اجاره ون برای فرودگاه امام خمینی

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۸۹۷۰
اجاره ون برای فرودگاه امام خمینی
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، روزانه میزبان تعداد بسیاری از پروازهای خارجی است که بسیاری از آنها هموطنان تازه بازگشته به وطن هستند.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، روزانه میزبان تعداد بسیاری از پروازهای خارجی است که بسیاری از آنها هموطنان تازه بازگشته به وطن هستند. این مسافران به‌عنوان افرادی که پس از مدت‌ها به سرزمین مادری خود بازگشته‌اند؛ احتمالاً تنها چیزی که می‌خواهند برگشتن هرچه سریع‌تر به مقصدشان است. خوشبختانه وسایل حمل‌ونقل متنوعی برای این فرودگاه واقع در آزاد راه تهران_قم تدارک دیده شده‌ است؛ که رفت‌وآمد را بسیار راحت می‌کنند. اما وقتی تعداد افراد بالا باشد؛ قضیه کمی فرق می‌کند. به‌نظر می‌رسد که اجاره ون فرودگاه امام، بهترین راهکاری است که یک اکیپ چند نفره، یک خانواده شلوغ و یا یک تیم ورزشی می‌توانند در پیش‌روی خود داشته باشند. یک ون با داشتن فضای کافی برای تمامی مسافران و چمدان‌های آن‌ها می‌تواند انتخاب بسیار مناسب‌تری باشد. همچنین از لحاظ اقتصادی نیز اجاره ون فرودگاه امام، انتخاب مقرون به صرفه‌تری است.

در چنین شرایطی، هم‌سفران می‌توانند در ساعات پایانی سفر نیز با هم باشند و از هم‌نشینی با یکدیگر تا حد ممکن و تا آخرین لحظه، بهره ببرند. تنها کافی است که برای زمان بازگشت خود از سفر در فرودگاه یک ون مناسب اجاره نموده تا بدون دغدغه، جهت بازگشت از فرودگاه با خیالی راحت سفر خود را به اتمام برسانند. برای این منظور خوب است بدانید که ایران ون رنتال، یک شرکت معتبر جهت اجاره ون فرودگاه امام است که سفر شما را بسیار آسان و پرخاطره می‌کند. درواقع ایران ون رنتال یک مرکز معتبر جهت اجاره ون فرودگاه امام است که برای اهداف دیگری نظیر مسافرت هم خدمات وسیعی را ارائه می‌دهد. در ادامه با خدمات این شرکت و مزیت‌های آن و نیز با ون‌های موجود در ایران ون رنتال بیشتر آشنا خواهید شد.

ون تویوتا هایس

یکی از ون‌های موجود در شرکت ایران ون رنتال، تویوتا هایس می‌باشد که یک ون با سرویس‌دهی تشریفاتی است و ظرفیت آن ۱۴ نفره است. این ون دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب بوده که برای هر زمان از سال با متعادل نگه داشتن دمای فضای داخلی، انتخاب مناسبی است.

ون هیوندا H350

این ون ۱۳ نفره که کلاس مسافربری آن تشریفاتی و نیمه تشریفاتی است از جمله ون‌های موجود در ایران ون رنتال می‌باشد که از سیستم گرمایشی و سرمایشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از دیگر مزایای این ون، می‌توان به صندلی‌های راحت آن اشاره کرد.

ون بنز ویتو

این نوع ون شرکت ایران ون رنتال، مزیت‌های گفته شده ون‌های پیشین را دارا است؛ با این تفاوت که ظرفیت آن ۷ نفر است. اگر گروهی ۷ نفره یا کم‌تر هستید، ون بنز ویتو بهترین انتخاب جهت اجاره ون فرودگاه امام است.

چرا ایران ون رنتال؟

از ون‌های مناسب گفته شده که بهترین ون‌های موجود در ایران به‌حساب می‌آیند؛ حدود ۵۰ دستگاه جهت اجاره ون فرودگاه امام در این مرکز موجود هستند. اما ممکن است با خود بگویید که ون‌های معرفی شده را می‌توان از مراکز دیگر نیز اجاره کرد؛ پس چه مزیت‌هایی هستند که باعث می‌شوند ایران ون رنتال از سایر مراکز اجاره ون، متمایز باشد؟ در ادامه شما با مزیت‌های این مرکز اجاره ون آشنا شده و خواهید دانست که چرا ایران ون رنتال، بهترین گزینه پیش روی شما جهت اجاره ون فرودگاه است

رانندگان با تجربه و همه فن حریف

همان‌طور که می‌دانید اجاره ون به‌خصوص برای فرودگاه، به‌صورت اجاره ون با راننده است. شما در حین رفت‌وآمدی که با ون خواهید داشت؛ راننده را نیز به‌عنوان یک همراه در کنار خود دارید. پس میزان حرفه‌ای بودن راننده یک مزیت فوق‌العاده است.

خوب است بدانید که راننده‌های ایران ون رنتال، همگی علاوه بر داشتن مهارت‌های لازم برای رانندگی و دست فرمان فوق‌العاده، در خصوص رفتار با مسافرین نیز به خوبی تعلیم دیده‌اند. شما می‌توانید از بابت داشتن یک راننده حرفه‌ای و با اخلاق اطمینان خیال کامل داشته باشید.علاوه بر نکات

 

گفته شده؛ خوب است بدانید که راننده‌های ایران ون رنتال به برخی از پیش استفاده‌ترین زبان‌های خارجی نیز تسلط کامل دارند. بدین معنی که اگر به فکر اجاره ون فرودگاه امام برای گروهی از مهمانان خارجی خود هستید؛ می‌توانید به این مرکز اجاره مراجعه نمایید و از بابت برقراری ارتباط با آنان، نگرانی‌ای نداشته باشید.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته

 همان‌طور که می‌دانید پرواز‌های فرودگاه امام، خارجی هستند. بنابراین ممکن است؛ پرواز هر فردی هر ساعت از شبانه روز به زمین فرودگاه بنشیند و او نیاز به اجاره ون فرودگاه امام پیدا کند تا بتواند هر چه زودتر به خانه رفته و خستگی سفر را از تن بیرون کند. ایران ون رنتال به‌صورت ۲۴ ساعته، خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. بنابراین با برخورداری از خدمات این شرکت بی‌نظیر، صرف‌نظر از زمان فرود پرواز شما در خاک ایران در اسرع وقت به سمت خانه راهی خواهید شد. پشتیبانی ۲۴ ساعته این مرکز نیز در هر ساعت از شبانه روز، آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات شما خواهد بود.

بیمه و کارشناسی فنی پیش از سرویس

فرض کنید که پس از یک پرواز ۱۲ ساعته وارد فرودگاه شده و با خسته‌ترین حالت ممکن، سوار ون اجاره‌ای خود می‌گردید و به‌امید یک استرلحت خوب راهی منزلتان می‌شوید؛ اما وسط راه ون خراب شده و کل برنامه‌های شما به‌هم می‌خورد. چنین اتفاقی به‌هیچ وجه در صورت گرفتن خدمات از ایران ون رنتال، رخ نمی‌دهد. چراکه تمامی خودرو‌های ون این مرکز پیش از ارائه سرویس، کارشناسی فنی می‌شوند و درصورت سلامت کامل فنی خودرو برای ارائه سرویس راهی می‌شوند. همچنین خوب است بدانید که خودرو‌های ون این مرکز اجاره، همگی تحت پوشش بیمه هستند و هیچ نگرانی یا مسئولیتی شما را تهدید نمی‌کند.

قیمت مناسب

جالب است بدانید که ایران ون رنتال، خدمات فوق‌العاده و بی‌نظیر خود را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. اجاره ون فرودگاه امام یکی از پرطرفدارترین خدمات این مرکز است که اکثر مشتریان آن به دلیل قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه آن را انتخاب می‌کنند.

نحوه اجاره ون فرودگاه امام خمینی از ایران ون رنتال

با این مرکز بی‌نظیر و مزایای قابل توجه آن آشنا شدید. حال شما می‌دانید که اگر پروازی پر جمعیت به مقصد فرودگاه امام خمینی داشته باشید؛ برای راحتی هرچه بیشتر در مسیر بازگشت به خانه، تنها کافیست به این مرکز معتبر جهت اجاره ون مراجعه نمایید. نحوه انجام این فرآیند در سایت این شرکت آورده شده است و امکان رزرو آنلاین نیز برای شما فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به سایت ایران ون رنتال به نشانی اینترنتی https://iranvanrental.com مراجعه نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز