خرید شماره مجازی واتساپ

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۹۷۰۲
خرید شماره مجازی واتساپ
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که شماره مجازی (Virtual Number) چیست؟ جالب است بدانید که یکی از روش‌های از بین بردن محدودیت‌های سیستم‌های قدیمی ارتباط تلفنی، خرید شماره مجازی واتساپ و سایر اپلیکیشن‌ها است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سیستم‌های ارتباطی نظیر تلفن، بیشتر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که جهت برقراری ارتباط، به‌جای استفاده از خطوط سنتی تلفن، از سیم‌کشی‌های سراسری بهره ببرند. در ادامه این راهنما با شماره مجازی و مزایا و کاربرد آن آشنا خواهیم شد.

معرفی شماره مجازی

شماره‌های مجازی، خطوط تلفن مجازی هستند که بر مبنای سیستم تلفن ابری (Cloud phone systems) و با بکارگیری اینترنت به منظور برقراری ارتباط در سطح جهانی استفاده می‌شوند. این شماره‌ها محدودیت جغرافیایی نداشته و تمامی افراد در نقاط مختلف جهان قادرند که با خرید خط مجازی، با کشورهای دیگر تماس حاصل کنند. خرید شماره مجازی، همانطور که از نامش پیداست، عملکرد مجازی دارد، به این معنا که به دستگاه و یا خط تلفن مشخصی متصل نمی‌باشد. عملکرد سیستم قدیمی خطوط تلفن به این شیوه است که هر شماره یا خط تلفن توسط سیم‌کشی‌ به صورت فیزیکی به ایستگاه تامین‌کننده خدمات مربوط به خطوط تلفن متصل می‌شود.

درواقع ایستگاه مذکور، حکم واسطه را دارد، به این صورت که هر تماس به محض برقرار شدن در ابتدا به ایستگاه فرستاده و بعد از ایستگاه به مقصد اصلی خود هدایت می‌شود. خرید شماره مجازی واتساپ و سایر شبکه‌های اجتماعی با حذف این واسطه، محدودیت‌های موجود را از بین برده است. شما با داشتن یک شماره مجازی، کنترل بیشتر و انعطاف‌پذیری بالاتری را در دریافت انواع تماس‌های تلفنی در اختیار خواهید داشت. مدیریت شماره‌های مجازی از طریق پرتال وب می‌باشد. به بیان دیگر، شما با خرید شماره مجازی از ارائه کنندگان این سیستم، به راحتی می‌توانید مقصد اصلی شماره را تعیین کرده و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

شماره مجازی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

به طور معمول شرکت‌هایی که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند و از کشور‌های گوناگون مشتری دارند، می‌توانند از شماره‌های مجازی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود در کشورهای مختلف بهره ببرند. در واقع سیستم تلفن ابری، امکان داشتن همزمان چند شماره متنوع از کشور‌های مختلف را با کمترین هزینه برای شرکت‌ها فراهم می‌سازد. همچنین خرید خطوط مجازی به افرادی که مایل هستند به صورت همزمان در چندین شبکه اجتماعی، حساب‌های کاربری متفاوت بسازند نیز توصیه می‌شود.

خرید شماره مجازی واتساپ به اشخاصی که دوستان و آشنایان آن‌ها خارج از کشور ایران هستند نیز پیشنهاد می‌شود. تصور کنید که با هر بار تماس داخلی مجبور هستید که هزینه زیادی را پرداخت کنید، درحالی که برقراری تماس‌های خارجی با استفاده از شماره مجازی بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. خرید خط مجازی به اشخاصی که مایل هستند در هنگام برقراری تماس، موقعیت مکانی اصلی آن‌ها مشخص نشود نیز پیشنهاد می‌شود. بنابراین چنانچه مقیم ایران هستید و نمی‌خواهید که هنگام تماس، هویت مکانی شما آشکار بشود، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید به علت وجود تحریم‌ها علیه ایران، بسیاری از سایت‌ها و شرکت‌های خارجی از خدمات‌دهی به ایرانیان معذور هستند. در نتیجه اگر قصد استفاده از خدمات یک سایت و یا شرکت خارجی را دارید، با بکارگیری شماره مجازی به راحتی می‌توانید این کار را انجام بدهید.

مزایای خرید شماره مجازی چیست؟

از مزیت‌های شماره‌های مجازی می‌توان به عدم نیاز به سخت‌افزار اشاره نمود. همانطور که اشاره شد، سیستم‌های ابری روشی موثر و مقرون به صرفه با کاربردهای متنوع می‌باشند. شماره مجازی نیز یک نوع سیستم خدمات ابری است که علاوه بر هزینه کم، برای راه‌اندازی به سخت‌افزار نیز نیازی ندارد. راه‌اندازی و دسترسی آسان از دیگر مزایای خرید شماره مجازی واتساپ بشمار می‌روند. با استفاده از شماره مجازی به راحتی می‌توان به صورت بی‌سیم با افراد مختلف در سراسر جهان ارتباط تلفنی برقرار کرد. از مزایای ارتباطی شماره‌های مجازی می‌توان به مواردی مثل IVR، ضبط تماس، انتقال تماس و VoIP  نیز اشاره کرد.

امنیت شماره‌های مجازی چقدر است؟

اگر واقع‌‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم، درمی‌یابیم که هیچ‌کدام از سیستم‌های ارتباطی از صد در صد امنیت برخوردار نیستند. البته ناگفته نماند که طرز استفاده کاربر از تکنولوژی مذکور نیز شرط است. به طور معمول ردیابی و احراز هویت صاحب شماره مجازی امری مشکل می‌باشد. چرا که عملکرد شماره مجازی به این ترتیب است که هر فردی احتمال دارد تنها یک دفعه از یک شماره مجازی خاص استفاده کند و به بیان دیگر شماره مجازی یک‌بار مصرف است. با این وجود، بعضی از شرکت‌های ارائه‌دهنده حساب مجازی رایگان و پولی، اطلاعات فردی مشتریان را را در پایگاه داده خود ذخیره می‌کنند تا در صورت نیاز بتوانند آن‌ها را شناسایی کنند.

لازم به ذکر است که امکان سوء استفاده و انجام اعمال مجرمانه توسط دارنده شماره مجازی نیز وجود دارد، در نتیجه ثبت اطلاعات دارندگان، موجب جلوگیری از سوء استفاده خواهد شد. پس جای نگرانی وجود ندارد و اطلاعات مشتریان محفوظ خواهد ماند. جالب است بدانید که خطوط تلفنی که در حال حاضر استفاده می‌کنیم نسبت به شماره مجازی از لحاظ ردیابی ضعیف‌تر بوده و امنیت پایین‌تری دارند. البته توجه داشته باشید که امنیت شماره مجازی به سرویس‌دهنده‌ای که در حوزه فروش شماره مجازی فعالیت می‌کند نیز بستگی دارد.

خرید شماره مجازی واتساپ چه مزیتی دارد؟

خرید شماره مجازی واتساپ به شما در ایجاد اکانت دوم و یا تجاری یاری می‌رساند. بکارگیری شماره مجازی بهترین انتخاب برای اشخاصی است که قصد دارند در تجارت خود بدون استرس و نگرانی از نقض حریم خصوصی، با مشتریان خارجی ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند. همانطور که ذکر شد یکی از مزایای استفاده از شماره مجازی، عدم محدودیت جغرافیایی می‌باشد. شماره مجازی واتساپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. چنانچه دورکاری کنید و یا موقعیت مکانی خود را تغییر دهید، در دریافت تماس مشکلی ایجاد نخواهد شد و شماره مجازی واتساپ شما فعال باقی خواهد ماند.

چنانچه از خط مجازی برای ساخت اکانت واتساپ استفاده می‌کنید، بهتر است که آی پی سیستم با کشور شماره مجازی برابر باشد. به بیان دیگر اگر فیلترشکنی با سرور هلند دارید بهتر است شماره مجازی را با پیش‌شماره هلند تهیه کنید و هنگام فعال‌سازی و ارسال پیام از آن فیلترشکن استفاده کنید. با کلیک کردن روی این مقاله می‌توانید به اطلاعات بیشتری درباره نکاتی که هنگام خرید شماره مجازی واتساپ می‌بایست رعایت کرد، دسترسی داشته باشید.

 

وب سایت شماره 7

چنانچه قصد خرید شماره مجازی واتساپ، تلگرام و سایر پلتفرم‌ها را دارید و به دنبال خرید شماره مجازی اختصاصی و مقرون به صرفه هستید،  می‌توانید به  آدرس https://shomare7.ir مراجعه کرده و برای شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و... خط مجازی تهیه کنید. چنانچه به مشکل برخوردید و یا سوالی در ذهن دارید، می‌توانید به سایت شماره7 رجوع کرده و با تیم پشتیبانی 24 ساعته آن ارتباط برقرار نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز