قسمت چهارم سریال یاغی + خلاصه داستان، زمان پخش و لینک دانلود

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۶۸۶۸
قسمت چهارم سریال یاغی + خلاصه داستان، زمان پخش و لینک دانلود
قسمت چهارم یاغی به کارگردانی محمد کارت با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 4 سریال یاغی به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید یاغی، سریال پدر گواردیولا، قسمت 18 جیران و قسمت 14 راز بقا نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه فیلم های سینمایی خارجی تاپ گان و پینوکیو از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

قسمت چهارم یاغی به کارگردانی محمد کارت با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 4 سریال یاغی به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید یاغی، سریال پدر گواردیولا، قسمت 18 جیران و قسمت 14 راز بقا نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه فیلم های سینمایی خارجی تاپ گان و پینوکیو از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

  • قسمت 4 سریال یاغی

به گزارش کول دانلود، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت جدیدترین سریالی است که به تازگی آغاز به پخش کرده است و در همان هفته  های نخست توانست نگاه مخاطبین را به خود معطوف کند. استقبال از این سریال بسیار بالا بوده و انتظار می رود که در پایان یکی از مهم ترین و محبوب ترین سریال های امسال باشد. سریال یاغی فیلمنامه بسیار غنی و قوی دارد. کارگردانی و فیلمبرداری نیز بسیار مطلوب و خوب است. بازی های خوب که در وقتی همه این المان ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند یک سریال خوب و موفق را تشکیل داده اند. در حال حاضر یاغی محبوب ترین، پرفروش ترین و پرکشش ترین سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی می باشد که به طور جد پیشنهاد می کنیم که تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

5

شما می توانید قسمت 4 و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود قانونی: دانلود یاغی قسمت چهارم

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

آبان عسکری , الیکا ناصری ,  امیر جعفری , پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , فرهاد اصلانی , علی شادمان , نیکی کریمی , عباس جمشیدی , مه لقا باقری , مهدی حسینی نیا , جواد خواجوی

در قسمت های گذشته یاغی چه گذشت؟

در قسمت 1 دیدیم که نقش اول داستان یعنی جاوید ( با بازی علی شادمان) ، پسری بزهکار و از جمله کودکان کار است که با دزدیدن آهن آلات و بعضا تابلوها و علایم راهنمایی رانندگی در خیابان، با کمک باندی که ساخته اند امرار معاش می کند. وی که یک کشتی گیر موفق نیز است، به دلایل اختلافات خانوادگی و مشکلاتی که در گذشته داشته و هنوز به طور کامل برای بیننده مشخص نیست، فاقد شناسنامه است و همه تلاش خودش را در جهت گرفتن شناسنامه می کند.

در قسمت دوم سرانجام پس از سرسختی و لجاجت مادر ابرا (مه لقا باقری) ، جاوید و ابرا تصمیم به فرار می گیرند. ابرا که در قسمت پیشین اقدام به خودکشی کرده بود، با کمک جاوید و دوستانش از بیمارستان فراری داده می شود. این دو با کمک عاطی و دوست او به روستایی دورافتاده ولی سرسبز و باصفا در مازندران می روند. در آن جا ولی یکی دو روزی زندگی خوب و خوش جاوید و ابرا بیشتر طول نمی کشد که دایی های ابرا، از مکان آن ها مطلع شدند و به شمال می آیند و دختر را با خود می برند.

در قسمت سوم یاغی، داستان با رونمایی از سایر کارکترهای سریال دنبال می شود. طناز طباطبایی که به نظر می رسد فرد متمولی است که پدرش یک تاجر ثروتمند بوده است، در واقع در این سریال همسر بهمن (پارسا پیروز فر) می باشد که به طور تفننی و از روی سرگرمی در بازی های شرط بندی شرکت می کند. بهمن ولی مشغول کارهای دیگری است. او مالک یک شهربازی بزرگ است و البته به جز این شغل، ظاهرا در سمت مربی یا بخش های دیگر در فدراسیون کشتی تیم ملی کار می کند. جاوید به نزد بهمن می رود و او را وادار می کند که دوباره از او تست گرفته شود چرا که در مبارزه قبل، او را فریب داده بودند تا مسابقه را ببازد و به این ترتیب رقیب جاوید به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

  • قسمت 18 سریال جیران

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

4

شما می توانید قسمت 18 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دریافت لینک: دانلود جیران قسمت 18

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 16 ماجراها خیلی پیچیده تر می شوند. خواجه مخصوص سارا با همدستی مادر عباس میرزا (برادر ناتنی ناصرالدین شاه) و البته با کمک خود سارا، ترتیب یک سوقصد مرگبار را به جان شاه، تدارک دیده اند. این خواجه و خاتون نقشه خود را سرانجام عملی کرده و با ریختن نوعی زهر کشنده که تنها پس از چند ثانیه عمل می کند، به شراب شاه، قصد جان او را می کنند ولی در همین حال که شاه می خواست نوشیدنی را بخورد، به یک باره و در اتفاقی غیرمنتظره، جیران از راه می رسد و در واقع جیران ناجی جان شاه می شود. پس از این ماجرا شاه بیش از پیش دلبسته جیران می شود و زندگی خود را مدیون وی می بیند. به همین خاطر یک بار دیگر به جیران فرصت می دهد که...

در قسمت 17 جیران، دکتر مخصوص فرانسوی شاه اعلام می کند که جیران آبستن است، شاه که از این خبر مسرور می شود، اعلام ولیعهدی شاهزاده معین را تا 7 ماه به تعویق می اندازد، به این امید که فرزند وی از جیران پسر باشد! اقدامی که به شدت در نظر تاجی تلخ و ناگوار می آید و خشم و ناراحتی وی را برمی انگیزد. در ادامه این اپیزود، شاه با کمک صدراعظم نوری و یکی از یارانش در صدد کشتن عباس میرزا (برادر ناتنی خود که ادعای تاج و تخت دارد) و مادرش برمی آید. به نظر می رسد که این دو نیز قرار است که به سرنوشت امیرکبیر دچار شوند! همزمان با این اقدامات و اتفاقات است که اختلافات، کارشکنی ها و همهمه های بین زن های حرمسرا بالا می گیرد. حال باید دید که این همه وقایع در شرف وقوع، در قسمت 18 به کجا خواهند رسید!

  • قسمت 14 سریال راز بقا

سریال راز بقا از جمله سریال های نوروزی نمایش خانگی است که از 1 فروردین 1401 آغاز به پخش کرد. سریال بسیار از لحاظ بار فنی و کمدی در رده بالایی بود و خیلی زود توانست مخاطبین خود را پیدا کند. راز بقا یک اثر سراسر کمدی و طنز است که قطعا در تمام دقایق آن شما را به خنده وادار خواهد کرد. تهیه کنندگی راز بقا با: مصطفا احمدی ، نویسندگی با: امیر وفایی و همچنین کارگردانی این اثر بر عهده: سعید آقاخانی می باشد.

در این سریال طنز و کمدی، بهرام افشاری, سعید آقاخانی, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, سیروس میمنت, هدیه بازوند, علیرضا زمانی نسب، فریبا جدیکار، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی (قهرمان بوکس) به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان راز بقا آمده است که : بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

3

شما می توانید قسمت 14 و همچنین سایر قسمت های این سریال طنز و کمدی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک دانلود: دانلود راز بقا قسمت 14

در قسمت های پیشین راز بقا چه گذشت؟

رحیم به ناچار و برای محافظت از خانواده خود به خواسته های قاچاقچی ها تن می دهد ولی خواسته های آن ها تمامی ندارد و رحیم هر روز در یک باتلاق و مخمصه جدیدی گرفتار می شود. از طرفی رابطه وی با بیتا که خدشه دار شده بود با آزادسازی پدر بیتا به وسیله رحیم، به نقطه خوبی می رسد ولی ....

  • قسمت 1 سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا Pedar Goardiula  به تهیه کنندگی: جواد نوروزبیگی، نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله از جمله سریال های آماده پخش است که با هزینه بسیار بالا تولید شده است. در این سریال آرش عدل ‌پرور , امیرمهدی ژوله , پریوش نظریه , حمید فرخ نژاد , ستاره اسکندری , شادی مختاری , علیرضا خمسه , مرجانه گلچین , مهدی سلطانی , مهران غفوریان , مهران مدیری , نرگس محمدی , هنگامه قاضیانی , پانته آ بهرام , نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله به عنوان بازیگر حضور دارند. هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون این سریال و درباره خط داستانی آن در دست نیست.

2

شما می توانید جهت دانلود سریال پدر گواردیولا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سریال پدر گواردیولا

  • فیلم گشت ارشاد 3 در آستانه پخش!

گشت ارشاد 3 از جمله پرفروش ترین فیلم ها گیشه پارسال بود که توانست رتبه خوبی را به دست آورد و پس از دینامیت دومین فیلم پرفروش لقب بگیرد. در سری سوم فیلم گشت ارشاد، حسن و عطا پس از سال ها به ایران برمی گردند. آن ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ ها می‌ پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آن ها را رها نمی‌ کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌ گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌ دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌ کند رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می‌ شوند و زمین‌ دار بزرگ تصمیم می‌ گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آن ها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌ دهد که هر سه آن ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌ کند. همچنین امیر جعفری , ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , ریحانه پارسا , بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و… کستینگ و بازیگران گشت 3 را تشکیل داده اند. تهیه کننده، نویسنده و کارگردان گشت 3 نیز سعید سهیلی می باشد.1

لینک: دانلود گشت ارشاد 3

تهیه و تنظیم برای وبسایت CoolDl.Net

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما