رای الیوم در گزارشی نوشت:

شیوع کرونا به هیچ عنوان تصادفی نیست

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۶:۵۹
کد خبر: ۹۷۹۹۵۶
شیوع کرونا به هیچ عنوان تصادفی نیست
رای الیوم نوشت شیوع کرونا نتیجه حمله بیولوژیک برنامه‌ریزی شده و اداره شده به شیوه‌ای سازمان یافته از جانب برخی طرف‌های بین‌المللی است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ روزنامه اینترنتی رای الیوم در یادداشتی نوشت، با توجه به شکست مفتضحانه آمریکا در به زانو درآوردن چین و ایران و انزوای بین‌المللی آن‌ها شکی نیست که انتشار ویروس کرونا سلاح بیولوژیک آمریکا برای مقابله با دشمنان خود باشد.

در گزارش رای الیوم آمده است در سایه افزایش موج ناگهانی انتشار ویروس کرونا که از سه ماه پیش جهان را درنوردید و با آثار فاجعه بار این ویروس بر وضعیت بهداشت و اقتصاد جهان به ویژه در کشور‌هایی که در خط مقدم دشمنی با آمریکا هستند همچون چین و ایران و دیگر کشورها، بیشتر نشانه‌ها و احتمالات درباره انتشار این بیماری همه‌گیر حاکی است که گسترش این ویروس به هیچ عنوان تصادفی یا یک رویداد طبیعی نیست، بلکه نتیجه حمله بیولوژیک برنامه ریزی شده و اداره شده به شیوه‌ای سازمان یافته از جانب برخی طرف‌های بین‌المللی است که آمریکا در رأس آن‌ها قرار دارد؛ آمریکایی که جهان، امروز به آن به عنوان متهم اصلی و درجه یک این حمله بیولوژیکی می‌نگرد.

این گزارش می‌افزاید که این رویداد واقعا یک حمله بیولوژیک است و شکی در آن نیست، چه بسا آمریکا عامل نخست اجرای چنین حمله فاجعه باری باشد. چون این موضوع برای کشوری که قانون، بشریت و زندگی را زیر پا می‌گذارد مسئله عجیب یا جدیدی نیست. چراکه آمریکا در طول چند دهه گذشته، تاریخی پُر از جنایت در نابودی بشریت در جهان داشته است.

ویروس کرونا با نام علمی (کووید-۱۹) که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و تا به امروز اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده؛ تاکنون ۲۷۶۱۱۳ نفر را آلوده کرده است. از این میان ۹۱۹۵۲ نفر بهبود یافته‌اند، اما متاسفانه حدود یازده هزار نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز