رژیم صهیونیستی پزشک مبتلا به کرونا را به میان اسرای فلسطینی فرستاد

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۲:۵۷
کد خبر: ۹۷۶۷۵۰
رژیم صهیونیستی پزشک مبتلا به کرونا را به میان اسرای فلسطینی فرستاد
رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی برای معالجه اسیری بیمار در زندان «عسقلان» یک پزشک مبتلا به کرونا را فرستاده و اکنون اسرای این زندان در معرض ابتلا به بیماری مذکور هستند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ پس از آنکه رژیم صهیونیستی یک پزشک مبتلا به کرونا را برای معالجه اسرای فلسطینی در بخش سه زندان «عسقلان» فرستاد، کمیته امور اسرای فلسطینی مسؤولیت جان این اسر را بر عهده رژیم صهیونیستی دانست.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، «قدری ابوبکر» رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد، این پزشک حدود پنج روز پیش یکی از اسرای بیمار در زندان عسقلان را معاینه کرده و اسیر مذکور پس از معاینه به زندان بازگشته و با دیگر اسر در ارتباط بوده است.

وی ادامه داد: زندان عسقلان در حال حاضر اسیر مذکور را به همراه ۱۹ اسیر دیگر قرنطینه کرده و احتمال ابتلای آنها به کرونا وجود دارد.

ابوبکر تصریح کرد، اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی هیچ اقدام پیشگیرانه یا بهداشتی دیگر در خصوص دیگر اسرا انجام نداده است.

وی در پایان با دیگر اداره امور زندان‌‌ها و دولت رژیم صهیونیستی را مسؤول زندگی اسرا در این شرایط سخت اعلام کرد.

در فلسطین اشغالی، روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داده با مثبت شدن نتیجه تست چند اسرائیلی دیگر، شمار مبتلایان به ۷۵ نفر رسیده است. سه‌شنبه نتیجه تست ۲۵ نفر از ابتلا به این ویروس مثبت شده است .

منبع:فارس

نظر شما