بهترین فروشگاه لباس بارداری در تهران با جدیدترین مدل‌ها

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۳۴۶۵
بهترین فروشگاه لباس بارداری در تهران با جدیدترین مدل‌ها
اگر قرار است به‌ زودی مادر شوید و به دنبال انتخاب یک فروشگاه اینترنتی کامل برای خرید لباس بارداری هستید، احتمالاً با چالش مهمی روبرو خواهید شد. چون پیدا کردن فروشگاهی که به‌ صورت تخصصی در زمینه لباس‌های حاملگی فعالیت کند و مدل‌های متنوعی داشته باشد، کار راحتی نیست!

ولی نگران نباشید، ما در این مطلب فروشگاهی را به شما معرفی می‌کنیم که به‌ طور اختصاصی در زمینه تولید لباس بارداری فعالیت می‌کند و می‌توانید تمامی لباس‌های مورد نیاز یک خانم باردار، از لباس‌های راحتی و خانگی گرفته تا لباس مجلسی بارداری را بدون نیاز به مراجعه حضوری و در سریع‌ترین زمان ممکن از این فروشگاه تهیه کنید؛ اگر می‌خواهید با این فروشگاه آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

33

انتخاب لباس بارداری؛ از استایل خود در دوران حاملگی لذت ببرید

همانطور که می‌دانید، با بزرگ شدن شکم و افزایش وزن در دوران بارداری پوشیدن لباس‌های همیشگی تقریباً ممکن نیست و بهتر است به سمت پوشیدن لباس‌های آزاد و راحت بارداری بروید. دوران بارداری بهترین زمان برای پوشیدن پیراهن‌های راحت و رنگارنگ و لباس‌های جذاب و زیبا است. در وهله اول ممکن است خرید لباس بارداری ساده به نظر برسد، اما بسیاری از مادران در این مرحله دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند دقیقاً باید از کجا شروع کنند و چطور از استایل خود در این دوران لذت ببرند.

اگر تصور می‌کنید پوشیدن لباس بارداری فقط محدود می‌شود به چند پیراهن، تونیک و شلوار راحت و آزاد، باید بگوییم که حسابی اشتباه می‌کنید. تنوع لباس‌های بارداری فوق العاده زیاد است و سایز آنها طوری طراحی شده که فقط از ناحیه دور سینه، دور شکم و دور ران به شما احساس راحتی می‌دهند و از سایر قسمت‌ها کاملاً متناسب با سایز طبیعی اندام شما هستند.

 

شلوار بارداری؛ راحتی و آرامش در دوران بارداری

بعد از اتمام 3 ماهگی و هم زمان با بزرگ شدن شکمتان، روزهایی از راه می‌رسند که باید شلوارهای معمولی خود را کنار بگذارید و به سراغ شلوارهای بارداری بروید. این شلوارها مانند سایر لباس‌های دوران حاملگی دارای مدل‌های متنوع هستند؛ از مدل‌های راسته گرفته تا شلوارهای گشاد، دم پایا لگ های بارداری. شلوار بارداری مناسب به ‌دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، به هیچ عنوان موجب اذیت شدن مادر و جنین نمی‌شود. خانم‌های باردار با پوشیدن این شلوارها بدون احساس ناراحتی، می‌توانند کارهای روزمره خود را انجام دهند.

مناسب‌ترین شلوار بارداری، شلواری است که دور کمر آن دارای کش و از جنس پارچه‌های لطیف و سبک باشد. حتی پیشنهاد می‌کنیم در ماه‌های آخر بارداری، برای راحتی شکم خود از شلوارهای کمر کش مانند شلوارهای نخ پنبه، ساق بارداری نرم و خنک، شلوارهای لاکرا، لگ های ورزشی، شلوار یوگا و ساپورت‌های نخی استفاده کنید. اگر شاغل هستید یا اهل مهمانی‌های رسمی، شلوار کرپ مازراتی یا شلوار جین هم لازم تان خواهد شد.

33333

 

آناندا کالا؛ بهترین فروشگاه آنلاین لباس بارداری

شرکت دیبا سرای ترنم با نام تجاری آناندا از سال ۱۳۹۲ در صنعت تولید لباس‌های بارداری و سایز بزرگ شروع به فعالیت کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تخصصی پوشاک دوران بارداری و شیردهی در ایران است و در طی 8 سال فعالیت خود، تاکنون بیش از 700 مدل مختلف لباس بارداری تولید کرده است. هدف اصلی شرکت آناندا کالا تولید لباس‌هایی متناسب برای دوران بارداری و شیردهی مادران است.

در طراحی محصولات این شرکت از بهترین پارچه‌های ضد حساسیت، کشسان و لطیف و امکاناتی مانند زیپ شیردهی و کمربند رگلاژ شو استفاده شده است، تا مادران در لباس‌ها احساس راحتی داشته باشند. لباس‌های بارداری تولید شده در شرکت آناندا قابلیت استفاده در دوران شیردهی را هم دارند. محصولات ویژه‌ی دوران بارداری در فروشگاه آناندا کالا در 5 گروه زیر تولید شده‌اند:

·لباس بارداری

بلوز و شلوار بارداری، پیراهن‌های بارداری، تی شرت بارداری، تونیک‌های بارداری، دامن، کت، سارافون حاملگی، شلوار بارداری، جوراب‌شلواری بارداری، شومیز بارداری، لباس حاملگی نخی، لباس راحتی بارداری، لباس مجلسی بارداری، مانتو بارداری و لباس زیر بارداری.

·اکسسوری بارداری

دفترچه خاطرات بارداری، شکم بند ضد امواج، کمربند ایمنی بارداری خودرو، بالش ضد خفگی، بالش شیردهی، بالش مدل C، بالش مدل U و بالش مدل L.

·لباس شیردهی

تاپ و تیشرت شیردهی، شومیز شیردهی، سارافون شیردهی، پیراهن شیردهی، لباس راحتی شیردهی و لباس مجلسی شیردهی.

·لباس سایز بزرگ زنانه

پیراهن سایز بزرگ، سارافون سایز بزرگ، شلوار سایز بزرگ و شومیز سایز بزرگ.

 

خرید از فروشگاه آنلاین آناندا کالا

برای مشاهده محصولات فروشگاه آناندا کالا و سفارش آنلاین، می‌توانید از طریق نشانی اینترنتی https://anandakala.com/ اقدام کنید. تمامی کالاهای این فروشگاه تولید شرکت آناندا کالا هستند و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می‌شوند.

ممکن است تصور کنید انتخاب لباس به ‌صورت اینترنتی کار سختی است و شاید سایز لباسی که انتخاب می‌کنید، متناسب با اندام شما نباشد. ولی در فروشگاه آناندا کالا سایز لباس‌ها به‌ طور دقیق و براساس اندازه دور سینه، دور ران و قد لباس مشخص شده و می‌توانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

 

5555

با شعب آناندا کالا در تهران آشنا شوید

آناندا کالا علاوه بر فروش اینترنتی کالا، اجناس و محصولات خود را به شکل حضوری و در شعب مختلف خود به فروش می‌رساند، تا خانم‌های باردار و سایر مشتریان بتوانند به راحتی آنها را خریداری کنند. در ادامه با شعبه‌های این فروشگاه در اقصی نقاط استان تهران آشنا می‌شویم:

شعبه هشتگرد آناندا؛ هشتگرد قدیم، مجتمع صدف، طبقه همکف، واحد ۱۱

تلفن تماس: ۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳

شعبه گوهردشت آناندا؛ واقع در کرج، گوهردشت، دوم غربی (کوچه سینما ساویز)، پلاک ۱۰

تلفن تماس: ۰۲۶۳۴۴۲۲۴۲۵

شعبه فردیس آناندا؛ واقع در استان البرز، فردیس، بین فلکه اول و دوم، نبش مرکز خرید آویژه

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۵۰۵۵۹۷

شعبه نازی آباد آناندا؛ واقع در نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی، مجتمع تجاری لوتوس مال، طبقه همکف، واحد ۲۸۶

تلفن تماس: ۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳

شعبه گلدیس آناندا (فقط نوزادی)؛ واقع در تهران صادقیه، مرکز تجاری گلدیس، طبقه اول، واحد ۷۴ 

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۲۸۹۲۰۱

شعبه تیراژه ۲ آناندا؛ واقع در خیابان شهید مدنی، مجتمع تجاری تیراژه ۲، طبقه دوم، واحد ۲۰۶

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۵۸۷۶۷۲

شعبه تیراژه آناندا؛ واقع در پونک، اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه، طبقه دوم، پلاک ۸۴

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۶۲۵۷۲۳

شعبه بهار آناندا؛ واقع در خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه زیر همکف، واحد ۹۰

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۶۱۶۸۹۳

شعبه مفتح آناندا؛ واقع در خیابان مفتح شمالی، چهارراه زهره، جنب کوچه شایگان، پلاک ۲۵

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۳۵۷۷

آناندا کالا علاوه بر استان تهران در شهرهای کاشان، سبزوار، یزد، کرمانشاه، رباط کریم، تربت‌جام و شهرری نیز شعبه حضوری دارد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز