۹ ویژگی برتر کفپوش ورزشی پایافلور برای سالن ورزشی

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۴۴۹۵
۹ ویژگی برتر کفپوش ورزشی پایافلور برای سالن ورزشی
پایافلور یکی از تولید کننده های برتر کفپوش ورزشی در کشور می باشد. مزایا و ویژگی‌های کفپوش ورزشی پایا فلور باعث اعتماد و استفاده سالن های ورزشی از این کفپوش ها شده است.

در سال‌های اخیر امکانات ورزشی دچار تغییر شده اند. این تغییرات در وهله اول از سالن‌های ورزشی شروع شده و به استادیوم و میادین ورزشی رسیده است .

به عنوان مثال استفاده از کفپوش ورزشی در سالن ها و باشگاه های ورزشی امری بدیهی و اجباری است ، به طوری که استفاده از کفپوش ورزشی برای پاسخگویی به نیازهای ورزشکاران خواه این مورد برای یک مکانی با چند متر مربع  بوده و یا برای میزبانی مسابقات بزرگ ورزشی باشد.

صرف نظر از موادی که در ساخت کفپوش ورزشی ساخته شده اند این کفپوش ها باید دارای برخی از ویژگی ها باشند.ویژگی اساسی کفپوش های پایافلور  تضمین ایمنی ورزشکاران است تا بتوانند بدون ترس دویده ، ورزش کرده و حتی سقوط آزاد داشته باشند.

کفپوش های ورزشی پایا فلور ایمنی ورزشکاران را در نظر گرفته و متناسب با نیازهای رشته های ورزشی ساخته می شوند.

مزایا و ویژگی های کفپوش ورزشی پایا فلور 

۱. مقاومت در برابر سایش

فرقی نمی کند جنس و ضخامت کفپوش ورزشی پایافلور چه باشد .زیرا در هر صورت این کفپوش ها مقاومت بالایی در برابر پارگی و سایش دارند .  

در صورتی که این کفپوش ها برای فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند در برابر باران‌های سیل آسا ، یخ زدگی و گرمای شدید عملکرد کفپوش تحت تاثیر قرار نمی گیرد .

به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید کفپوش پایافلور به مشاوره های متخصصان این محصولات که می دانند چگونه مناسب‌ ترین مواد و فناوری را بر اساس ویژگی های آب و هوایی انتخاب کنند ، اعتماد کنید.

کفپوش ورزشی پایافلور

2. جذب شوک و ضربه

هنگامی که صحبت از کفپوش ورزشی پایا فلور می شود ، الاستیسیته شایسته این کفپوش ها یک عامل اساسی برای انجام فعالیت هایی مانند والیبال ، بسکتبال یا تنیس که بار قابل توجهی را بر روی مفاصل پا ایجاد می کنند ، می باشد.

هنگام تولید این کفپوش ها جهش ، برگشت ، سرعت و سقوط ورزشکار حساب‌ شده و میزان الاستیک بودن کفپوش با توجه به آنها انتخاب شده است .

بهترین جنس برای کفپوش هایی که دارای الاستیسیته کافی هستند و  جذب شوک عالی داشته و باعث کاهش ضربه به مفاصل و آسیب ناشی از  سقوط ورزشکار می شود برای تولید این کفپوش ها انتخاب می شود. 

امروزه کفپوش های ‌pvc ، پلی پروپیلن ، کفپوش های ساخته شده از مخلوط رزین های مصنوعی و لاستیک نیز وجود دارند که تمامی این محصولات به طور خاص برای اطمینان از راحتی ، جذب شوک ، کاهش استرس و خستگی مفاصل طراحی شده اند.

3. سهولت در نگهداری

کفپوش های ورزشی پایا فلور برای عمر طولانی نیاز به انجام برخی اقدامات احتیاطی دارند تا بتوانند کیفیت خود را در طول زمان حفظ کنند.

برای مراقبت از کفپوش کافی است اطلاعات فنی و نکات نگهداری ذکر شده توسط سازنده  را بکار بگیرید و سالها از کفپوش ورزشی پایافلور استفاده کنید.  

4. کاهش اصطکاک

در برخی از ورزش ها امکان لغزیدن ورزشکاران بر روی سطح زیاد است . بنابراین کفپوش ورزشی پایا فلور طوری طراحی شده است که مانع از لیز خوردن ناخواسته ورزشکاران جلوگیری می شود .این کفپوش ها از ضریب اصطکاک استاندارد برخوردار بوده و یک سطح امن برای ورزشکاران به ارمغان می آورند.

5. دوام و انعطاف پذیری بالا

کفپوش ورزشی پایا فلور بدون درز برای مقاومت در برابر استفاده مداوم و سنگین برای سال ها طراحی ساخته و نصب می شوند . این سطوح بدون درز در برابر سائیدگی مقاوم بوده به طور معمول سالها دوام دارند.

6. کفپوش ورزشی پایا فلور در مقایسه با رقبا مقرون به صرفه تر هستند.

قیمت کفپوش های ورزشی پایا فلور به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده بسیار ارزان تر از سایر کفپوش ها بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

به عنوان مثال کفپوش های ورزشی که در داخل سالن و بدون درز هستند علاوه بر مزایای ذکر شده هزینه های کمتری نیز دارند . این کفپوش ها در مقایسه با کفپوش های pvc که بسیار آسیب پذیر هستند  و هزینه تعمیر و تعویض آنها زیاد است ، اقتصادی ‌تر هستند.

7. تنوع محصولات

کفپوش های ورزشی پایا فلو بسیار متنوع بوده بطوریکه سازندگان برای انواع رشته های ورزشی ، کفپوش های های مختلفی را طراحی و تولید می کنند.

به عنوان مثال کفپوش سالن بدنسازی برای باشگاه ها و سالن های ورزشی که در آنها ورزش های پرورش اندام انجام می شود ، یا کفپوش برای  که ورزش هایی مانند والیبال یا بسکتبال از انواع مختلف کفپوش ورزشی پایا فلور می باشد. پایافلور حتی کفپوش مهد کودک نیز تولید می کند. 

8. ویژگی آنتی باکتریال

کفپوش های ورزشی پایا فلور از خاصیت آنتی باکتریال برخوردار بوده و سازگار با محیط زیست می باشند.

استفاده از این کفپوش ها در سالن های ورزشی باعث می شود تا در صورت برخورد بدن ورزشکار با این کفپوش ها حساسیت پوستی و مشکلاتی از این قبیل ایجاد نشود.

9. شستشوی آسان

کفپوش های ورزشی از خاصیت ضد آب برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو می باشند به طوری که می‌توان آنها را توسط آب شستشو داده و با استفاده از یک پارچه خشک یا تی نخی روی آنها را خشک نمود.

برای مشاوره ، اطلاع از قیمت کفپوش ورزشی ، با پایافلور تماس بگیرید.

پایافلور : تولیدکننده کفپوش ورزشی در ایران / ۰۹۱۲۳۱۰۰۷۳۶

www.payafloor.com

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز