جدیدترین قیمت لوازم خانگی ایرانی

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۷۴۳۸
جدیدترین قیمت لوازم خانگی ایرانی
چند سالی است که گرانی، بر بازار لوازم خانگی ایران سایه افکنده است. این گرانی باعث شده است تا بسیاری از خانواده‌ها به ویژه زوج‌‌های جوان، توان لازم برای خرید کالاهای اولیه و اساسی منزل خود را نداشته باشند و بیش از آنکه بر اساس سلیقه خود یک مدل را خریداری کنند، قیمت را عامل تعیین کننده انتخاب کالای مورد نیاز خود بدانند.

همانگونه که به آن اشاره شد، قیمت کالا با پیشی گرفتن از دیگر فاکتورها مانند کیفیت و امکانات، به ترجیح اصلی افراد برای خرید تبدیل شده است. شاید کالاهای ایرانی برای رسیدن به کیفیت محصولات مشابه خارجی، راه درازی را در پیش داشته باشند، اما در عواملی مانند گارانتی، خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات در بازار، برتری کامل از آن لوازم خانگی ایرانی است.

 

با انواع لوازم خانگی ایرانی بیشتر آشنا شویم 

تحریم و عدم واردات لوازم خانگی خارجی تولیدکنندگان را مجاب کرد تا سبد کالایی خود را به گونه‌ای دسته بندی کنند تا مردم ایران به خرید محصولات خارجی احساس نیاز پیدا نکرده و مهم‌تر از آن، هر قشری با هر درآمدی بتواند کالای مورد نیاز خود را خریداری کند و دیگر به دلیل بودجه محدود، نیازی به خرید محصولات خارجی دست و دوم نداشته باشد. 

شرکت‌های ایرانی، انواع لوازم خانگی از کالاهای اساسی منزل چون یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی تا کالاهای کوچک‌تر یعنی چرخ خیاطی، آبمیوه گیری، دستگاه تصفیه آب و … را در سبد کالاهای تولیدی خود جای داده‌اند. همچنین برای راحتی انتخاب هرچه بیشتر خانواده‌های ایرانی، انواع مدل‌ها با مشخصات، امکانات و کاربردهای متفاوت را نیز برای هرکدام از این کالاها در نظر گرفته‌اند. در این نوشتار به عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه تصفیه آب،  اجاق گاز، ماشین لباسشویی می‌پردازیم.

 

نوشیدن آب سالم، با خرید دستگاه تصفیه آب

میزان سطح کیفیت آب، بر کسی پوشیده نیست! این روزها کمتر خانه‌ای وجود دارد که در آشپزخانه آن دستگاه تصفیه آب وجود نداشته باشد. با توجه به سطح آلودگی آب، امروزه خرید دستگاه تصفیه آب یکی از خریدهای اصلی و ضروری هر خانه است.

 

البته تصور بسیاری از افراد این است که آب از یک مرکز تصفیه در شهر عبور می‌کند، پس آب سالم و خالص است! اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشند که پس از خروج آب از تاسیسات تصفیه، به راحتی می‌تواند آلاینده‌ها را به خود جذب کند. مناسب‌ترین راه برای اطمینان از سالم بودن آب، نصب یک سیستم تصفیه آب خانگی است؛ بعضی از افراد به این دستگاه، آب تصفیه کن نیز می‌گویند.

این سیستم موجب حذف باکتری‌ها، فلزات سنگین و مواد شیمیایی از آب می‌شود. در صورتی که این املاح مضر وارد بدن شوند، می‌توانند سبب بروز بیماری‌های قلبی، مشکلات کلیه و ریزش موی شدید شوند. بنابراین بهتر است به کمک یک دستگاه تصفیه آب، ریسک ابتلا به بیماری و بروز مشکلات را پایین آورد.

انواع مختلفی از سیستم تصفیه آب خانگی پیشرفته در بازار موجود است که از نظر طراحی به 2 نمونه زیر تقسیم می‌شوند:

 

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی:

این نوع دستگاه از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب است. این دستگاه از چند فیلتر مجزا و مخزن تشکیل شده است. فقط لازم است شما فیلترها را هر چند وقت یکبار تعویض کنید. این دستگاه‌ها فشار و جریان آب خوبی دارند و در حذف انگل‌ها، مواد شیمیایی و فلزات سنگینی که ممکن است در آب وجود داشته باشند موثر شناخته شده‌اند. کیفیت تصفیه آب این دستگاه بسیار مناسب است و همان‌طور که از نامش پیداست زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شود. این یکی از رایج‌ترین و کم‌هزینه‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب است.

دستگاه تصفیه آب رومیزی:

کیفیت و کارایی این دستگاه مشابه دستگاه آب تصفیه کن زیر سینکی می‌باشد. این دستگاه طوری طراحی شده است که ظاهری مدرن و شیک داشته باشد و با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگی داشته باشد؛ به همین علت به نسبت دستگاه زیر سینکی قیمت بیشتری دارد.

در دستگاه تصفیه آب رومیزی، به دلیل فضای محدود و کم حجم مخزن،ذخیره‌سازی آب بسیار کم است  و در نتیجه برداشت آب با محدودیت همراه است.

فشار و جریان آب در این نمونه کمتر است؛ هزینه تعمیر و نگهداری آن بیشتر از دستگاه زیر سینکی می‌باشد. تصفیه آب رومیزی برای محیط‌های رسمی و تشریفاتی مناسب است.

قیمت اجاق گاز تاکنو

هدف تاکنو، ارائه محصولات با کیفیت و مناسب برای تمام افراد با هر نیاز و سلیقه‌ای می‌باشد و صرفا به یک نوع خاص محدود نمی‌شود.

اجاق گاز های تاکنو به دو دسته اجاق گاز ایستاده و اجاق گاز صفحه‌ای تقسیم می‌شوند. 

تنوع اجاق گاز های تاکنو باعث شده است تا افراد با توجه به تعداد افراد خانواده، نوع استفاده، سلیقه و بودجه خود، انتخاب‌های متعددی پیش روی خود داشته باشند.

اجاق گاز ایستاده یا همان اجاق گاز مبله، رایج‌ترین و متداول‌ترین شکل اجاق گاز است. تفاوت مدل‌های مختلف اجاق گاز های ایستاده، در تعداد شعله و تعداد فر آنها ست.

اجاق گازهای تاکنو از نظر تعداد شعله، به اجاق‌های 4 شعله، 5 شعله، 6 شعله و 7 شعله تقسیم می‌شوند؛ همچنین از نظر تعداد فر، دارای انواع مختلفی مانند اجاق گاز های یک فر، دو فر و سه فر هستند. مواردی که گفته شد، مهمترین عوامل در قیمت اجاق گاز تاکنو  هستند. بهتر است قبل از انتخاب و خرید اجاق گاز به تعداد افراد خانواده، میزان رفت و آمد و تعداد مهمان‌ها توجه شود. علاوه بر این، باید نوع غذاهایی که تهیه می‌شود را در نظر گرفت. اگر یک خانواده به ندرت از فر استفاده می‌کند، نیازی به خرید اجاق گاز دو فر ندارد. اما اگر خانواده‌ای به طور مرتب از فر استفاده می‌کند یا گاهی به پخت همزمان دو یا سه غذا در فر نیاز دراد، بهتر است اجاق گاز دو فر یا حتی سه فر تهیه کند.

قیمت ماشین لباسشویی دوو

تولیدکنندگان فراوانی در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند که هر یک از آن‌ها محصولاتشان را با امکانات متفاوتی ارائه می‌دهند. در این میان، برندهایی وجود دارند که در بین سایر برندهای بازار ماشین لباسشویی محبوبیت بیشتری را از آنِ خود نموده اند.

یکی از خوش نام ‌ترین برندهای لوازم خانگی، برند دوو است. ماشین لباسشویی دوو، یکی از با کیفیت‌ترین تولیدات این شرکت است.

 

 در این گرانی لوازم خانگی، عامل قیمت، با پیشی گرفتن از سایر فاکتورها، به اولین اولویت بیشتر افراد برای خرید لوازم، به خصوص ماشین لباسشویی تبدیل شده است. علاوه بر برند، مواردی چون ظرفیت دستگاه، تعداد برنامه‌های شستشو، نوع کمپرسور و نهایتا نوع لباسشویی بر قیمت آن تاثیر دارد. 

لباسشویی های دوو، علاوه بر امکانات زیاد، از قیمت معقولی نیز برخوردار بوده و همین موضوع موجب شده است که علاوه بر خانواده‌ها، عروس و دامادهایی که به دنبال ماشین لباسشویی برای جهیزیه خود هستند، سراغ محصولات دوو بروند.  قیمت ماشین لباسشویی دوو با توجه به دوقلو بودن یا اتوماتیک بودن، نوع موتور، برنامه‌های شستشو و میزان ظرفیت متفاوت است.

فروشگاه رادهوم

سایت فروشگاه رادهوم، یکی از بهترین راهنماها برای خرید لوازم خانگی است؛ چرا که با زبانی ساده به معرفی محصولات مختلف، بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها می‌پردازد. بسیاری از افراد در هنگام خرید، با ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاهی که خریداری می‌کنند؛ آشنا نیستند و به همین دلیل ممکن است انتخاب نامناسبی داشته باشند. رادهوم برای جلوگیری از این موضوع، به خوبی به بررسی محصولات پرداخته است.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز