رخنه کووید-۱۹ در کاخ سفید،

دستیار ایوانکا ترامپ هم به کرونا مبتلا شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۲:۳۳
کد خبر: ۹۹۹۶۸۸
دستیار ایوانکا ترامپ هم به کرونا مبتلا شد
شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از برخی منابع از ابتلای دستیار شخصی دختر رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کووید-۱۹ خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نتیجه آزمایش ابتلا به کرونا دستیار شخصی ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شد.

سی ان ان به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داد دستیار دختر ترامپ در هفته‌های اخیر از خانه خود به انجام وظایفش مشغول بوده و این بدان معناست که احتمالا تماس نزدیکی با ایوانکا ترامپ در این مدت نداشته است.

با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونا دستیار دختر رئیس جمهور آمریکا، او به جمع گروه مبتلایان رو به رشد کاخ سفید به ویروس کووید-۱۹ پیوست.

روز گذشته وزارت امنیت داخلی آمریکا از ابتلای ۱۱ تن از اعضای سرویس مخفی که مسئول حفاظت از جان رئیس جمهور، خانواده وی و مقامات کاخ سفید هستند، به ویروس کرونا خبر داد.

هوگان گیدلی، معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید نیز اعلام کرد: اخیراً از سوی واحد پزشکی کاخ سفید به ما اطلاع داده شد که آزمایش کرونای یک عضو ارتش آمریکا که در محوطه کاخ سفید کار می‌کند و پیشخدمت مخصوص رئیس‌جمهور نیز مثبت بوده است. همچنین گزارش شده است یکی از کارکنان تیم «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

ترامپ پیشتر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد به صورت روزانه از وی و معاونش آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

در حالی که به نظر می‌رسد ویروس کرونا در درون کاخ سفید نیز رخنه کرده و هر روز تعداد بیشتری از نزدیکان رئیس جمهور و معاونش را مبتلا می‌کند، ترامپ پیگیر بازگشایی هر چه زودتر کسب و کار‌ها در آمریکاست. در حال حاضر بیش از ۷۷ هزار آمریکایی قربانی ویروس کرونا شده اند.

نظر شما