بهترین استراتژی‌های فارکس و باینری آپشن در سرمایه‌گذاری در فارکس

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۶۴۳۴
بهترین استراتژی‌های فارکس و باینری آپشن در سرمایه‌گذاری در فارکس
از آن‌جایی که تبادل ارزهای خارجی به یکی از سودآورترین روش‌های معاملات در بازارهای معاملاتی تبدیل شده‌اند، کسب اطلاعات لازم در رابطه با سرمایه‌‌گذاری در فارکس و بهترین استراتژی‌های معاملاتی برای داشتن معاملاتی پرسود ضروری است.

معاملات در بازار فارکس یکی از روش‌های محبوبی است که کاربران با سرمایه‌گذاری در این بازار، سرمایه اولیه خود را افزایش‌ داده و سود بیشتری به دست می‌آورند. به‌طور‌معمول افزایش سرمایه در بازار فارکس براساس استراتژی‌هایی انجام می‌گیرد که این استراتژی‌ها برای درک بهتر پیچیدیگی‌های بازارهای فارکس و کسب سود به شما کمک زیادی می‌کند. اما بهترین استراتژی‌های باینری آپشن و بازار فارکس چیست و چگونه براساس موقعیت خود بهترین استراتژی را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین استراتژی‌های فارکس و باینری آپشن در معاملات فارکس بپردازیم تا به شما در انتخاب بهترین استراتژی و داشتن یک نقشه مناسب برای جلوگیری از تضرر مالی و کسب سود، کمک کنیم.

باینری آپشن چیست؟

 باینری آپشن یا گزینه‌های دودویی، یک بازار مالی جدید و روشی بسیار محبوب در بین کاربران برای کسب درآمد و انجام معاملات است. باینری آپشن‌ها، قراردادهای ساده شده‌ای هستند که هر معامله را به یک پیشنهاد "بله یا خیر" تبدیل کرده و کاربران پیش‌بینی می‌کنند که آیا دارایی یا سهام در یک تاریخ خاص بالاتر و یا کمتر از یک قیمت معین خواهد بود. در نتیجه، بسته به این‌که آیا پیش‌بینی درست بوده است یا نه، می‌توانید سودی را دریافت کرده و یا سرمایه خود را از دست بدهید. گزینه سومی در باینری آپشن وجود ندارد. از‌این‌رو وقتی می‌خواهیم بگوییم باینری آپشن چیست گاهی نام آن را "دودویی" می‌نامیم. از آن‌جایی که باینری آپشن به روشی ساده عمل می‌کند و سود و زیان احتمالی از پیش تعیین‌شده و محدود شده است، معاملات باینری آپشن در بین سرمایه‌گذاران مبتدی بسیار محبوب شده است. اما با‌این‌وجود، شما به یک استراتژی معاملاتی باینری آپشن قوی نیاز دارید. بسیاری از معامله‌گران بی‌تجربه سرمایه خود را به دلیل بازارهای بی‌ثبات، و کمبود دانش در این زمینه از دست داده‌اند. تاکتیک‌ها و استراتژی‌های صحیح، ریسک‌های سرمایه‌گذاری در فارکس را به‌طورکلی از بین نمی‌برد. اما به‌‌طور قابل توجهی آن‌ها را کاهش می‌دهد.

باینری آپشن چیست

چگونه بهترین استراتژی فارکس و باینری آپشن را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین استراتژی در بازارهای فارکس باید به سه عامل مهم توجه کنید. اولین عامل بازه زمانی است. انتخاب یک دوره زمانی مناسب به شما در انتخاب استراتژی مناسب با معاملات‌تان کمک زیادی می‌کند. عامل دوم، تعداد فرصت‌های معاملاتی است که باید به آن توجه کنید. در این عامل تعداد فرصت‌‌ها و موقعیت‌های معامله شما را در انتخاب استراتژی مناسب برای انجام معاملات راهنمایی می‌کند. و عامل سوم اندازه معامله و ریسک آن است که مهم‌ترین نقش را در انتخاب بهترین استراتژی فارکس دارد، چرا که دانستن میزان ریسک در معامله و انتخاب یک حد ریسک، از ضررهای مالی جلوگیری می‌کند. در ادامه به معرفی بهترین استراتژی‌های فارکس و باینری آپشن در بازارهای فارکس پرداخته‌ایم.

بهترین استراتژی در فارکس

_ اسکالپ: اسکالپ یکی از بهترین استراتژی‌های فارکس و یک استراتژی معاملاتی کوتاه‌مدت بر اساس کسب سود و درآمد در موقعیت‌های معاملاتی کوتاه‌مدت است.

استراتژی معاملات روزانه: استراتژی معاملات روزانه، شامل معاملات ارزها در یک روز معاملاتی است و اغلب در تمامی بازارهای مالی از جمله فارکس استفاده می‌شود که در آن تمامی معاملات طی روز باز و بسته می‌شوند و به موجب آن از ایجاد ریسک و تضرر مالی جلوگیری می‌شود.

پیروی ازترندهای معاملاتی: ترندهای معاملاتی یا following the Trends، متداول‌ترین استراتژی مورد استفاده هم برای باینری آپشن‌ها و هم برای معاملات بازار فارکس است. پیروی از ترندها یک تاکتیک کاملاً منطقی است و همان‌طور که از نام آن پیدا است، شما به عنوان یک معامله‌گر روند قیمت فعلی را برای هر دارایی دنبال می‌کنید. به‌عنوان مثال، اگر قیمت طلا در یک روند صعودی باشد، همان‌طور که اغلب در زمان تورم وجود دارد، پیش‌بینی‌های خود را بر اساس حرکات فعلی قیمت دارایی انجام می‌دهید. این استراتژی جزو ساده‌ترین استراتژی‌های باینری آپشن است اما از یک خط مستقیم پیروی نمی‌کند.

_ استراتژی 60 ثانیه‌ای: استراتژی باینری آپشن 60 ثانیه‌ای بر انجام معاملات باینری آپشن با زمان 1 دقیقه‌ای متمرکز است. این استراتژی به دو دلیل محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. اولاً، مقدار زیادی از معاملاتی که می‌توانید روزانه انجام دهید، بسیار بیشتر از معاملاتی است که هر ساعت یا هر روز منقضی می‌شوند. دوم، استراتژی 60 ثانیه‌ای به دلیل سهولت نسبی، برای مبتدیان و متخصصان بازار فارکس جذاب است. نکته کلیدی در این‌جا، مشاهده و تحلیل اندیکاتورهای فنی برای پیش‌بینی قیمت در زمان پایان معامله است.

_ استراتژی 5 دقیقه‌ای: یکی دیگر از استراتژی‌های بسیار محبوب در بین سرمایه‌گذاران باینری آپشن، معاملات 5 دقیقه‌ای است. معاملات با تاریخ انقضای 5 دقیقه، نوسانات معاملات 60 ثانیه‌ای را حفظ می‌کنند، اما روند کلی را بهتر منعکس کرده و پیش‌بینی‌های کاربران را ایمن‌تر می‌کنند.

_ استراتژی پرایس اکشن: پرایس اکشن price action بر اساس تحلیل حرکت و قیمت بازارهای مالی است. در این استراتژی برای معاملات بازار فارکس از تجزیه و‌تحلیل و آنالیز قیمت معاملات استفاده می‌شود.

_ استراتژی استرادل: starddle strategy، نوعی پوشش ریسک است که بهترین استفاده را در بازارهای پرنوسان دارد. این استراتژی، بهترین استراتژی فارکس است و زمانی استفاده می‌شود که قیمت یک دارایی در شرف تغییر است، اما مسیر آن مشخص نیست. این روش، یک هم‌افزایی طبیعی با رویکرد معاملات خبری دارد که باید اطلاعیه‌های مهم را به دقت زیر نظر داشته باشید.

_ استراتژی معاملات حمل: استراتژی معاملات حمل یا Carry tarde، یک استراتژی جدید و منحصر‌به‌فرد با استفاده از تفاوت نرخ بهره در بین کشورهای ارز معامله شده است که با افزایش سودآوری در بازارهای فارکس همراه است.

_ استراتژی شکست: استراتژی شکست یا Breakout Strategy، استراتژی است که در آن محدوده و نقطه ورود به یک معامله در نقطه شکست معاملاتی که قبلاً به آن وارد شده است، تعریف می‌شود. در این استراتژی، نقطه شکست، نقطه‌ای است که یک بازار مقاومت کلیدی خود را می‌شکند.

استراتژی معاملات خبری، بهترین استراتژی برای سرمایه‌گذاری در فارکس

معامله بر اساس اخبار، استراتژی است که شامل معاملات در پاسخ به انتشار داده‌های اقتصادی جهانی و رویدادهای ژئوپلتیک است و یکی از بهترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در فارکس است و نشان‌دهنده یک تغییر در رویکرد قبلی است. معامله‌گران اخبار معمولا برای تعیین جهت بازار بر مبانی تمرکز خواهند کرد. در‌حالی‌که پیروی از روندها در این استراتژی عمدتاً بر تحلیل تکنیکال و نحوه عملکرد یک دارایی خاص متکی است. استراتژی معاملات خبری، اخبار و رویدادهای جهانی را برای سیگنال‌های مرتبط با بازار بررسی می‌کند.

بهترین استراتژی در فارکس

بدون ارزیابی دقیق استراتژی خود را انتخاب نکنید!

استراتژی‌های بازار فارکس و باینری آپشن به شما در انجام صحیح معاملات بازارهای فارکس و سایر بازارهای مالی و کسب سود و جلوگیری از زیان‌های مالی کمک می‌کند. از آن‌جایی که انتخاب بهترین استراتژی نیازمند ارزیابی‌ها و تحلیل‌های معاملاتی دقیق است، ضروری است تا قبل از انتخاب استراتژی معاملاتی خود، یک ارزیابی دقیق از وضعیت خود داشته باشید. چرا که بهترین استراتژی برای شما، استراتژی‌ است که با اهداف معاملاتی شما هماهنگ است و شما را به سودآوری می‌رساند. در این مقاله به معرفی چندین نمونه از استراتژی‌های رایج در بازار فارکس پرداختیم و امیدواریم که با انتخاب درست این استراتژی‌ها، معاملات موفقی در بازارهای فارکس و باینری آپشن داشته باشید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز