ویژگی های نمایندگی پنل اس ام اس خوب

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۲:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۹۷۰۵
ویژگی های نمایندگی پنل اس ام اس خوب
این مقاله یکی از منابع جامع افرادیست که میخواهند یک کسب‌و‌کار پرسود و کم دردسر یا همان نمایندگی پنل پیامکی را شروع کنند. همچنین تمامی نکات یک نمایندگی پنل اس ام اس خوب نیز گردآوری شده است.

در کل مقاله سعی بر این شده است که خلاصه وار همه نکات مهم ذکر شود. لطفا تا انتها با ما باشید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یا پنل پیامکی در واقع فضایی برای ارسال پیامک است. افرادی که نیروهای انسانی و مالی و زمانی دارند میتوانند سورس جدا و مستقل تشکیل داده و درآمدهای بسیار بسیار بالایی را داشته باشند. 

اما موضوع اینجاست که این کار سرمایه مالی و انسانی و زمان خیلی زیادی را میطلبد. راهکار عقلانی و پرسود در این شرایط چیست؟ پاسخ این است که شما یکی از نمایندگان این منبع باشید.

با داشتن نمایندگی پنل اس ام اس درآمدهای خارق‌العاده خواهید داشت.(بی شک، بی برو برگرد)

نمایندگی پنل اس ام اس یک شغل پر‌درآمد است

برای افراد زیادی نمایندگی پنل اس ام اس خوب یک شغل اصلی و پر سود؛ برای برخی دیگر شغل دوم برای افزایش درآمد است. شما با خرید یک نمایندگی پنل اس ام اس خوب از یک کارگزار اصلی و معتبر میتوانید با کمترین زمان بیشترین درآمد‌ها را داشته باشید. اما سوال اینجاست که از پنلهای پیامکی در کجاها استفاده بیشتری میشود؟ اصلا چه کسانی مشتریان این پنل‌ها هستند؟ در ادامه همراه باشید.

کاربران و مشتریان نمایندگی پنل اس ام اس

احتمالا به این فکر میکنید که چه تعداد از افراد و از چه قشر‌هایی ممکن است که به پنل پیامکی نیاز داشته باشند؟ پاسخ این است: بدون اغراق، همه افرادی که به دنبال پیشرفت هستند.

در ادامه نمونه‌هایی را برای شما گرد هم آورده ایم

 ارسال پیامک برای مطب ها،بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها

یکی از امکانات پنل‌های اس ام اسی، ماژول نوبت دهی می باشد. سیستم‌های نوبت دهی معمولا در همه مطب‌ها و کلینیک‌ها انجام میگیرد. شما با جذب این قشر افراد هم میتوانید بر مشتریان خود بیافزاید.

پس یکی از قشرهایی که همواره مشتری یک نمایندگی پنل اس ام اس خوب هستند، دکتر ها و صاحبین کلینیک‌ها اند.

 

ارسال پیامک توسط مدارس و دانشگاه‌ها

مدارس و دانشگاه ها هم برای انواع ارسال‌ها مانند ارسال یادآوری پرداخت شهریه، ارسال پیامک ورود و خروج دانش آموزان، ارسال اطلاعیه‌هایی از جمله تعطیلی‌ها، ارسال‌های مناسبتی، یادآوری‌های جلسات اولیاء و ... نیازمند پنل‌های پیامکی هستند. با توجه به تعداد مدارس و دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، این قشر هم گزینه خوبی برای تمرکز و بازاریابی است.

تنها کافیست که با روشهای صحیح بازاریابی و تبلیغات این قشر را به سمت خود هدایت کنید. یک نمایندگی پنل اس ام اس خوب میتواند از قشر مدارس و دانشگاه‌ها درآمد بالایی داشته باشد.

وب مستر‌ها، برنامه‌نویس‌ها، طراحهای سایت

برنامه نویس ها و وب‌مستر‌ها افرادی هستند که همیشه به پنل های پیامکی نیاز دارند. آیا تا کنون در سایتی ثبت نام و خرید کرده اید؟  پاسخ اکثریت بله خواهد بود. احتمالا پیامک‌هایی حاوی کد اهراز هویت و یا ثبت سفارش دریافت کرده‌اید. بله این پیامک‌ها با انجام یکسری کار‌ها و از سمت پنل های پیامکی صورت میگیرد. شما به عنوان نمایندگی پنل اس ام اس خوب میتوانید روی این قشر از جامعه مانور بالایی داشته باشید. بدون ارسال پیامک تقریبا کار وب‌مستر‌ها غیرممکن است.

از آنجایی که اکثریت کسب‌و‌کار‌ها بخش مهمی از فروش خود را به حالت آنلاینی کرده اند، روز به روز تعداد این نوع مشتریان یک نمایندگی پنل اس ام اس خوب افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای تمامی مشاغل

در دنیای رقابتی امروز، تبلیغات همیشه حرف اول را میزند. شما با تبلیغات هدفمند و مستمر نتایج خیلی خوب و پرسودی خواهید گرفت. اهمیت تبلیغات و ارتباط با مشتری امروزه از چشم بزرگترین شرکت‌ها تا کوچکترین و نوپا‌ترین کسب و کار‌ها هم  پنهان نیست.با انواع ارسال‌ها میتوانید کسب و کار و یا خدماتی که ارائه میدهید را به مشتریان بالقوه و یا حتی مشتریان قدیمی خود معرفی کنید. هرچه افراد بیشتری از خدمات و کسب و کار شما باخبر باشند، احتمالا مشتریان بیشتری خواهید داشت و درآمد شما صعودی خواهد بود.

سعی کنید همواره برند خود را با مردم آشنا کنید. در جاهای مختلف از برند خود صحبت کنید.

تا به این لحظه دریافتیم که همه مشاغل به پنل پیامکی و اس ام اسی نیاز دارند. یک نمایندگی پنل اس ام اس خوب میتواند این افراد را جذب خود کرده و درآمد بسیار بالایی داشته باشد.

پیامک ورود و خروج کارمندان برای مدیران و مسئولین

احتمالا هر مدیر مسئولی برای ایجاد نظم و جلوگیری از هرج و مرج تاکید بالایی در تایم کاری کارکنان خود دارد. برای داشتن یک مجموعه منظم حتما باید کارمندان خود، مخصوصا ورود و خروج آنها را زیر نظر بگیرید. معمولا مدیران با نصب دستگاه اثر انگشت میتوانند ورود و خروج کارکنانشان را از طریق پیامک مدیریت کنند. یعنی با هر ورود و خروج کارمندان یک پیامک به مدیران ارسال میشود.

شما باید به عنوان نمایندگی پنل اس ام اس خوب سعی کنید تا مدیران را قانع کنید که حتما از شما پنل پیامکی بگیرند.

همچنین میتوانید با فروشندگان این دستگاه ها قرار داد ببندید تا با فروش هر دستگاه ، یک پنل پیامکی هم به مشتری ارائه دهند و از شما پورسانت فروش دریافت کنند. 

انواع منابع درآمدی نمایندگی پنل اس ام اس خوب

فروش پنل، هزینه ارتقا و تمدید

درآمد حاصل از فروش پنل و هزینه ارتقا و یا تمدید آن یک درآمد خالص است.  به عنوان نماینده  میتوانید هر هزینه ای را برای این موارد در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که فروش پنل‌های دائمی یا غیر دائمی کاملا در اختیار نمایندگان باید باشد. یک نماینده باید کاملا مطابق سلیقه خود خدمات را گرد هم آورد. بهتر است هنگام خرید از نماینده ای خرید کنید که هزینه تمدید نداشته باشد.

شارژ کاربران

با هر بار شارژ کاربر، سود شما همان لحظه باید به حساب و یا اعتبارتان واریز شود.این مورد هم یکی از درآمدهای جانبی پنل پیامکی می باشد. در مورد سود شارژی موضوع تعرفه ها بسیار مهم است. شما به عنوان نماینده خود زیر مجموعه یک کارگزار یا نماینده خواهید بود. هرچه به منبع اصلی نزدیک تر باشید، تعرفه شما ارزانتر و سود شما بالاتر خواهد بود. در هنگام خرید سعی کنید از یک سورس معتبر و از کارگزار اصلی آن سورس خرید کنید تا تعرفه ها و هزینه‌های ارزانتری داشته باشید. سورس ippanel یکی از قوی‌ترین سورس‌های پیامکی است. که نماینده‌های بیشماری دارد. حتما سعی کنید از مکث اس ام اس که کارگزار اصلی این سورس است خرید کنید.

سود حاصل از فروش خطوط

شما به عنوان یک نماینده میتوانید از فروش خطوط هم سود داشته باشید.

نصب و راه‌اندازی افزونه‌های مختلف

یک نماینده پنل اس ام اس باید اطلاعاتی درمورد نصب و راه اندازی افزونه‌هایی مانند ووکامرس، گرویتی فرم، دیجیتس و... داشته باشد. شما به عنوان یک نماینده پنل پیامکی میتوانید که بابت این خدمات هم از کاربران هزینه دریافت کنید. البته هرگونه پشتیبانی در کارگزاری مکث اس ام اس کاملا رایگان و مادام العمر میباشد.

کلام آخر

برای اینکه نمایندگی پرسودی داشته باشید سعی کنید به منبع اصلی و پرقدرتی وصل شوید.

پنل مکث اس ام اس کارگزار سورس قدرمندippanel است. به همین دلیل کمترین تعرفه های کل کشور را دارد. با همکاری با مکث اس ام اس هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. و هم سود بالاتری داشته باشید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز