۴ مرحله آموزش مانیکور روسی + فواید آن

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۷۴۴۴
۴ مرحله آموزش مانیکور روسی + فواید آن
روش دیگری از مانیکور به نام مانیکور روسی وجود دارد که در مقایسه با نوع خیس و خشک، راحت تر قابل انجام و پیاده سازی است. در این مطلب آموزش مانیکور روسی را در ۴ مرحله آسان بیان کردیم.

بی تردید یکی از روش های عالی جهت مراقبت از ناخن و کوتیکول های آن، روش مانیکور محسوب می شود که به دو صورت مختلف خیس و خشک قابل انجام است و هر یک از این روش ها نیز دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. به عنوان مثال، از ابزاری به اسم نیپر در مانیکور خیس، جهت جدا کردن پوست های اضافی اطراف ناخن استفاده می گردد. ولی روش دیگری از مانیکور به نام مانیکور روسی وجود دارد که در مقایسه با نوع خیس و خشک مانیکور، راحت تر قابل انجام و پیاده سازی است. نیل آکادمی که برترین موسسه آموزش کاشت ناخن می باشد توسط خانم مونا خالصی تمامی نکات ریز و درشت در زمینه کاشت ناخن را می گوید. روش مانیککور روسی بسیار پرطرفدار بوده و خیلی از افراد به سراغ این مدل از مانیکور می روند. در این مقاله قصد داریم به معرفی این روش و نحوه انجام آن بپردازیم.

مانیکور روسی چیست؟

مهمترین بخش ناخن که کوتیکول به شمار می رود به لایه های مرده پیرامون ناخن اطلاق می شود. این قسمت وظیفه حفاظت از ناخن ها را بر عهده داشته و به کمک آن ناخن های سالمی خواهید داشت. در مانیکور کردن، کوتیکول های پیرامون ناخن با استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز به درستی برداشته می شود که این امر کمک شایانی به کشیده تر شدن و زیباتر به نظر رسیدن ناخن های تان خواهد کرد. ممکن است با شنیدن نام مانیکور روسی کنجکاو شوید که نحوه انجام این روش به چه صورت است؟

در ابتدا باید بگوییم که هدف از انجام مانیکور روسی نیز همان هدف مانیکور معمولی است و در این تکنیک نیز، ناخن کار اقدام به جدا کردن کوتیکول های پیرامون ناخن خواهد کرد. البته تفاوت هایی نیز در این میان به چشم می خورد. برای مثال، ابزار و تجهیزات مورد استفاده در این دو نوع مانیکور را می توان فرق بین آنها دانست. در مانیکور معمولی، نیپر و پوشر جهت جداسازی کوتیکول ها به کار می روند، در صورتی که در مانیکور روسی از ابزارهایی همچون سرسوهان، سوهان برقی و قیچی مانیکور روسی بدین منظور استفاده می شود. این وسایل هیچگونه آسیبی را به پوست اطراف ناخن شما وارد نکرده و خونریزی و زخمی را نیز ایجاد نخواهند کرد. از این رو، اگر دارای پوست حساسی هستید، مانیکور روسی می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب گردد.

وسایل مورد نیاز جهت انجام این نوع مانیکور روسی

وسایل مورد نیاز جهت انجام این نوع مانیکور روسی - نیا آکادمی

در ادامه به معرفی وسایل و ابزار مورد نیاز جهت انجام مانیکور روسی خواهیم پرداخت،:

  1. روغن کوتیکول
  2. سرسوهان شنی توپی
  3. سوهان دستی (سوهان های دارای بافر و پولیش)
  4. فرچه مناسب
  5. سرسوهان شنی میخی نوک تیز

مانیکور روسی چه فوایدی دارد؟

امکان استفاده از هر نوع روش مانیکور، جهت تمیز کردن ناخن ها و آماده سازی بستر آنها جهت لاک زدن وجود دارد. یکی از مزایای مانیکور روسی این است که با کمک آن می توان اقدام به پاکسازی عمقی سطح ناخن و کوتیکول های اطراف آن نمود. این نوع مانیکور برای سبکی از کاشت که بر پایه مواد ژل است مفید تر می باشد، زیرا که بستر ناخن را در مقایسه با یک مانیکور خیس بسیار تمیزتر می کند. با استفاده از این روش تا حد زیادی می توانید سبب ارتقای بهداشت ناخن های خود شوید.

آموزش مرحله به مرحله مانیکور روسی

در ادامه این مقاله که توسط نیل آکادمی تنظیم شده است، قصد داریم به آموزش مراحل انجام مانیکور روسی بپردازیم.

  • مرحله اول مانیکور روسی:

برای انجام مانیکور روسی، نخست بهتر است در صورت وجود لاک بر روی ناخن های تان، آنها را پاک کنید. پدهای لاک پاک کن گزینه مناسبی برای این کار می باشند، چرا که استون سبب صدمه رساندن به بافت ناخن در دراز مدت می شود و با گذشت زمان نیز باعث از بین رفتن سطحی ترین لایه ناخن خواهد شد. از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از این پدها است. همچنین اگر کاشت ناخن انجام داده اید، بایستی اقدام به ریمو آن کنید. البته این کار هنگامی که بخواهید از این به بعد از ناخن های طبیعی خود لذت ببرید، صورت می گیرد.  

مرحله اول مانیکور روسی- نیل آکادمی

در مرحله بعد، باید اصلاح فرم ناخن ها انجام شود. در صورتی که قصد کوتاه کردن ناخن های خود را دارید، سعی کنید برای این کار از ناخن گیر استفاده نمایید. در کلیه مراحل، باید رعایت کامل اصول بهداشتی صورت گیرد. چرا که احتمال ایجاد قارچ ناخن به دلیل سهل انگاری وجود دارد.

سپس، با کمک سوهان دستی جهت فرم دهی ناخن اقدام کنید و فرم مورد نظر خود را در این مرحله پیاده نمایید. پیشنهاد ما به شما استفاده از ابزار اصولی جهت انجام این کار است. به دلیل حساس بودن ناخن های طبیعی، سعی کنید سوهان های فلزی و زبر به کار نبرید.

  • مرحله دوم مانیکور روسی:

در این بخش از مانیکور روسی، باید کوتیکول سطح ناخن جدا شود. جهت انجام این کار به بهترین شکل ممکن از سرسوهان شنی میخی نوک تیز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که از خواباندن هندپیس روی ناخن خودداری نمایید تا صدمه ای به لایه های ناخن وارد نشود. برخی از افراد با کمک پوشر، کوتیکول را عقب می زنند تا به بافت آن صدمه کمتری وارد شود. ولی پیشنهاد ما به شما، استفاده از این روش برای ناخن های با کوتیکول بسیار چسبیده با سطح ناخن می باشد. بنابراین، به کار بردن سوهان برقی برای کوتیکول های عادی مناسب تر است. همچنین می توانید این کار را با انواع سرسوهان های مخروطی، میخی و دامنی انجام دهید. ولی یادتان باشد که استفاده از سرسوهان های نوک تیز مطلوب ترین نتیجه را به همراه دارد.

  • مرحله سوم مانیکور روسی:

مرحله سوم مانیکور روسی - نیل آکادمی

حال باید پوست های اضافی را پس از جداسازی کوتیکول از بین ببرید. با توجه به اینکه در مانیکور خشک از نیپر برای این کار استفاده می گردد، احتمال ایجاد صدمه به ناخن و پوست، توسط افراد مبتدی و حتی حرفه ای نیز وجود دارد. در حالی که در مانیکور روسی، به کار بردن سرسوهان های توپی شنی جهت حذف پوست های اطراف ناخن، امن ترین روش محسوب می گردد. برای این کار فقط کافی است پس از نصب سرسوهان توپی روی هندپیس اقدام به کشیدن آن روی پوست اضافی کنید و تا جای ممکن آنها را از بین ببرید.

  • مرحله چهارم مانیکور روسی:

در آخر در صورتی که قصد لاک زدن ناخن های خود را دارید، می توانید این کار را انجام دهید. لاک زدن پس از مانیکور روسی، جذابیت و زیبایی ناخن های شمارا چندین برابر خواهد کرد. اگر که تمایلی به لاک زدن ندارید، پیشنهاد ما استفاده از روغن های مختلف جهت تقویت ناخن است. برای مثال، روغن کوتیکول گزینه مناسبی جهت تقویت پوست پیرامون ناخن محسوب می شود.

مانیکور روسی چه فوایدی دارد؟

استفاده از بزرگترین نوع سرسوهان سبب افزایش سرعت جداسازی پوست های اضافی می گردد و همچنین سرسوهان توپی با نوار قرمز، از ملایم ترین سرسوهان ها به شمار رفته و سبب ایجاد کمترین آسیب در پوست خواهد شد.

سخن پایانی

یکی از سریع ترین تکنیک ها جهت دیزاین ناخن، مانیکور روسی می باشد که به کمک آن می توانید اصلاح ناخن خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید. نخستین هدف از انجام مانیکور روسی، تقویت ناخن ها و حفظ سلامت آنها به شمار می رود که این تکنیک در سراسر جهان مطرح و شناخته شده است.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز