از چه سایت هایی می توان کد تخفیف دیجی کالا دریافت کرد؟

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۰۰۹۰
از چه سایت هایی می توان کد تخفیف دیجی کالا دریافت کرد؟
دیجی کالا بزرگ‌ترین و معتبرترین وب‌سایت فروش آنلاین کالا در کشور است. تنوع بسیار بالای محصولات، گردآوری اطلاعات جامع در مورد هر محصول، ارسال مطمئن، رابط کاربری آسان و همچنین، امکان بازگشت بسیاری از کالاها تا هفت روز، ازجمله مزایای این وب‌سایت هستند.

در کنار این ویژگی­ها، امکان خرید محصولات این پلتفرم با تخفیف نیز وجود دارد. اصلی‌ترین روش خرید با تخفیف از دیجی کالا، مراجعه به وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف است. در این مقاله، چهار وب‌سایت اصلی ارائه‌دهنده کد تخفیف دیجی کالا را معرفی می‌کنیم. در پایان این مقاله، می‌توانید خریدهای همیشگی خود از دیجی کالا را با تخفیف همراه کنید.

تخفیفان

تخفیفان، اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت ارائه‌دهنده کد تخفیف در کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. در این وب‌سایت، کد تخفیف ده‌ها فروشگاه اینترنتی ازجمله دیجی کالا ارائه می­شود. به‌منظور استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا در تخفیفان، به‌راحتی وارد صفحه اول سایت شده و با کمی هدایت صفحه به سمت پایین با مشاهده گزینه «دیجی کالا» روی آن کلیک کنید. برای این کار می‌توانید مسیر زیر را نیز طی کنید:

  • ورود به وب‌سایت تخفیفان
  • کلیک روی منوی «بازگشت خرید وجه اینترنتی»
  • کلیک روی «دیجی کالا» در صفحه جدید

در صفحه دیجی کالا در تخفیفان با انواع کدهای تخفیف بعضا تا ۸۰ درصد برای برخی دسته‌بندی‌های این وب‌سایت، مواجه می‌شوید. برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید

سرویس بازگشت وجه در تخفیفان

تخفیفان، خدمات ویژه‌ای را نیز برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی ازجمله دیجی کالا به نام «بازگشت وجه خرید اینترنتی» یا «پولِ­تو» درنظر گرفته است. در این خدمات با هر بار خرید از دیجی کالا، درصدی از مبلغ پرداخت‌شده به حساب کاربر در تخفیفان بازمی‌گردد. واضح است که برای استفاده از این سرویس، لازم است که کاربر در تخفیفان، حساب کاربری ایجاد کند.

به‌این‌ترتیب، خرید از دیجی کالا از طریق وب‌سایت تخفیفان از دو جهت به نفع خریدار است. همچنین در سمت راست صفحه، می‌توانید درصد بازگشت وجه برای هریک از دسته‌بندی‌های محصولات دیجی کالا را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی گزینه «لینک خرید» ابتدا وارد صفحه توضیح شرایط استفاده از کد تخفیف خواهید شد. پس از مطالعه موارد گفته‌شده در این صفحه، ابتدا کد تخفیف خود را کپی­کرده و روی گزینه «خرید» کلیک کنید. به‌این‌ترتیب، به صفحه محصول موردنظر در دیجی کالا هدایت شده و در مرحله پرداخت باید کد تخفیف خود را وارد کنید. خواهید دید که درصد کد تخفیف از هزینه شما کسر می‌شود. درصد سرویس بازگشت وجه نیز پس از ۲۴ ساعت از زمان پرداخت به حساب شما در تخفیفان بازمی­گردد.

2

آف چنل

وب‌سایت آف چنل با نام فارسی کانال تخفیف، یکی از درگاه‌های ارائه رایگان کد تخفیف و اشتراک‌گذاری کوپن در کشور ماست. این مجموعه، ابتدا فعالیت خود را به‌عنوان یک کانال تلگرامی آغاز کرد و با توسعه کسب‌وکار خود امروزه، فعالیتش را بیشتر از طریق وب‌سایتش ادامه می‌دهد. این مجموعه در حال حاضر با بیش از ۲۵۰ استارتاپ مختلف کار می‌کند که یکی از آن‌ها دیجی کالاست.

برای استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا در این وب‌سایت، راه‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • ورود به وب‌سایت آف چنل و کلیک بر روی گزینه «دیجی کالا» در سربرگ بالای صفحه
  • ورود به وب‌سایت آف چنل، کلیک بر روی گزینه «فروشگاه اینترنتی» در منوی دسته‌بندی در سمت راست صفحه و یافتن کدهای تخفیف دیجی کالا در میان دیگر فروشگاه‌ها
  • ورود به وب‌سایت آف چنل، کلیک بر روی گزینه «فروشگاه‌ها» و سپس «دیجی کالا»

پس از ورود به صفحه کدهای تخفیف دیجی کالا به یکی از روش‌های گفته‌شده با لیستی از کدهای تخفیف این وب‌سایت، مواجه خواهید شد. در کادر مربوط به هریک از کدها، شرایط استفاده از آن نیز قید شده است.

با کلیک بر روی گزینه «دریافت کد تخفیف»، می‌توانید کد تخفیف را کپی کرده و سپس با کلیک بر روی گزینه «لینک خرید» به صفحه کالای موردنظر در دیجی کالا بروید. پس از انجام مراحل خرید در دیجی کالا و در مرحله پرداخت باید کد تخفیف کپی­شده در دستگاه خود را وارد کنید. ملاحظه می­کنید که مبلغ موردنظر از قیمت کالا، کسر شده است.

از مهم‌ترین مزایا و معایب آف چنل موارد زیر هستند:

  • رابط کاربری نسبتا آسان
  • راهنمایی کاربر در خصوص استفاده از کدها
  • نداشتن اپلیکیشن موبایل و افزونه مرورگر

3

موپن

وب‌سایت موپن نیز یکی از بهترین وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف در کشور ماست. این وب‌سایت، روزانه صدها کد تخفیف را برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین در وب‌سایت خود قرار می‌دهد. دیجی کالا نیز حجم قابل‌توجهی از این کدهای تخفیف این وب‌سایت را به خود اختصاص داده است. برای دسترسی به کدهای تخفیف دیجی کالا در این وب‌سایت، می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

  • ورود به صفحه اول وب‌سایت موپن، هدایت صفحه به سمت پایین و کلیک بر روی دیجی کالا در قسمت فروشگاه‌های برتر
  • ورود به وب‌سایت موپن، کلیک بر روی فروشگاه اینترنتی در نوار بالای صفحه و انتخاب کدهای دیجی کالا

با استفاده از روش اول، تمامی کدهای دیجی کالا را به‌صورت یکجا مشاهده خواهید کرد. برای استفاده از هر کد تخفیف، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلیک بر روی گزینه «مشاهده» روبه روی هر کد تخفیف
  • کلیک بر روی گزینه «کپی کردن»
  • کلیک بر روی گزینه «خرید کنید»
  • وارد صفحه محصول موردنظر در دیجی کالا شده و در مرحله پرداخت، کد تخفیف کپی­شده را وارد نمایید.

همچنین، می‌توانید در صفحه کدهای تخفیف دیجی کالا در موپن، کدهای تخفیف ارسالی از طرف دیگر کاربران را مشاهده کنید یا کدهای تخفیف خود را به اشتراک بگذارید. برخورداری از اپلیکیشن موبایل و افزونه مرورگر از ویژگی‌های مثبت پلتفرم موپن است.

4

سخن آخر

دیجی کالا، اولین و معروف‌ترین وب‌ سایت خرید آنلاین کالا در کشور ماست. تنوع بالای محصولات در کنار رابط کاربری آسان و امکان بازگشت کالا تا هفت روز از مزایای اصلی خرید از این وب‌سایت هستند.

 علاوه بر این­ها، این وب‌سایت با برخی از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف نیز همکاری می‌کنند. آف چنل، تخفیفان و موپن، سه پلتفرم معتبر برای دسترسی به کد تخفیف دیجی کالا هستند. ازاین‌بین، وب‌سایت تخفیفان با راه‌اندازی سرویس پولِ­تو، امکان بازگشت مقداری از هزینه پرداخت‌شده را نیز فراهم کرده است.اگر قصد دارید درباره همکاری تخفیفان و دیچی کالا در زمینه ارائه کد تخفیف بیشتر بدانید به این لینک مراجعه کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز