خودشیفتگی رئیس‌جمهور آمریکا باز هم عود کرد؛

ادعای شگفت انگیز ترامپ درباره توانایی ذاتی اش!

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۳:۰۳:۴۰
کد خبر: ۹۷۴۷۶۵
ادعای شگفت انگیز ترامپ درباره توانایی ذاتی اش!
رئیس‌جمهور آمریکا طی بازدید از مرکز کنترل بیماری‌های این کشور مدعی شد توانایی ذاتی در پزشکی دارد و باید این‌کاره می‌شده است!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ از مرکز کنترل بیماری‌های این کشور بازدید کرد و به تعریف از خود پرداخت. وی گفت: مردم از این‌که من (مسائل علمی و پزشکی را) می‌فهمم تعجب می‌کنند. هر کدام از این دکترها به من می‌گویند چطور این‌ همه در این مورد دانش داری؟ شاید من توانایی ذاتی دارم. شاید باید به‌ جای رئیس‌جمهور شدن این کاره می‌شدم.

رئیس جمهور آمریکا از زمان شیوع کرونا در این کشور اظهارات عجیبی در خصوص این مسئله بیان کرده است. وی دو روز پیش در جلسه‌ای در کاخ سفید درباره اتخاذ اقدامات بهداشتی برای مهار ویروس کرونا، وقتی که یکی از مسئولان از اهمیت شستن دست و صورت به عنوان یک راهکار پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس صحبت می‌کرد، به مزاح حرف او را قطع کرد و گفت هفته‌هاست به صورتش دست نزده و آن را لمس نکرده است! حاضران در این جلسه بعد از صحبت‌های ترامپ خندیدند.

ترامپ پیش‌تر هم مدعی شده بود واکسن کرونا در راه است و نگرانی‌ها درباره شیوع آن را کم اهمیت توصیف کرده بود. متخصصان آمریکایی با رد ادعای ترامپ درباره در راه بودن واکسن کرونا، اعلام کردند تولید این واکسن بیش از یک سال طول می‌کشد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی از دونالد ترامپ به دلیل گمراه کردن مردم و دروغگویی به آن‌ها درباره دامنه شیوع ویروس کرونا به شدت انتقاد کرد.

نانسی پلوسی در گفت‌وگو با خبرنگاران از رئیس جمهور آمریکا به دلیل کم اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا که تاکنون به نیمی از ایالتهای این کشور سرایت کرده، انتقاد کرد. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه یک توصیه به رئیس جمهور این کشور کرد و آن این بود که به خاطر سلامتی مردم به واقعیت‌ها پایبند باشد و اشتباهات خود را بپذیرد.

کرونا تاکنون به نیمی از ایالتهای آمریکا سرایت کرده و ۱۷ فوتی و ۳۳۵ مبتلا برجای گذاشته است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز