اجاره ماشین در کیش ارزان novinrent.com با بهترین شرایط

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۰۲۵۹
اجاره ماشین در کیش ارزان novinrent.com با بهترین شرایط
اجاره خودرو در کیش علاوه بر تأثیری که بر راحتی و آزادی عمل شما حین سفر می‌گذارد، یک روش برای کاهش هزینه‌های سفر نیز به شمار می‌آید. جزیره کیش از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است که در اکثر روز‌های سال پذیرای مسافران از سراسر ایران و حتی خارج از کشور نیز است. باتوجه‌به اینکه جزیره کیش نسبتاً در جنوبی‌ترین نقطه ایران واقع شده و اینکه بخشی از مسیر سفر نیز دریایی است،

اجاره خودرو در کیش علاوه بر تأثیری که بر راحتی و آزادی عمل شما حین سفر می‌گذارد، یک روش برای کاهش هزینه‌های سفر نیز به شمار می‌آید. جزیره کیش از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است که در اکثر روز‌های سال پذیرای مسافران از سراسر ایران و حتی خارج از کشور نیز است. باتوجه‌به اینکه جزیره کیش  نسبتاً در جنوبی‌ترین نقطه ایران واقع شده و اینکه بخشی از مسیر سفر نیز دریایی است، اکثرا افراد نمی‌توانند با خودروهای خود به این جزیره زیبا سفر کنند و باتوجه‌به این که رانندگی در این جزیره نیز جزو تفریحات لذت‌بخش است، اجاره ماشین کیش اصولاً جزو روش‌های معمول گردشگری در این جزیره است. امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه رنت خودرو در کیش فعالیت می‌کنند.

ازآنجایی‌که کیش منطقه آزاد محسوب می‌شود و واردات خودروهای خارجی و لوکس در این منطقه آزاد است و همچنین پرداخت کرایه تاکسی‌ها در کیش چندان به‌صرفه نیست و از طرف دیگر از جمله تفریحات لذت‌بخش کیش می‌توان به رانندگی در آن اشاره کرد، اکثر مسافران این منطقه مایل به رنت خودرو در این منطقه هستند. در واقع اجاره ماشین در کیش ارزان‌ترین راه لذت بردن از این منطقه است.

اجاره خودرو

اجاره خودرو قراردادی رسمی بین فرد اجاره‌کننده و شرکت رنت خودرو است‌ که طبق این قرارداد فرد اجاره‌کننده یک خودرو را برای یک مدت معین از شرکت اجاره می‌کند و پس از اتمام مدت خودرو به شرکت بازگردانده می‌شود.

برای اینکه اجاره خودرو در کیش ارزان و معتبر باشد، اولین کاری که باید انجام دهید پیداکردن یک مؤسسه رنت کار معتبر است. در ادامه به نکاتی که برای پیداکردن یک مؤسسه معتبر رنت خودرو در کیش باید به آن‌ها توجه کنید، می‌پردازیم:

  1. سعی کنید موسسه‌ای که دارای مجوز رسمی فعالیت از منطقه آزاد کیش و جزو مجتمع رنت‌کاران کیش است انتخاب کنید؛ چراکه در صورت بروز مشکل در رابطه‌ با کرایه ماشین در کیش به‌راحتی می‌توانید از طریق انجمن رنت کاران شکایت خود را پیگیری کنید.
  2. از اجاره ماشین از افراد شخصی و در معابر و خیابان‌ها به‌شدت بپرهیزید؛ چرا که مؤسسات معتبر اجاره ماشین در کیش حتماً دفاتر کار فیزیکی دارند و اگر قصد دارید به طور حضوری در کیش ماشین اجاره کنید، به دفاتر مؤسسات مراجعه کنید.
  3. سعی کنید قبل از سفر یا حداقل قبل از اجاره خودرو در کیش از طریق سایت‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی دررابطه‌با مؤسسه‌ای که قصد کرایه ماشین را دارید تحقیق کنید.
  4. سعی کنید تنها نکته‌ای که به آن توجه می‌کنید اجاره ماشین در کیش با ارزان ترین قیمت ممکن نباشد و به سطح کیفیت و خدمات موسسه نیز توجه کنید.
  5. شرکت‌های معتبر کرایه خودرو در کیش قبل از اینکه خودرو را به مشتری تحویل دهند، با آن‌ها قرارداد رسمی منعقد می‌کنند که این قرارداد در سربرگ شرکت مربوطه تهیه شده و نزد انجمن رنت‌کاران در کیش معتبر است.
  6. تمامی ماشین‌هایی که توسط موسسات معتبر اجاره داده می‌شوند دارای دفترچه رنت هستند.

اجاره ماشین در کیش ارزان است، اما شرایطی دارد که اگر بخواهید به طور قانونی و معتبر این کار را انجام دهید باید آن‌ها ‌را رعایت کنید. این شرایط در اکثر قرارداد‌های رسمی یکسان بوده و در آن‌ها ذکر می‌شوند، در ادامه به این شرایط خواهیم پرداخت.

شرایط اجاره ماشین در کیش ارزان

اولین اقدام در این زمینه پیدا کردن یک موسسه معتبر رنت کار است. پس از اینکه یک موسسه معتبر و خوش نام را با توجه به نکات ذکر شده در بالا پیدا کردید، باید مدارک زیر را ارائه کرده و به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید.

  • ارائه گواهینامه رانندگی معتبر
  • پرداخت مبلغی (با توجه به نوع خودرو بین ۲تا ۳۰ میلیون تومان) به عنوان ضمانت که پس از بازگرداندن خودرو این مبلغ به شما پس داده می‌شود. (که این مبلغ باید به صورت نقدی باشد و چک توسط این موسسات پذیرفته نمی‌شود.)
  • پرداخت مبلغی بابت ضمانت خلافی (که با توجه به نوع خودرو و مدت زمانی که شما به کرایه ماشین می‌پردازید بین ۳۰۰ تا هزار تومان ۷۰۰ متغیر است) که این مبلغ حداکثر ۳۰ روز پس از تحویل خودرو (برای اطلاع از میزان خلافی شما در دوره رنت خودرو ) به شما عودت داده می‌شود.
  • از سال ۱۴۰۰ با توجه به دستور منطقه آزاد کیش ۹درصد مالیات روی تمام کسب و کار‌های این جزیره مانند سرزمین اصلی افزوده می‌شود.
  • در صورتی که خودرو را به طور غیرحضوری و آنلاین اجاره کنید، باید مبلغی معادل کرایه ۲۴ ساعت ماشین را جهت رزرو درخواست خود واریز کنید.
  • رعایت قوانین رانندگی جزیره کیش (که گاها برخی از آن‌ها مختص این جزیره است) مثل رعایت حقوق عابرین پیاده، رعایت حق تقدم در میادین، استفاده از چراغ‌های راهنما و توجه به ممنوعیت بوق زدن در خیابان‌های جزیره.
  • در اکثر شرکت‌های رنت کار بدنه ماشین به مسافر تحویل داده می‌شود؛ یعنی تمامی مسئولیت بدنه با مسافر است.
  • مسئولیت بخش فنی خودرو با شرکت رنت خودرو است و اگر در بخش فنی مشکلی پیش آید، مسافر بدون اینکه اقدام به کاری کند باید با شرکت تماس بگیرد. این مسئله زمانی بسیار حائز اهمیت خواهد بود که مسافر خودرو لوکسی را اجاره کرده و در زمانی که ماشین در اختیار مشتری است ایراد فنی پیش آید؛ در این صورت اگر ماشین را از موسسه معتبر اجاره کرده باشید، خود موسسه این مشکل را به عهده می‌گیرد. اما در غیر این صورت شاید مجبور شوید علاوه بر مبلغی که به عنوان ضمانت در گرو موسسه رنت کار دارید، هزینه تعمیر ماشین را نیز متحمل شوید.
  • مسافتی که مسافر مجاز به طی کردن با خودرو کرایه‌ای دارد روزانه ۲۰۰ کیلومتر است.
  • در صورتی که تمایل به تحویل گرفتن ماشین در فرودگاه را داشته باشید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

خودروهایی که در کیش اجاره داده می‌شوند به ۵ گروه تقسیم‌بندی می‌شوند. این گروه‌بندی بر اساس قیمت ماشین در کیش، نوع و مدل ماشین و سال ساخت ماشین صورت می‌گیرد.

  1. خودرو‌های اقتصادی: اگر می‌خواهید اجاره ماشین در کیش ارزان تمام شود، می‌توانید از بین ماشین‌هایی که در این گروه قرار دارند انتخاب کنید؛ چراکه این ماشین‌ها با خدمات خاص همراه نیستند و به همین دلیل هزینه‌ پایین‌تری دارند.
  2. خودرو‌های اسپرت: ماشین‌های موجود در این دسته جوان‌پسندانه، اسپرت، بدون سقف و پرسرعت هستند.
  3. خودرو‌های شاسی‌بلند: این ماشین‌ها راحت و جادار هستند و ظرفیت آن‌ها ۷ نفر است. اگر قصد سفر با خانواده را دارید، این گزینه برای شما مناسب است. .
  4. خودرو‌های لوکس و خاص: انواع خودروهای لوکس که نرم و راحت هستند را از بین این گروه می‌توانید انتخاب کنید.
  5. ون: ون‌ها را می‌توانید با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید. ظرفیت این ون‌ها ۱۳ نفر است.

کلام آخر

در متن فوق سعی کردیم راه‌های اجاره ماشین در کیش ارزان novinrent.com  و با بهترین شرایط را برای شما بیان کنیم. اگر قصد مسافرت به کیش و اجاره ماشین در کیش را دارید، توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و انتخاب از میان انواع خودروهای لوکس، اسپرت، اقتصادی و همچنین بهره‌مندی از خدمات و تخفیفات خاص به نوین رنت مراجعه کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز