وب سایت لوله بازکنی تهران جایگزین برچسب های پشت در

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۹۹۳۸
وب سایت لوله بازکنی تهران جایگزین برچسب های پشت در
احتمالا اکثر شما از تراکت و برچسب های موجود در جلوی درو دیوار منزلتان گله مندید و هر روز صبح که از خانه خارج می شوید توجه شما را جلب می کند . این تراکت ها علاوه بر این که چهره ی شهر را زشت می کنند بر روح و روان شما نیز تاثیر منفی می گذارند.

شرکت لوله بازکنی تهران برای حل دائمی این مشکل و همچنین تحولی نوین برای راحتی حال شما و پاکیزگی دربهای منزلتان به صورت انلاین و از طریق گوگل جذب مشتری می کند.

با این روش نوین دیگر نیاز نیست برای در خواست لوله بازکن به کوچه و خیابان بروید و از روی برچسب و تراکت ها شماره بردارید کافیست تلفن همراه خود را بردارید و در گوگل کلمه لوله بازکنی تهران را جستجو کنید .

وب سایت لوله بازکنی نوین یکی از معتبر ترین شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران می باشد که در اولین رتبه ی گوگل قرار دارد با این کار شما با خیال راحت می توانید از جای معتبر درخواست لوله بازکن کنید.

برچسب های لوله بازکنی علاوه بر کثیف کردن درو دیوار های منزل باعث تنفر افراد از لوله بازکنی و حتی شرکت های معتبر در این حوزه می شود. برخی افراد حتی از شدت عصبانیت با صاحب تراکت تماس گرفته و آدرس سرکاری می دهند.

شرکت نوین لوله با وب سایت loolebazkoni.com تمامی خدمات را به صورت انلاین دریافت می کند و به جای هزینه های اضافی برای پخش تراکت که کارگر زیادی می خواهد و شهر را کثیف می کندهمین هزینه را صرف ترویج وب سایت خود در شبکه های مجازی و گوگل می کند.

معرفی شرکت نوین لوله

این مجموعه با 22 سال سابقه در حوزه ی چاه بازکنی و تخلیه چاه و همچنین دارای 5 شعبه در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد که زیر نظر اتحادیه کار می کند. سرویسکاران این شرکت از دستگاه های به روز و فنر های جداگانه برای توالت و آشپزخانه استفاده می کنند. ما تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از داشتن الکل و دستکش برای ضد عفونی دستگاه ها و همچنین ماسک و... برای رعیت کامل تمیزی و بهداشت را رعایت می کنیم.

تمامی هزینه ها طبق نرخ اعلامی از طرف اتحادیه می باشد. توجه : شما می توانید با معرفی ما به همسایگان و فامیل های خود از ما پورسانت دریافت کنید و همچنین با داشتن لیبل شرکت ما از تخفیفات 40 درصدی برخوردار شوید.

حل دائمی مشکل گرفتگی لوله را به تیم مجرب  نوین لوله بسپارید.

شعبه دیگر ما در لوله بازکنی سعادت آباد

فرقی نمی کند در کجای تهران حضور دارید. هر زمان که در لوله بازکنی تهران با مشکل گرفتگی لوله و فاضلاب مواجه شدید با شماره پایین سایت تماس بگیرید.

تا همکاران ما از مشاوره لوله بازکن های ما بهره مند شوید. بلافاصله در کمتر از ۲ دقیقه بعد از تماس شما، همکار لوله بازکن از نزدیک ترین شعبه به محل شما اعزام می شود.

  • لوله بازکنی نوین لوله
  • 22 سال سابقه فعالیت با کیفیت 
  • لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه تهران
  • دارای 5 شعبه فعال، سراسر پایتخت
  • سرویس کاران حرفه ای و با تجربه
  • دستگاه های بروز و پیشرفته
  • فعالیت مداوم و شبانه روزی
  • لوله بازکنی بدون تعطیلی
  • دریافت هزینه بعد از اتمام خدمت
  • تمامی نرخ ها زیر قیمت همکاران

 

خدمات شرکت لوله بازکنی تهران

برخی افراد معنی وازه ی لوله بازکنی را نمی دانند یا برخی نیز از واژه های چاه بازکنی،تخلیه چاه،گرفتگی لوله، تخلیه فاضلاب،یا چاه بازکن استفاده می کنند.برای آشنایی بیشتر با لوله بازکنی خدمات ما را ببینید:

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه، توالت ، حمام، پارکینگ، پشت بام و.... با انواع دستگاه های لوله بازکنی و فنر های مخصوص لوله توسط افراد متخصص و باتجربه یکی از خدمات ما می باشد.

گرفتگی لوله یا راه آب آشپزخانه که در زیر سینک و خروجی دیگر آن در کف آشپزخانه قرار دارد یکی از مشکلات روز مره در تهران می باشد که ممکن است در شهر تهران روزانه حدود 400منزل دچار این انسداد شود.شعبه دیگر ما در لوله بازکنی پیروزی

هنگامی که شما ظرف ها و ... را در سینک آشپزخانه شست و شو می دهید تمام پسماند غذاها و روغن ظروف از توری سینک رد می شود و به داخل لوله فاضلاب می ریزد. این مواد طی مرور زمان به دیواره ی لوله فاضلاب می چسبد و همانند گچ سفید رنگ، سفت می شود که ما آن را رسوب یا چربی لوله نامیده ایم.

این مواد طی رسوب داخل لوله باعث انسداد مسیر آب می شود و آب مصرفی از زیر سینک یا کف آشپزخانه بالا می آید که در این زمان باید راهی برای حل مشکل بیابید.

شما می توانید به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با شرکت لوله بازکنی تهران تماس بگیرید و  در خواست سریع لوله بازکن کنید . ما سعی می کنیم در هر کجای تهران که هستید در کمترین زمان ممکن سرویسکار را در محل درخواست شما ارسال کنیم.

لوله بازکنی با کمپرسور باد

 برای تمیزی بهتر و کیفیت بهتر باز کردن لوله های منزل ما از دستگاهی به نام کمپرسور باد استفاده می کنیم. این دستگاه علاوه بر این که به داخل لوله ها آسیبی وارد نمی کند یا باعث شستگی و سوراخ شدن آن ها نمی شود، دارای صدای بسیار کم و تمیزی فوق العاده می باشد که ختی در هنگام شب نیز قابل استفاده است.

این دستگاه با تولید فشار باد قوی توسط موتور بی صدا و مخزن تمامی قسمت داخلی فاضلاب را تمیز می کند و پسماند غذا و آشغال را با فشار باد به پایین چاه منتقل می کند.

یکی از قابلیت های دیگر این دستگاه این است که دیگر نیاز نیست فنر را در آشپزخانه یا توالت پهن کنیم. اگر اطلاع داشته باشید برای رفع گرفتگی لوله اکثرا از دستگاه ژنراتور برقی با فنر استفاده می شود که بعد از اتمام کار تمام قسمت آشپزخانه کثیف خواهد شد.

لوله بازکنی دستگاه مکنده

این ابزار نیز کاربرد خاصی برای باز کردن گرفتگی های سخت و سیمانی دارد. در ساختمان های نوساز یا در حال بازسازی کارگران هنگام کار ممکن است نخاله یا سیمان را داخل فاضلاب بریزند که این مواد بعد از گذشت چند ساعت سفت می شوند. بازکردن این نوع گرفتگی ها با دستگاه های معمولی امکان پذیر نیست و نیاز به افراد متخصص و ابزار های مخصوصی از جمله دستگاه مکنده دارد.

این ابزار منحصر به فرد با لرزش قسمت داخلی لوله هر نوع نخاله یا سیمان را از محل خود تکان می دهد به داخل مخزن خود می کشد.

در آوردن اشیا توسط دستگاه مکش

یکی دیگر از خدمات این شرکت در آوردن گوشی طلا، سویچ، گرنبند و دستبند، اشیاء قیمتی و... از داخل چاه فاضلاب می باشد. برخی افراد زمانی که به سرویس بهداشتی یا حمام می روند  تلفن همراه یا اشیا قیمتی مانند انگشتر و حلقه آن ها به داخل فاضلاب می افتد ما برای آگاهی بیشتر توصیه می کنیم که هیچ وقت با گوشی یا اشیا قیمتی به سرویس بهداشتی و حمام نروید یا کاملا مواظب باشید. ما برای در آوردن این اشیاء از دستگاه مشکل گشا، و دستگاه مکش استفاده می کنیم.

دستگاه مکش در اکثر شرکت های لوله بازکنی وجود ندارد ما برای راحتی کار خودمان و ارائه ی خدمات باکیفت تمامی اشیاء افتاده شده در چاه توالت یا حمام را توسط این دستگاه و تجربه سرویسکارانمان به صورت تضمینی درمی آوریم.

چند روش برای باز کردن لوله های فاضلاب

1هنگامی که فاضلاب توالت فرنگی شما مسدود شد ابتدا دستکش به دست کنید البته این کار کمی کثیف کاری دارد اما با این ترفند می توانید خودتان آن را باز کنید. شلنگ سرویس بهداشتی را داخل زانویی توالت فرنگی هدایت کنید و دور آن را با پارچه محکم سفت کنید شیر آب را باز کنید. سپس با دست خود شلنگ را داخل سیفون نگه دارید. پس از دو الی سه دقیقه شلنگ را در بیاورید . فشار آب باعث می شود که تمام گرفتگی ها باز شود. البته این کار به فشار زیاد آب بستگی دارد.

2- اگر فرچه داخل توالت بیافتد ابتدا یک سیم یا میل گرد تهیه کنید و آن را روی اجاق گاز داغ کنید میل گرد را سریعا به داخل سنگ فشار دهید طوری که به فرچه بچسبد. بعد از گذشت زمان ۵ دقیقه میلگرد که سرد شد کاملا به فرچه می چسد و می توانید میل گرد را به بالا بکشید و فرچه را دربیاورید و مسیر لوله باز می شود.

3 - در صورتی که کف شوی آشپز خانه مسدود شد اصلا نگران نباشید شما می توانید با تماس شبانه روزی با شرکت لوله بازکنی غرب تهران سریعا درخواست لوله بازکن بکنید.

روش های تمیز کردن اتصالات سینک

در اکثر منازل اتصالات سینک ظرفشویی به دلیل چربی و پسماند غذا مسدود می شود. در این مواقع افراد فکر می کنند که فاضلاب اصلی مسدود است.

اما با این روش می توانید تمام لوله های زیر سینک را باز کنید و داخل آن را ببنید . هنگامی که اتصالات لوله بازکنی غرب تهران زیر سینک پر از چربی می شود حتما آن را تمیز کنید.

در صورتی که سیفون سینک را تمیز نکنید تمام چربی ها به داخل فاضلاب اصلی هدایت می شوند. این امر باعث گرفتگی لوله اصلی ساختمان می شود.

۱- درصورتی که سینک دارای اتصالات پیچیده است. ابتدا با تلفن همراه خود یک عکس از تمام لوله های اتصالات تهیه کنید . این کار سبب می شود تا در هنگام بست لوله ها به مشکل بر نخورید.

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

۲- با یک پیچ گوشتی از بالای سینک ظرفشویی پیچ توری را بازکنید با یک دست خود سیفون زیر سینک را بازکنید. اگر سینک دو لگنه باشد لگن دوم آن را نیز با پیچ گوشتی باز کنید.

۳-لوله خرطومی را از دیوار جدا کنید و یک لگن در زیر اتصالات قرار دهید. تمام اتصالات لوله را به حیاط یا محل شستشو ببرید و تمامی آن ها را از هم جدا کنید.

۴- پس از این که لوله ها را باز کردید شاهد این می شوید که تمامی چربی ها به دیواره ی خرطومی و سیفون می چسبند.

۵- با یک اسکاج و مایع ظرفشویی دیواره ی لوله ها را کامل شستشو دهید اگر دستتان به داخل خرطومی نرسید می توانید از یک سیم استفاده کنید.

۶- پس از شستشو، تمام اتصالات را داخل لگن بریزید و همانند عکسی گه گرفته اید در جای خود ببندید.

۷-در صورتی که هنگام باز و بست اتصالات به مشکل برخوردید می توانید با شرکت لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمام شبانه روز شما را راهنمایی می کنند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز