معجزه این شربت در درمان بسیاری از بیماری‌ها

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۱:۲۴
کد خبر: ۹۷۹۸۰۷
یک متخصص طب سنتی گفت: تخم شربتی دارای فواید بسیار زیادی است که مصرف آن باعث بهبود بسیاری از بیماری‌ها خواهد شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ داود حاج محمد خانی متخصص طب سنتی، درباره «تخم شربتی» گفت: تخم شربتی از گیاهی به نام ریحان کوهی یا ریحان بادروج به دست می‌آید.

او افزود: ترکیب تخم شربتی با عرق بیدمشک و کمی آبلیموی تازه باعث ایجاد آرامش، کاهش عطش و حرارت بدن به ویژه در فصول گرم سال می‌شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به فواید درمانی تخم شربتی اظهار کرد: مصرف تخم شربتی نیم ساعت قبل از مصرف غذا باعث کاهش اشتها می‌شود و می‌تواند کمک بزرگی به سوزاندن چربی‌های اضافی کند.

حاج محمدخانی تصریح کرد: مصرف تخم شربتی به صورت ناشتا همراه با بارهنگ، قدومه و خاک شیر در آب گرم کمک شایانی به بهبود یبوست و درمان زخم‌های گوارشی می‌کند.

این متخصص طب سنتی درباره تاثیر مصرف تخم شربتی بر کاهش بیماری‌های قلبی گفت: افراد مبتلا به ضعف قلب باید یک قاشق مرباخوری تخم شربتی فرنجمشک، عرق بادرنجبویه و تخم ریحان را با هم مخلوط کرده و روزی دو بار میل کنند.

حاج محمدخانی تصریح کرد: نوشیدن تخم شربتی و قدومه پس از جوشاندن آن در آب جوش کمک زیادی به تسکین سرفه در افراد می‌کند.

حاج محمدخانی در پایان گفت: افرادی که به طور مداوم دچار درد دندان می‌شوند بهتر است برای جلوگیری از این موضوع مقداری تخم شربتی را مکیده و پس از آن بجوند تا تیر شگفت انگیز این داروی گیاهی را ببینند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز