یک خواننده: در خانه بمانیم تا جان عزیزان‌مان را از دست ندهیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۶:۵۶
کد خبر: ۹۷۸۷۹۲
یک خواننده: در خانه بمانیم تا جان عزیزان‌مان را از دست ندهیم
یکی از خوانندگان موسیقی سنتی ایران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: از مردم می‌خواهم بیایند با ماندن در خانه عزیزان‌مان را از دست ندهیم.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ ملک‌محمد مسعودی، در خصوص پویش "سهم من در مقابله با کرونا" تاکید کرد: با شادباش سال نو خدمت مردم ایران و چهارمحال و بختیاری، از تمامی آنان خواهشمندم در خانه‌های خود بمانند تا در مقابله با ویروس کرونا عزیزان‌مان را از دست ندهیم.

وی افزود: ‌امیدوارم در این بهار، مردم با شعور و با فرهنگ بهترین راه مبارزه و ریشه‌کنی ویروس کرونا که همان ماندن در خانه‌ها است را همگانی کنند.

مسعودی تصریح کرد: هنوز برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، دارو، سرم و یا واکسنی وجود ندارد پس باید با پیوستن به پویش "در خانه بمانیم" این ویروس را ریشه‌کن کنیم.

این خواننده موسیقی مقامی ایران یادآور شد: تمامی ما می‌توانیم با ماندن در خانه‌های خود در سلامت کشور و خودمان کمک کنیم.

مسعودی اظهار داشت:‌ امیدوارم مردم ایران و چهارمحال و بختیاری در خانه‌های خود بمانند تا بهارمان با از دست دادن عزیزان‌مان با عزا همراه نشود.

به گزارش ایرنا، ملک‌محمد مسعودی معروف به "ملک مسعودی" متولد ۱۳۳۱ خواننده سنتی و بختیاری (فولکلور) اهل بروجن چهارمحال و بختیاری است.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت قرمز اعلام کند.

شست‌ و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز