سایت دانلود بهترین فیلم های مستند حیات وحش با دوبله فارسی

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۸۷۷۸
سایت دانلود بهترین فیلم های مستند حیات وحش با دوبله فارسی
بهترین مستند حیوانات جهان از نگاه هر کس با دیگران متفاوت است. یکی مستند حیات وحش گرگها را میپسندد و دیگری مستند حیوانات شکارچی دوبله فارسی... فرقی نمیکند دنبال حیات وحش کدام منطقه هستید, اما قطعا عاشق صحنه های بی نظیر راز بقا خواهید شد.
بهترین مستند حیوانات جهان از نگاه هر کس با دیگران متفاوت است. یکی مستند حیات وحش گرگها را میپسندد و دیگری مستند حیوانات شکارچی دوبله فارسی... فرقی نمیکند دنبال حیات وحش کدام منطقه هستید, اما قطعا عاشق صحنه های بی نظیر راز بقا خواهید شد.
از درنده ترین حیوانات وحشی تا آبزیان رنگارنگ در اعماق اقیانوس ها؛ از حیوانات شکارچی تا حیوانات حیات وحش آفریقا , بهترین فیلم های مستند حیات وحش جهان دوبله فارسی در سایت تی وی مستند برای دانلود در دسترس شما هستند!

چرا باید فیلم های مستند حیوانات را تماشا کنیم؟

طبق مطالعه‌ای که توسط BBC به صورت مشترک با دانشگاه برکلی کالیفرنیا انجام شده است، نتیجه‌ی جالبی به دست آمد.
حتما برای شما هم سوال شده که چرا تماشاگران دوست دارند مقابل تلویزیون لم بدهند و برنامه‌‌هایی مثل «گورکن‌های عسل‌خوار: استادان هیاهو و جنون» و «ببر‌های اسکاتلند» را نگاه کنند؟
دلیل کاملا مشخص است!
مستند‌های طبیعت و حیات وحش هورمون‌‌های مرتبط با شادی را تحریک می‌کند و اضطراب و نگرانی شما را کاهش می‌دهد.
تماشاگران عاشق این هستند که در زندگی شخصی جانوران، کوچک و بزرگ، سرک بکشند و پی به راز شگفت‌انگیز خلقت آن‌‌ها ببرند. به‌خصوص با تجهیزات پیشرفته فیلمبرداری که امروزه وجود دارند و مستندسازان را قادر به فیلمبرداری از پنهان ترین زوایای حیات وحش نموده اند.
بهترین مستند حیوانات

اهمیت ساخت مستند حیات وحش 

حیات وحش همانند انسان عضوی از جهان هستی است، که نادیده گرفتن آن طبعات غیر قابل انکاری برای انسان و همچنین سیاره زمین خواهد داشت. به همین دلیل توجه کارگردانان و نویسندگان زیاذی به ساخت مستند‌هایی برپایه واقعیت از حیات وحش جلب شده است.

این مستندها که بیشتر نوعی دغدغه برای حفظ و نگهداری حیات وحش محسوب می‌شوند، برای انتقال این مفهوم‌ها به مخاطبانشان از مفاهیم و گفتمان‌های ساده‌تری استفاده می‌کنند، تا برای سنین مختلف قابل فهم و ادراک باشد. 

فیلم های مستند حیات وحش از انواع و اقسام جانوران تصویر برداری می‌کنند، از زندگی آبزیان و پرندگان تا پستانداران و گونه‌های مختلف جانوران بی مهره و مهره‌دارن.

تصویربرداری این نوع از مستندها با دقت بالایی انجام می‌شود، چرا که نزدیک شدن به حیوانات خطر بسیار زیادی را متوجه مستندسازان می‌کند. علاوه بر این‌ها ساخت مستندهای حیات وحش در جاهایی نظیر صحرای آفریقا و جنگل های آمازون و .... که بیشتر گونه‌های مختلفی از حیات وحش را در خود جای داده‌اند، انجام می‌شود.

در طول سال‌های اخیر ستاره‌های سینمایی زیادی که فعالان محیط زیست نیز هستندنیز مقابل دوربین این مستندها می‌روند. این فعالیت ستاره‌ها نوعی حمایت از حیات وحش نیز محسوب می‌شود، افرادی چون لئوناردو دیکاپریو، لارنس فیشبرن، اپرا وینفری و واکین فینیکس.

 بزرگترین کمپانی های سازنده فیلم های مستند

کمپانی‌های بزرگی نظیر نتفلیکس ؛ نشنال جئوگرافی و ...  تهیه و ساخت فیلم های مستند را برعهده می‌گیرند، اما در بین تمامی آنها مستندهای حیات وحشی که BBC می‌سازد، مجموعه ای از بهترین مستند ها در طول تاریخ هستند.

دیدن مستندهای طبیعت و حیات وحش، انسان‌ها را به سفر در اعماق زمین، دریا و در جنگل‌ها و از این قاره به آن قاره می‌برد. از سفر به نقاط دور دستی چون قطب‌ شمال تا قطب جنوب در کنار پنگوئن ها تا صحراهایی داغ و سوزان که امکان سکونت در آنجا وجود ندارد.

علاوه بر این مهمترین هدفی که ساخت این فیلم های مستند, حفظ و نگهداری از طبیعت و حیات وحش است، مسئله‌ای که در دنیای مدرن کمتر به آن توجه می‌شود. 

مستند شکار شیر ها

لیست بهترین مستند های حیوانات جهان با دوبله فارسی

در زیر تعدادی از بهترین مستندهای حیوانات را به شما ارائه میکنیم. تمام این مستندها با دوبله و زیرنویس فارسی و کیفیت عالی از سایت TVmostanad قابل دانلود میباشند:

  1. اسرار حیات وحش
  2. امپراطوری میمون ها
  3. انسان طعمه ی حیوان
  4. باشگاه نبرد حیوانات
  5. پاندا و انسان
  6. تمساح بان
  7. تولد دوباره حیات وحش آفریقا
  8. جاسوسی در حیات وحش
  9. حیات وحش اندونزی
  10. حیات وحش آلاسکا
  11. حیات وحش پاتاگونیا
  12. حیات وحش تایلند
  13. حیات وحش روسیه
  14. حیات وحش سریلانکا
  15. حیات؛ مبارزه با ناممکن
  16. خاندان وحش
  17. درندگان
  18. دنیای بچه های حیوانات
  19. رفاقت با حیوانات
  20. سرنگتی
  21. سیاره آبی II
  22. سیاره زمین
  23. شب نبرد حیوانات
  24. شکار
  25. شکار و بقا
  26. شکارچیان
  27. شکارچیان پایتون
  28. شکارگران برتر
  29. شگفتی‌های تولد حیوانات
  30. شهر مارها
  31. شهر‌ها از چشم حیوانات
  32. عصر طبیعت
  33. غول های کوچک
  34. قاتلین بالفطره
  35. کشنده ترین حیوانات جهان
  36. لحظه‌های حیات وحش
  37. ماهی غول پیکر
  38. ماهی مبارز
  39. مرگ آفرینان
  40. مرگبارترین های دنیا
  41. مهاجرت های بزرگ
  42. همزیستی با درندگان
  43. هم‌کلام با خرس‌ها
  44. وقتی کوسه حمله می کند

ئانلود بهترین مستند های جهان

سایت های زیادی در کنار ارائه فیلم های سینمایی اقدام به ارائه تعداد محدودی از فیلم های مستند نیز نموده اند. اما تنها سایتی که از سال 1388 به طور تخصصی شروع به آرشیو کردن و ارائه فیلم های مستند با دوبله فارسی نمود سایت TVmostanad.com بود. 
این وبسایت همزمان با راه اندازی شبکه من و تو شروع به آرشیو کردن بهترین مستند های جهان نمود و آن ها را برای دانلود در اختیار کاربران قرار داد. با توجه به دسترسی آسانی که برای دانولد مستندهای روز دنیا ایجاد شده بود, این سایت توانست توجه علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند و در مدت کوتاهی به عنوان سایت مرجع و منبع اصلی دانلود مستند در ایران معرفی شود.
مستند حیوانات شکارچی
 

معرفی سایت TVmostanad

این سایت در معرفی خود در صفحه درباره ما چنین میگوید:

حتما شما هم برای دانلود مستندهای شبکه من و تو در گوگل جستجوی زیادی کردید تا برنامه مورد علاقه تون رو پیدا کنید اما به جای پیدا کردن آرشیو برنامه های من و تو , با انبوهی از نتایج گیج کننده روبرو شده اید.

نتایجی که شما رو به سایتهای آپارات و یوتیوب و… برده اند و فقط تونستید یکی دو دقیقه از مستند مورد نظرتون رو با کیفیت پایین تماشا کنید.

در بهترین حالت ممکنه چند قسمت از یک مجموعه رو به صورت کامل پیدا کرده باشید و برای تهیه بقیه قسمت های همون مجموعه به مشکل بر بخورید.

تازه اگر از کیفیت پایین مستندهای دانلود شده چشم پوشی کنیم!

ایده راه اندازی سایت TVmostanad همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید…

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستندهایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم.

همین مسئله باعث شد همه مجموعه ها به صورت کامل توی آرشیو ما وجود داشته باشن.

ما مستندهای من و تو رو ضبط میکردیم.

اون ها رو دوباره تدوین میکردیم و تبلیغات بین برنامه رو از بین فیلم بیرون میکشیدیم.

و به همین ترتیب مستندها رو با کیفیتی دقیقا برابر همون چیزی که از شبکه پخش شده ، اما بدون هیچ تبلیغی آرشیو کردیم....

 
این سایت که امروز در سال 1401 و در زمان نگارش این مطلب بیش از 6500 عنوان مستند را در آرشیو خود دارد, همچنان در حال گسترش بوده و آرشیو غنی آن همیشه با جدیدترین مستند ها بروز میشود.
امروزه هر دانشجو و محققی که نیاز به تحقیق در موضوعات مختلف علمی , تاریخی و سیاسی , جهانگردی و هتلداری و ... دارد در کنار مطالعه سری به آرشیو بزرگ سایت تی وی مستند میزند تا از منابع ارزشمند و ارزان قیمت این مجموعه عظیم نیز استفاده نماید.
همچنین این سایت مستند برای عموم علاقه مندان نیز مستندهای بسیار کاربردی و فراوانی دارد که همگی آن ها با دوبله و زیرنویس فارسی قابل دانلود میباشند.
برای ورود به آرشیو بزرگ سایت مستند TVmostanad روی لینک زیر کلیک کنید:

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
لویزانی همسر اوتادی
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
بی بی سی از اینکه به حیوانات و گیاهان اهمیت میدی و فیلم میسازی متشکرم کارمندان شما از بیمه شدگان گروه 700 ثبت شدند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز