زن سیاه پوست با شیمی درمانی سفید شد!

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۶:۴۰
کد خبر: ۹۸۰۰۹۱
زن سیاه پوست با شیمی درمانی سفید شد!
زن میانسال بعد از آنکه از سرطان کلیه خود مطلع شد به تجویز پزشک شیمی درمانی را آغاز کرد اما مدتی بعد به دلیل تغییر رنگ پوست سیاهش به سفیدی دچار مشکل شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ بعد از انتشار خبری جالب در مورد نتیجه ی باورنکردنی داروی درمان سرطان که منجربه سیاه شدن موهای سفید بیماران شده بود حالا نوبت به تاثیر عجیب این دسته از داروها روی پوست بدن ظاهر شده است به طوری که یک زن سیاه پوست بعد از دریافت داروی شیمی درمانی رنگ پوستش بسیار سفیدتر از قبل شده است.

"پائولا ادوراد" خانم 54 ساله سیاه پوست که 5 سال پیش متوجه سرطان کلیه اش شد با استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج خود متوجه تغییر رنگ پوستش شد به طوریکه در حد قابل توجهی تیرگی پوست او از بین رفته و کم کم تبدیل یه یک زن سفید پوست شد.

"پائولا" مادر 2 فرزند دراین مورد می گوید:پزشکان در مورد عوارض مصرف این داروها به من هشدار داده بودند و انتظار داشتند که رنگدانه های پوست من دچار تغییر شود ولی هرگز تصور نمی کردم تا این حد رنگ پوستم روشن شود و مرا دچار مشکل کند.

او در ادامه می گوید:شاید به نظر برخی سفید شدن پوستم خوشایند باشد اما برای من چنین نیست چرا که مشکلات پیش آمده مرا به شدت نگران می سازد.علاوه بر ترس گم کردن هویت خانوادگی ام اطرافیان گاهی با تصور اینکه من با روش های زیبایی رنگ پوستم را تغییر داده ام سرزنش می کنند.

 

نظر شما