چگونه خود و خانه خود را برای تابستان آماده کنیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۵:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۹۰۵۹
چگونه خود و خانه خود را برای تابستان آماده کنیم
هوای گرم در راه است و ما یک قدم تا تابستان فاصله داریم. تابستان و تعطیلات آن جذاب و دوست داشتنی است اما در کنار آن آفتاب سوختگی و گرمازدگی را خواهیم داشت. برای مقابله با گرمای شدید نیاز به آمادگی داریم و ما اینجا هستیم تا برای تابستان آمادگی کامل داشته باشید.

خانه‌­های ما باید محیطی مناسب برای استراحت در طول روز باشند. ما نیاز به فضایی خنک و دور از گرما داریم. آماده کردن خانه برای ورود به فصل گرم چندان پیچیده نیست. ما چند قدم کاربردی داریم.

انتخاب کولر

قدم اول برای کسانی که هنوز خانه خود را تکمیل نکرده­ اند، انتخاب کولر مناسب است. باتوجه به گرمای شدیدی که چند سال اخیر به دلیل خشکسالی هوا تجربه کرده ایم گرمای بی سابقه ای در انتظار خواهیم داشت. کولر گازی اسپیلت یا پنجره ای برای خنک کردن مطلوب محیط کار و منزل شما عالی است. اگر منطقه ای که در آن زندگی می­کنید رطوبت و گرمای شدیدی دارد این مدل کولر برای منزل شما مناسب است. با بررسی هزینه نصب کولر گازی و اسپیلت، انجام این کار را به متخصصین این محصول بسپارید و اطمینان داشته باشید تابستان خوبی را سپری خواهید کرد.

سرویس کولر

مولرهای مختلف هرساله نیاز به تعمیر و سرویس دارند. فرقی نمی­کند کولر شما آبی یا گازی باشد. مدل های پنجره ای که یکپارچه هستند و مانند مدل های اسپیلت دو قسمت جدا ندارند به راحتی تعمیر می­شوند. سرویس کولر پنجره ای چندان پیچیده نیست اما برای انجام این کار از سرویس کار کولر کمک بگیرید تا دستگاه شما دچار اختلال نشود.

حیاط را آماده کنید

prepare-garden-for-summer

برای روزهایی که قصد دارید ساعاتی را در حیاط و کنار خانواده بگذرانید باید حیاط حس خوبی به شما منتقل کند. لوازم کهنه و خاک گرفته را دور بریزید و از چند گلدان گل رز استفاده کنید. رزهای رونده نمای باغچه شما را دلنشین خواهند کرد. اگر گلکاری بلد نیستید نیازی به کارهای سخت ندارید. تنها چند گلدان گل بخرید و در گوشه حیاط بگذارید. میز و صندلی مناسبی برای نشستن تهیه کنید. از میان محصولات چوبی یک انتخاب درست و زیبا داشته باشید تا در روزهای گرم هم بتوانید از آنها استفاده کنید.

استخر را برای تابستان آماده کنید

اگر در حساط خانه خود استخر دارید زمان مناسب برای تمیز کردن و تمدید آب آن فرا رسیده. می­توانید فیلتر تصفیه آن را تمیز یا تعویض کنید و همچنین فراموش نکنید اگر آب درون استخر را مدت زیادی است تعویض نکرده اید، حتما پس از خالی کردن آب استخر اقدام به تمیز کردن کف استخر کنید. لایه­های لجن و آلودگی را با استفاده از فرچه و شوینده از کف استخر پاک کنید و زباله های جمع شده را بردارید. دستگاه تصفیه استخر را چک کنید تا به درستی کار کند. اکنون می­توانید دوبار استخر را پر کنید و برای تابستان از آن استفاده کنید.

کمد لباس خود را مرتب کنید

زمان کنار گذاشتن تمامی لباس های گرم فرا رسیده است. برای جلوگیری از نامرتب و شلخته بودن کم باید تمامی لباس های گرم خود را در یک چمدان مناسب قرار دهید تا جای کافی برای سایر لباس ها داشته باشید. تنها یک هودی برای شب های سرد کنار بگذارید. اگر اهل مسافرت هستید این هودی برای شهرهای سرد لازم خواهد بود. تمامی لباس های خنک و نخی را بیرون آورده و بشویید و سپس آنها را در کمد بگذارید. همچنین می‌توانید نکات بیشتر برای مرتب کردن کمد لباس را در این مطلب بخوانید.

روغن برنز

برای روزهای آفتابی که قصد دارید پوست خود را شکلاتی کنید به روغن برنز احتیاج دارید. یک روغن مناسب برای مراقبت از پوست خود بخرید. توجه کنید روغن باید حاوی آبرسان باشد تا پوست در مواجه با نور شدید دچار خشکی و سوختگی شدید نشود. برای برنز کردن حتما از روغن مناسب این کار استفاده کنید.

ضد آفتاب

using-sun-cream-during-summer

مهم است که در درجه اول از پوست محافظت کنید. شما در مقابل آفتاب بی دفاع هستید و آفتاب قاتل سلامت پوست شما است. باید بتوانید سد محافظتی مناسبی برای پوست خود داشته باشید. شما به ضدآفتاب در تمام فصول سال احتیاج دارید اما این فصل با تابش مستقیم روبرو هستید بنابراین اهمیت ضدآفتاب دوبرابر بیشتر است. اگر حوصله استفاده از چند کرم را ندارید از ضدآفتابی استفاده کنید که به عنوان نرم کننده کارایی داشته باشد. زمانی که بیرون از خانه هستید هر دوساعت نیاز به تمدید آن خواهید داشت و فراموش نکنید از ضدآفتابی کمک بگیرید که پوشش وسیعی در مقابل اشعه UVB و UVA داشته باشد.

لوازم آرایشی جدید

احتمالا صورت هم مانند بدن نیاز به تغییراتی خواهد داشت. تابستان فصل خوش رنگ و لعابی است و گرما و رنگ­های روشن و آسمان آبی باعث می­شود تا به دنبال رنگ های روشن تر برویم. میکاپ جدیدی نیاز دارید. به دنبال رژ گونه های شاین و کرم های براق باشید. سایه چشم و خط چشم شاین برای این فصل جذاب و عالی است. مجبور نیستید تمام صورت خود را شبیه یک لامپ درخشان کنید. سعی کنید تا تنها از چند مورد لوازم آرایشی شاین استفاده کنید و در کنار این ترکیب محصولات مات نیز نیاز خواهید داشت.

صندل های راحتی

کفش های پاشنه دار اما راحتی تهیه کنید. حتی صندل های تخت عالی هستند. شما به کقشی نرم نیاز دارید که پاهایتان را زخم نکند تا بتوانید ساعات بیشتری با آنها راه بروید. یک صندل چرمی می­تواند برای روزهای گرم به شما کمک کند تا راحتی بیشتری را احساس کنید.

برای این تابستان از خانه خود مراقبت کنید و لباس های پلاستیکی و آزاردهنده و کفش های گرم را کنار بگذارید و از جنس های راحتی مانند نخ و کتان استفاده کنید. گرمای هوا در خارج از خانه به اندازه کافی آزارده است. تا حد امکان از لباس های راحت و آزاد استفاده کنید.

نویسنده: سارااقبالی

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز