ایتالیا خبر از پیروزی بر کرونا در مناطق جنوبی داد

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۹:۲۷
کد خبر: ۹۸۹۷۸۰
ایتالیا خبر از پیروزی بر کرونا در مناطق جنوبی داد
مقام‌های بهداشتی ایتالیا خبر دادند که در مناطق جنوبی و نسبتاً فقیر که در مقایسه با مناطق شمالی و برخوردار آمادگی درمانی کمتری دارند، بر کرونا پیروز شده‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جوزپه کونته نخست‌وزیر ایتالیا شش هفته پیش هشدار داده بود که توانایی این کشور برای غلبه بر کووید ۱۹ منوط به محدود شدن مبتلایان به مناطق شمالی و پیرامون شهر میلان است.

ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۲ هزار ایتالیایی را از پای درآورده و این کشور را پس از آمریکا در رتبه دوم جان‌باختگان کووید ۱۹ قرار داده است.

خبرگزاری فرانسه افزود: ایتالیا خوش‌اقبال بود که شیوع کرونا در استان‌های شمالی که مجهزترین کادر درمانی را به خود اختصاص داده‌اند، رخ داد. مقام‌های بهداشتی دیروز (۲۹ فروردین) به خبرنگاران اعلام کردند که آمار و ارقام ثابت می‌کند که جلوی شیوع کرونا در مناطق جنوبی ایتالیا گرفته شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که برای نخستین بار پس از شیوع کرونا در ایتالیا، تعداد بیماران جدید تنها چند صد نفر افزایش یافته است. بیش از یک ماه بود که تعداد موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ دستکم ۱ هزار نفر در روز بود. طبق آمار جدید، موارد ابتلا به کرونا به غیر از منطقه شمالی لومباردی به مرکزیت میلان که کانون کرونا به حساب می‌رود، تنها ۱۱ مورد بوده است.

اوضاع رو به بهبود ایتالیا موجب شده تا مقام‌های بهداشتی اعلام کنند که نشست‌های خبری روزانه را از این پس هفته‌ای دو بار برگزار می‌کنند.

منبع:ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز