دستگیری شوهر جوان بعد از مرگ همسرش که ۱۵ سال از او بزرگتر بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۳:۵۶
کد خبر: ۹۸۹۳۲۰
مرد جوانی با مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه تماس گرفت و از مرگ مشکوک همسرش خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ساعت ۶:۳۵ عصر ۲۶ فروردین مرد جوانی با مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه تماس گرفت و از مرگ مشکوک همسرش خبر داد.

او گفت: شب قبل با همسرم درگیر شدم و قهر کردیم من به خانه پدرم رفتم، اما امروز که برگشتم، هر چه زنگ زدم در را به رویم باز نکرد. با این تصور که قهر کرده با کلیدی که به همراه داشتم وارد خانه شده و با جسد همسرم مواجه شدم.
به‌دنبال اعلام این تماس، مأموران کلانتری مشیریه راهی محل حادثه شده و با جسد زن ۳۸ ساله، روبه‌رو شدند و بدین ترتیب موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
از آنجایی که علت مرگ مشخص نبود، جسد زن جوان به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ برملا شود.
از طرفی بازپرس واحدی دستور تحقیق از خانواده میترا را صادر کرد. برادر میترا در تحقیقات گفت: دامادمان در مرگ خواهرم نقش دارد و تصور می‌کنم که او خواهرم را به قتل رسانده باشد. میترا چند سال قبل با مردی ازدواج کرد، اما به خاطر مشکلاتی که باهم داشتند از هم جدا شدند. بعد از آن خواهرم مشغول به کار شد تا اینکه با رضا در کارگاه محل کارش آشنا شد و گفت قصد دارد با رضا ازدواج کند، اما من و خانواده‌ام با این ازدواج بشدت مخالف بودیم چرا که خواهرم ۱۵ سال از رضا بزرگتر و یک بار نیز ازدواج کرده بود، اما رضا تاکنون ازدواج نکرده بود. با این حال آن‌ها درنهایت ازدواج کردند. پول خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کردند میترا داده بود. حتی برای آسایش همسرش یک خودرو خرید و آن را به رضا داد تا برای رفت و آمدش مشکل نداشته باشد.
مرد جوان گفت: در این سه ماه متوجه شدم که دامادمان با خواهرم بدرفتاری می‌کند و با هم اختلاف دارند. تا اینکه دیشب خواهرم به من زنگ زد و گفت از دست کار‌های رضا خسته شده و از من خواست او را نجات دهم. چون رضا او را تهدید به مرگ کرده است.
مادر میترا نیز گفت: دختر و دامادم مدتی قبل تصادف کردند. در این تصادف دخترم بیشتر آسیب دید و نمی‌توانست کار کند بعضی از کار‌های خانه را رضا انجام می‌داد. سرهمین موضوع اختلاف‌شان بیشتر شده بود، باتوجه به حرف‌ها و آخرین تماسش با پسرم، فکر می‌کنم که او دست به قتل دخترم زده باشد.
باتوجه به شکایت خانواده میترا و اظهارات متناقض مرد جوان، به دستور بازپرس واحدی، داماد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما