شهرت دختر جوان با خال مادرزادی عجیب!

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۴:۳۳
کد خبر: ۹۸۰۳۷۱
دختر جوان برزیلی که بارها برای داشتن خال مادرزادی بزرگ و سیاه رنگ روی صورتش مورد تمسخر قرار گرفته به این نشان روی بینی اش افتخار می کند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ شهرت گاهی به واسطه بعضی از ویژگی های غیرطبیعی انسان به سراغش خواهد آمد خواه این ویژگی ها از نظر دیگران زشت باشند یا زیبا . دختر جوان که به دلیل داشتن خال بزرگی روی بینی اش بارها مورد توهین و تمسخر قرار گرفته حالا به عنوان یک مدلینگ فعالیت می کند و قصد جراحی برای حذف این خال مادرزادی را ندارد.

خال-مادرزادی

 ماریا مندس 24 سال اهل برزیل به دلیل داشتن خال مادرزادی بزرگ روی بینی اش تبدیل به یکی از چهره های عجیب مشهور شد.خال مادر زادی، که بخشی از بینی او، چشم راست او، و گونه راست او را پوشش می دهد، به نام خال ملانوسیتیک مادرزادی شناخته می شود که قابل رفع به طور کامل نیست. 

خال ملانوسیتیک مادرزادی چیست ؟

خال ممکن است از دیگر سلولهای پوستی نیز مشتق شود مثل خال عروقی که از سلولهای عروق خونی منشا می گیرد برخی از آنها نیز مادر زادی اند و از بدو تولد وجود دارند .

ماریانا زمانی که پنج ساله بود تحت درمان جراحی لیزری قرار گرفت اما نتیجه رضایت بخش نبود.

555

444

او در این مورد می گوید:من احساس می کنم زیباتر و کاملا متفاوت از سایر مردم هستم ، بسیاری از مردم با حالتی به من خیره می شوند تا من بدانم که نشان مادرزادی زشتی روی صورتم دارم اما من اهمیتی نمی دهم.

بسیاری از مردم  در مورد خال مادر زادی من سوال می کنند، گاهی اوقات آنها فکر می کنم این آرایش یا خال کوبی. در حقیقت من به داشتن این خال افتخار می کنم چرا که مرا در عکسهایی که به عنوان مدل قرار می گیرم متفاوت با تمام مدلینگها می سازد.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

نظر شما