کلمات کلیدی در تولید محتوا چه نقشی دارند؟

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۶۳۶۱
کلمات کلیدی در تولید محتوا چه نقشی دارند؟
اگر شما هم درگیر تولید محتوا برای وب‌سایت‌تان هستید، قطعا با سئو و عوامل تاثیرگذار بر آن درگیر شده‌اید. سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی موتورهای جست و جو می‌باشد. عوامل تاثیرگذار بر روی سئو همواره در حال تغییرند و بی‌اطلاعی از آن‌ها، تمام زحمت‌های گذشته شما را به هدر می‌دهد.

اگر شما هم درگیر تولید محتوا برای وب‌سایت‌تان هستید، قطعا با سئو و عوامل تاثیرگذار بر آن درگیر شده‌اید. سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی موتورهای جست و جو می‌باشد. عوامل تاثیرگذار بر روی سئو همواره در حال تغییرند و بی‌اطلاعی از آن‌ها، تمام زحمت‌های گذشته شما را به هدر می‌دهد.

 بهبود سئو منجر به افزایش بازدید از سایت شما و در نهایت افزایش فروش‌تان می‌شود. به کلامی دیگر، تقویت سئو به طور مستقیم بر روی افزایش فروش شما تاثیرگذار است.

کلمات کلیدی، یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی سئو است. پیش از تولید محتوای متنی برای وب‌سایت خود، باید با کلمات کلیدی مناسب برای آن آشنا باشید. یافتن کلمه کلیدی مناسب برای هر صفحه وب‌سایت در مرحله تدوین استراتژی محتوا انجام می‌شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با کلمات کلیدی و اهمیت بالای تحقیق بر روی آن‌ها آشنا کنیم. در نهایت شما را با موسسه‌ای آشنا می‌کنیم که در مسیر تحقیق کلمات کلیدی همراهی‌تان می‌کند. با ما همراه باشید.

کلمه کلیدی چیست؟

پیش از هر چیز باید پاسخ این سوال را بدانیم که کلمه کلیدی چیست؟ کلمه کلیدی یا keyword، کلمه‌ای است که محتوای پست و صفحه شما را به بهترین شکل توصیف می‌کند.

مخاطبان شما با جست و جوی کلمات کلیدی در موتورهای جست و جو، به صفحه شما می‌رسند. در واقع با انتخاب کلمه کلیدی مناسب، مخاطب درست خود را جذب می‌کنید. از این رو یافتن کلمه کلیدی صحیح، اهمیت بسیار بالایی دارد.

برای یافتن کلمه کلیدی هم‌راستا با نیاز مخاطب، باید درباره کلمه‌های کلیدی تحقیق کنید. تحقیق کلمات کلیدی یا Keywords Research یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که پیش از تولید محتوای متنی برای وب‌سایت‌تان باید بردارید. در ادامه بیشتر با این تحقیق آشنا می‌شویم.

با تحقیق کلمات کلیدی و اهمیت آن آشنا شوید!

تحقیق کلمات کلیدی یا Keyword Research، پایه و اساس هر کمپین بازاریابی است. بدون تحقیق درباره کلمات کلیدی، در مسیری خاموش و نامشخص تولید محتوا می‌کنید که احتمال شکست شما را افزایش می‌دهد.

آگاهی بر اهمیت بالای تحقیق کلمات کلیدی، نیازمند این است که از این کلمه تعریف دقیقی داشته باشیم. به فرآیند کشف کلمات و عبارات محبوبی که افراد برای پیدا کردن اطلاعات مد نظر خود تایپ می‌کنند، تحقیق کلمات کلیدی گفته می‌شود.

2

تحقیق کلمات کلیدی، اولین قدمی است که همه مدیران وب‌سایت و بازاریابان هنگام ایجاد محتوای جدید برای جذب مخاطب هدف باید بردارند.

اکنون سوال اصلی این است که  چرا تحقیق کلمات کلیدی برای سئو مهم است؟

در اینجا شما را با ۵ دلیل که نشان می‌دهد هر سئوکار یا بازاریاب باید پیش از شروع کمپین سئو، تحقیق کلمات کلیدی را اولویت قرار دهد، آشنا می‌کنیم.

مخاطب خود را خواهید شناخت

تولیدکننده محتوا هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی، با مخاطب و نیاز او بیشتر آشنا می‌شود. در واقع شما به عنوان یک تولیدکننده محتوا، علاوه بر نیاز مخاطب، باید خود مخاطب را بشناسید! به این معنی که بدانید او چه کلماتی را در موتورهای جست و جو سرچ خواهد کرد.

در نهایت با شناخت بیشتر مخاطب، محتواهای مناسب‌تری را برای او تولید می‌کنید و مخاطب بیشتری را  هدف قرار می‌دهید.

رقیب‌های‌تان را شناسایی می‌کنید

تحقیق کلمات کلیدی، رقیب‌های‌تان را به شما نشان می‌دهد. شما با شناسایی آن‌ها به تصویر واضحی از فضای رقابتی بین‌شان دست پیدا می‌کنید. برای مثال فرض کنید که شما ایده‌ای برای تولید محتوا دارید. با تحقیق مناسب بر روی کلمات کلیدی، دامنه‌هایی که در حال حاضر برای کلمه کلیدی مد نظرتان رقابت می‌کنند را می‌شناسید. در نهایت وارد فضای رقابتی‌شان می‌شوید.

فرصت‌ها را پیدا خواهید کرد

هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی، فرصت‌های محتوایی کم رقابت را کشف می‌کنید. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی‌ای که درصد رقابت بر روی آن‌ها کم است، احتمال جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب‌سایت خود را افزایش خواهید داد.

برعکس این اتفاق نیز صادق است! تحقیق کلمات کلیدی نشان می‌دهد که از هدف قرار دادن برخی کلمات کلیدی باید اجتناب کنید. چرا که برخی دامنه‌ها پیش‌تر برای بعضی کلمات رتبه‌بندی شده‌اند.

هدف اصلی سرچ را درک می‌کنید

ماموریت اصلی گوگل این است که اطلاعات جهان را سازمان‌دهی کند و آن‌ها را در دسترس عموم قرار دهد! گوگل این کار را با ارائه مرتبط‌ترین نتایج هنگام جست و جو هر عبارت انجام می‌دهد. از این رو اگر می‌خواهی در رتبه اول قرار بگیرید، باید مرتبط‌ترین محتوایی را تولید کنید که با هدف اصلی جست و جو همسو باشد.

با تحقیق درباره کلمات کلیدی، مرتبط‌ترین کلمه درباره متن و وب‌‌سایت‌تان را پیدا خواهید کرد. در نهایت مخاطب هدف خود را به درستی جذب می‌کنید.

ایده‌های جدید تولید خواهید کرد

آخرین دلیل اهمیت تحقیق کلمات کلیدی برای سئو این است که به شما ایده‌های جدید تولید محتوا می‌دهد.

گاهی اوقات فکر کردن به ایده‌های محتوای جدید برای وبلاگ‌تان چالش‌برانگیز است. خوشبختانه با تحقیق کلمات کلیدی می‌توان به ایده‌های جدید برای تولید محتوا رسید.

ترجمیک؛ بهترین سایت سفارش تولید محتوا

با افزایش اهمیت تولید محتوا، شرکت‌های زیادی با هدف انجام خدمات تولید محتوا تاسیس شدند. ترجمیک، معتبرترین سایت سفارش تولید محتوا است که از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد.

ترجمیک با بیش از ۱۷۰۰۰ مترجم و نویسنده متخصص در زمینه‌های تخصصی مختلف، صفر تا صد تولید محتوای وب‌سایت و پست شما را انجام می‌دهد.

تدوین استراتژی محتوا در ترجمیک

تهیه و تدوین برنامه یا استراتژی محتوا، از اصلی‌ترین خدمات ارائه شده در ترجمیک است. مهم‌ترین قدمی که پیش از تولید باید برداریم، برنامه‌ریزی برای آن است. این برنامه‌ریزی شامل بررسی کسب و کار، بازار، اهداف کسب و کار، رقبا و تحقیق کامل کلمات کلیدی است.

تولید محتوا در ترجمیک

تولید محتوا در ترجمیک توسط نویسندگان متخصص در هر زمینه‌ای انجام می‌شود. با توجه به موضوع مورد نظر شما، نویسنده فعال و تحصیل‌کرده در همان حوزه انتخاب می‌شود تا متن به صورت کاملا تخصصی نوشته شود.

تولید محتوا در ترجمیک دارای ویژگی‌های زیر است:

  • پایش تمام سفارش‌ها

تمامی سفارش‌های ثبت شده در ترجمیک، از نظر کیفیت بررسی و پایش می‌شوند. نویسنده متن‌ شما را بخش به بخش در سایت ترجمیک بارگذاری میکند و تیم داوری ترجمیک، سفارش را بررسی و اصلاحات آن را به نویسنده ارجاع می‌دهد.

  • ارتباط مستقیم با نویسنده

ارتباط مستقیم با نویسنده، از جمله امکانات ترجمیک است که اطمینان بیش از پیش به شما می‌دهد. مشتریان می‌توانند از طریق پنل کاربری خود با نویسنده در ارتباط باشند و هر گونه اصلاح یا توضیح را به نویسنده اعلام کنند.

  • گارانتی محتوا

تمامی سفارش‌های ثبت شده در ترجمیک گارانتی زمان و مکان دارند. از این رو شما اطمینان کافی دارید که سفارش خود را در زمان مشخص و کیفیت مورد نظر دریافت خواهید کرد.

ثبت سفارش تولید محتوا

مراحل ثبت سفارش تولید محتوا در ترجمیک به سادگی هر چه تمام‌تر طراحی شده‌ است. تنها کافی‌ست به صفحه ثبت سفارش تولید محتوا مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. ادامه کار با ترجمیک است!

سفارش‌های شما در سه سطح کیفی برنزی، نقره‌ای و طلایی و در پنج سرعت پایه، متوسط، سریع، فوق سریع و ویژه انجام می‌شوند.

در صورتی که هر سوال یا ابهامی درباره ثبت سفارش تولید محتوا در ترجمیک دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی ترجمیک در ارتباط باشید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز