آموزش فروش فالوور اینستاگرام

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۰۲۶۶
آموزش فروش فالوور اینستاگرام
فالوور اینستاگرام از محصولات آنلاینی است که بیش از هر محصول دیگری در فضای مجازی خواهان دارد. اگر قصد فعالیت در فروش فالوور و خدمات مجازی مانند لایک ، بازدید اینستاگرام یا هر نوع محصول برای انواع شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام ، فیسبوک ، یوتیوب و... را دارید ، در این مقاله به شما آموزش فروش فالوور اینستاگرام را یاد خواهیم داشت.

صد در صد سایت هایی که در زمینه فروش محصولات مجازی فعالیت میکنند ، خودشان نمایندگی از دیگر وبسایت های ارائه دهنده هستند. فروشگاهای برتر در این زمینه ، خود فرصت ساخت اکانت و ... را ندارند که به فروش برسانند ، پس از تولید کنندگان خرید میکنند و به هر قیمتی که میتوانند به فروش میرسانند.

تولید کنندگان نیز فقط از طریق تبلیغات  و کسب درآمد دیگران ، اقدام به جذب حساب های شبکه های اجتماعی میکنند . یعنی اگر شما حساب اینستاگرام دارید ، نام کاربری و پسورد خود را در اختیار فروشندگان قرار میدهید تا آن را به نرم افزار های مدیریت وصل کنند ، سپس به تعداد چندین هزار تا رسید ، یک پیج و بازدید و.. را میفروشند و درصدی از فروش را به کسانی که حساب های خود را در اختیار این افراد قرار داده اند میپردازند . هر شخص حدود 2 هزار تومان هزینه میکند برای خرید شماره مجازی و ساخت حساب اینستاگرام و ارسال به فروشندگان و از این هزینه ، حدود 8 تا 15 هزار تومان درآمد کسب میکنند. 

یعنی هیچ فروشگاهی ، خودش تولید کننده فالوور نیست و به این راحتی نیست که بتوانید شماهم فالوور بسازید و بفروشید ، زیرا از نظر زمانی ساخت 1000 اکانت حدود 2 میلیون سرمایه نیاز دارد و حدود 2 هفته زمان میبرد .

پر فروش ترین محصول شبکه های اجتماعی ، فالوور اینستاگرام است . چرا که اینستاگرام پر طرفدارترین اپلیکیشن در کل دنیا ، حتی محبوب تر از خود فیسبوک شده است !

پس شما از چه طریق میتوانید فالوور اینستاگرام بفروشید؟

  1. سایت مخصوص خود را طراحی کنید و به api فروشگاها متصل شوید.
  2. به صورت دستی ، از سایت ها فالوور خرید کنید و به مشتریان خود بفروشید.
  3. لینک های بازاریابی از هر وبسایت دریافت کنید و منتشر کنید.

روش اول ، به نظر سخت است ، اما باید بدانید که نهایت هزینه ای که برای طراحی سایت فروشگاهی میکنید ، از رایگان تا 600 هزار تومان است !

برخی از سایت ها ، به صورت رایگان برای کاربرانی که قصد همکاری در فروش دارند ، سایت طراحی میکنند که هم برای خود و هم برای کاربران سود آور است. برای سایت داشتن ، نیازی به ثبت شرکت و مجوز و.. نخواهید داشت . هر چند که اگر مجوز و ثبت شرکت و.. را انجام دهید ، اعتماد مشتریان را به خود جلب میکنید.

روش دوم ، به صورت دستی است . یعنی کافیست در اپلیکیشن دیوار و شیپور و سایت های آگهی رایگان و نیازمندی ها ، آگهی فروش فالوور و لایک و.. را منتشر کنید و وقتی شخصی به شما پیام داد و سفارشی را درخواست کرد ، قیمت را از سایت های فروشگاهی مشاهده کنید و مبلغ را به علاوه سود خود کنید تا قیمت نهایی را به مشتریان خود ارائه دهید و لینک مشتریان را دریافت کنید و سفارش آن را ها ثبت کنید.

این مورد ، بسیار سخت و وقت گیر است و پیشنهاد میشود که حتما سایت مخصوص خود را داشته باشید که اگر مشتریان به شما پیام دادند ، فقط لینک سایت را به مشتری ارسال کنید تا از سایت و خودکار ، سفارشات را ثبت کنند.

روش سوم ، لینک بازاریابی است . این نوع لینک ها ، مخصوص هر کاربر میباشد که اگر آن را برای شخصی ارسال کنید و آن شخص از طریق لینک شما وارد سایت های فروش فالوور شوند ، اگر محصول 10 هزار تومانی خریداری کنند ، از 10 هزار تومان ، 20 درصدش را به بازاریاب واریز میکنند که شما هستید...اگر آن شخص مجددا سفارش ثبت کند ، باز هم سود شما واریز میشود و نیازی به سایت نخواهید داشت.

ما سایتی را یافتیم که از ارگان های دولتی مانند اینماد و ساماندهی ، مجوز فعالیت کسب کرده است و میتوان به آن اعتماد و همکاری کرد.

این وبسایت که شیراز سوشال نام دارد ، در زمینه فروش خدمات مجازی بسیاری فعالیت دارد.

برای اینکه سایت مخصوص به خود را داشته باشید ، فقط 14 هزار تومان هزینه ثبت دامین از شما دریافت میکند و خود سایت را رایگان برای شما طراحی میکند و دسترسی پنل مدیریت سایت را به شما ارسال میکند.

امکانات سایتی که دریافت میکنید:

  • میتوانید هر محصول را حذف و اضافه کنید.
  • به صورت خودکار قیمت ها دریافت میشود و + نرخ سود شما میشود.
  • هزینه فروش شما بعد از 24 ساعت به حساب شما واریز میشود.
  • میتوانید مطالب و محتوا در سایت خود منتشر کنید.
  • و دیگر امکانات حرفه ای...

 

همچنین شیراز سوشال لینک بازاریابی را به کاربران خود ارائه میدهد که اگر آن را منتشر کنید ، و دیگران از طریق لینک از شیراز سوشال خرید کنند ، تا 20 درصد سود فروش را دریافت میکنید.

از هر طریق میتوان کسب درآمد کرد ،که بهترین روش ، داشتن سایت اختصاصی خود یا انتشار لینک بازاریابی است.

میتوانید در اینستاگرام ، زیر کامنت افراد معروف ، لینک های بازاریابی را منتشر کنید .

نمونه لینک بازاریابی

بهترین روش های انتشار لینک های بازاریابی:

  1. انتشار لینک ها در دیوار و شیپور و دیگر سایت های آگهی رایگان
  2. از سایت هایی مانند نامبرکال یا شیزنامبر و.. ، شماره مجازی تلگرام تهیه کنید و با کمک شماره مجازی ، اکانت تلگرام بسازید و رمز دوم اکانت را فعال کنید . حالا تا جایی که میتوانید ، کانال بسازید و عنوان هر کانال را مختلف تغییر دهید به عنوان هایی که فکر میکنید کاربران در تلگرام جستجو میکنند. یعنی اگر شخصی در تلگرام جستجو کرد ، {خرید 100 فالوور برای یوتیوب } و عنوان کانال شما هم این متن بود ، تلگرام کانال شما را با آن شخص نشان میدهد و وقتی آن شخص وارد کانال شما شد ، با کلیک روی لینک بازاریابی که منتشر کردید ، اقدام به خرید میکند.
  3. لینک بازاریابی را در بیو پیج اینستاگرام خود قرار دهید و در کامنت افراد معروف با وسوسه ترین جملات ، محصولات را تبلیغ کنید و ذکر کنید که برای خرید ، به لینک در بیو مراجعه کنند....
  4. خرید تبلیغات استوری از پیج هایی با تبلیغ ارزان . این روش هزینه بر خواهد بود ، ولی با انتخاب پیج های مناسب با بازدید واقعی و.. میتوانید مشتریان بسیاری را جذب کنید.

یکی از ویژگی های خاص لینک های بازاریابی این است که اگر شخصی بر روی لینک کلیک کند ، اما خریدی نکند ، اگر روزی به سایت بازگردد تا خریدی کند ، حتی اگر مجددا روی لینک بازاریابی کلیک نکرده باشد ، آی پی آن شخص برای همیشه متعلق به شما است ، چرا که روی لینک بازاریابی شما برای اولین بار کلیک کرده است !

پس از اینکه شخصی روی لینک شما کلیک کند و خریدی نکند ، ناراحت نباشید ، زیرا آن شخص اگر روزی خرید کند ، باز هم شما سود را دریافت میکنید.

از فکر اینکه تولید کننده باشید و بعد بفروشید ، خارج شوید ! زیرا بسیار سخت و سرمایه بالای چند صد میلیون نیاز خواهید داشت که سیستم پیشرفته خود را بسازید.بهترین راه ، همکاری در فروش است.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما