وکیل مهاجرت به آلمان

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۶۹۵۶
وکیل مهاجرت به آلمان
آلمان، اولین و مهم‌ترین مقصد مهاجرتی به اروپا برای ایرانیان است. باتوجه به آمار دبیرخانه شورای ملی ایرانیان خارج از کشور: تا سال 2021، حدود 319 هزار ایرانی در این کشور ساکن هستند.

وکیل مهاجرت به آلمان

آلمان، اولین و مهم‌ترین مقصد مهاجرتی به اروپا برای ایرانیان است. باتوجه به آمار دبیرخانه شورای ملی ایرانیان خارج از کشور: تا سال 2021، حدود 319 هزار ایرانی در این کشور ساکن هستند. آیا همۀ این افراد یک وکیل مهاجرت به آلمان در پرونده خود داشته‌اند؟ آیا داشتن وکیل در این روند الزامی است؟ وکیل مهاجرتی آلمان چه کارهایی برای ما می‌کند؟ بیایید بی‌پرده و کمی عمیق‌تر این موضوع را بررسی کرده و به این سوالات پاسخ دهیم:

آیا داشتن وکیل برای مهاجرت به آلمان الزامی است؟

صددرصد خیر! لزومی بر وجودِ یک وکیل در پروسه مهاجرت شما نیست؛ اما حضورِ این فرد می‌تواند شانس اخذ ویزا را برای شما بالا ببرد. کشور آلمان باتوجه‌به نیازی که به مهاجران و نیروی کار خارجی دارد، سخت‌گیری کمتری برای صدور ویزا نسبت به کشورهایی مانند استرالیا اعمال می‌کند. سخت‌گیریِ کمتر یعنی ریزه‌کاری‌ها و قوانین دست‌وپاگیرِ کمتر و بالارفتن شانس اخذِ ویزا. البته داستان همین‌جا تمام نمی‌شود!

1

تقاضا برای اخذ ویزای آلمان، خصوصاً از سمت ایران، در این سال‌ها به‌شدت بالا رفته و هستند افرادی که چندین سال منتظر وقتِ سفارت، مصاحبه و تایید مدارک هستند! حضورِ یک وکیل مهاجرت به آلمان می‌تواند در سرعتِ پروسه مهاجرت شما و شانس اخذ ویزا تاثیر مثبت داشته باشد. می‌‎پرسید چگونه؟

وکیل مهاجرت به آلمان واقعاً چه کارهایی برای ما می‌کند؟

در این شرایطِ شلوغ‌پلوغ که افراد زیادی در صفِ اخذ ویزا هستند، وکیل مهاجرتی با آگاهی به شرایط می‌تواند نکاتی را برای تسریع این روند به‌کار بگیرد. همچنین وکیل با بررسی شرایط و پرونده شما، بهترین روش مهاجرتی را جلویِ پایتان گذاشته و نقصِ مدارک را به شما اطلاع می‌دهد.

با تسلط به قوانین و آخرین تغییراتِ دستورالعمل‌های مهاجرتی آلمان، وکیل نکاتی برای افزایش شانس اخذ ویزا، متقاعد کردن آفیسر و مصاحبه هم در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از تجربه وکیل در تقویت رزومه، اخذ مدرک زبان آلمانی، ترجمه مدارک، رزرو بلیط و هتل و سردرگمی‌های پس از رسیدن به آلمان هم استفاده کنید.

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان را چگونه پیدا کنم؟

اعتبار و رزومۀ موفق دو معیار مهم در انتخاب بهترین وکیل برای مهاجرت به آلمان هستند. اعتبارِ وکیل را می‌توانید از مجوزات و گواهینامه‌های خارجی و داخلیِ اخذ شده توسط وی بررسی کنید. میزانِ موفقیت و تخصص او را هم می‌توانید از پرونده‌های موفق و تجربیات مشتریان او متوجه شوید.

2

البته ممکن است فردی به‌تازگی به جمع وکلای رسمی پیوسته باشد و رزومه چندان سنگینی نداشته باشد؛ اما تخصص و دانش لازم برای مشاوره و وکالت را داشته و یک وکالت حرفه‌ای در اختیار مشتریان بگذارد. احتمالاً این سوال به ذهنتان آمده:

وکیل خود را از آلمان بگیرم یا ایران؟

انتخاب با خودتان است. درصورت بروز مشکل در پروسه مهاجرت یا بررسی پرونده یا حتی سلب اطمینان، دسترسی به وکیل در آلمان یا پیگری مسائل کمی دشوار خواهد بود. اما با گرفتنِ وکیل مهاجرت آلمان در خودِ ایران، هم دسترسی به او برای جلوبردن مراحل مهاجرت ساده‌تر خواهد بود و هم درصورت‌ نیاز، پیگیری‌های بعدی.

مهاجرت، جدا از شادی‌ها و احساساتِ خوبی که به‌همراه دارد، برای مدتی شما را در شرایط استرس‌آور و نگران‌کننده قرار می‌دهد. شما نیاز دارید با وکیل یا موسسه مربوطه در ارتباط باشید تا هم از روندِ پیشرفتِ پرونده مطلع شوید و هم از میزان این استرس و نگرانی‌ها کاسته شود.

وکیل آلمان برای چه روش‌های مهاجرتی به من کمک می‌کند؟

بعضی از وکلای مهاجرتیِ آلمان تقریباً برای همه روش‌های مهاجرتی می‌توانند وکالت شما را برعهده بگیرند و بعضی هم چند روش و حتی بعضی یک روش! این موضوع را باید از وکیل یا موسسه موردنظرِ خود بپرسید.

اما معمولا وکلای مهاجرتی بیشتر در روش‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، ازدواج و خانواده خدمات ارائه می‌دهند. باتوجه‌به مشکلات و پیچیدگی‌های روشِ پناهندگی، تعدادِ کمی از وکلای مهاجرتی این پرونده‌ها را قبول می‌کنند. می‌پرسید هزینه وکالت چقدر است؟ در ادامه بررسی می‌کنیم:

هزینه وکیل مهاجرت به آلمان چقدر است؟

نمی‌توان عددی چه دقیق و چه حدودی برای هزینه وکالت تعیین کرد. هر وکیل یا موسسۀ مهاجرتی باتوجه‌به خدماتِ خود، شرایط شما، پرونده و رزومۀ شما، روشِ مهاجرتی، تعداد اعضای خانواده و معیارهای ریزودرشتِ دیگر، عددی را به شما اعلام می‌کند.

برای مطالعه ادامه مطلب وکیل مهاجرتی آلمان کلیک کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما