خرید کولر گازی و اسپلیت

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۰۲۷۸
خرید کولر گازی و اسپلیت
در واقع کولر گازی یکی از تجهیزات ضروری برای مناطق گرم در فصل تابستان می باشد. این وسیله با تبدیل هوای گرم به هوای سرد می تواند به راحتی هوای محیط را سرد کند.

خرید کولر گازی

در واقع کولر گازی یکی از تجهیزات ضروری برای مناطق گرم در فصل تابستان می باشد. این وسیله با تبدیل هوای گرم به هوای سرد می تواند به راحتی هوای محیط را سرد کند. کولرهایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت بیشتر آبی بودند اما با گذشت زمان کولرهای گازی با امکانات و تکنولوژی های بروز توانسته اند در بیشتر موارد جای آن ها را بگیرند.از مهم ترین اجزا و قطعات کولر گازی و اسپلیت می توان به کمپرسور، اواپراتور، شیر انبساط، کندانسور و ... اشاره کرد. به وسیله ی این تجهیزات است که دستگاه می تواند هوای گرم را بگیرد و هوای سرد را به محیط وارد کند. خرید و فروش قطعات کولر گازی نیز در چند ماه آینده در همین سایت راه اندازی می گردد.

خرید کولر گازی از تهویه مهاجر

در صفحه air conditioner در سایت تهویه مطبوع مهاجر، تمامی محصولات موجود در بازار با قیمت های پایین و با تخفیفات ویژه قرار گرفته که در ادامه می توانید با استفاده از فیلتر قیمت، نوع و مدل محصول، مشخصات فنی و قیمت ها را مشاهده نمایید که در صورت پسند می توانید خرید خود را تکمیل نموده و محصول را به صورت غیر حضوری دریافت نمایید و توسط نمایندگی هر شرکت، آن را با اصالت محصول و گارانتی، نصب و راه اندازی نمایید.

 

کولر گازی کم مصرف (اینورتر)

اما کولرهای گازی جدید که اسپلیت نامیده می شود محبوبیت بسیار زیادی دارند. از ویژگی های مهم این کولرگازی می توان به مصرف برق پایین و داشتن تایمر و قابلیت تنظیم دما اشاره کرد. این سه ویژگی خاص باعث شده است که کولرگازی اینورتر طرفداران زیادی داشته باشد.با گذشت زمان، کولرهای گازی کم مصرف دیگری نیز وارد بازار شده اند. برخی از این نمونه ها شامل کولر گای دیواری، قابل حمل، کولرهای ایستاده و ... می باشد. افرادی که اجاره نشین هستند و می خواهند کولرهای گازی خود را جابه جا کنند می توانند از کولرهای قابل حمل استفاده کنند.

 

انواع کولر گازی

کولرگازی در انواع مختلفی ساخته و برای فروش به بازار عرضه می شوند. از بهترین و کاربردی ترین آن ها می توان به کولرگازی دیواری (اسپلیت یا دو تکه)، پنجره ای، ایستاده، پرتابل و چند پنله مولتی اشاره کرد. برای خرید انواع کولرهای گازی در ادامه می توانید تمامی محصولات را مشاهده نمایید.کولر یک تکه و پنجره ای که از نمونه های اولیه کولر گازی می باشد، داخل پنجره نصب شده و باعث سرد شدن هوا می شود. برای ساخت این نوع از کولر های گازی از تجهیزات قدیمی استفاده شده است به همین سبب مصرف برق آن ها کمی بالا می باشد و از لحاظ اقتصادی برای استفاده خیلی به صرفه نیست.

کولر گازی ها به پنج دسته تقسیم می‌شوند:

اگر بخواهیم به انواع کولرگازی اشاره کنیم با توجه به تفاوت ها از نظر شکل ظاهری و از لحاظ تکنولوژی به انواع مختلفی تقسیم می شوند. بعضی کولرها دارای دو قطعه (یونیت داخلی و یونیت خارجی) که اسپلیت (دو تکه) هم نامیده می شوند و برخی دیگر یکپارچه و قدیمی هستند که در ذیل به انواع آن ها اشاره شده است: 

کولر گازی دیواری:

اسپلیت دیواری در دو نوع On/Off با گاز مبرد R410a و R22 و اینورتر از پرکاربردترین سیستم‌های خنک‌ کننده‌ی کوچک در دنیا محسوب‌ می‌شود که از دو قسمت یونیت داخلی و کندانسور خارجی تشکیل شده است که توسط دو لوله مسی با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند؛ در ضمن این نوع از کولر گازی باید در ارتفاع 2.60 از زمین نصب گردد. «خنک کنندگی» و «استهلاک کم» این دستگاه را نزد مصرف کنندگان محبوب‌تر از انواع دیگر کولر‌های گازی قرار داده است. ظرفیت این نوع از اسپلیت از 9000 تا 36000 BTU می‌باشد و برق مصرفی این دستگاه تک فاز است. برای خرید کولر گازی دیواری در دسته بندی دیواری را انتخاب نمایید تا فقط محصولات دیواری را برای شما نمایش دهد و بتوانید به راحتی انتخاب و خرید نمایید.

اسپلیت‌های دیواری حاره‌ای T3 تروپیکال (Tropical - R22):

کولرگازی تروپیکال کمپرسور روتاری تیپ T3 با داشتن کمپرسورهای تروپیکال در دماهای‌ بالا توان سرمایشی بیش‌تری دارند در صورتی‌ که دستگاه‌های مدل T1 در دماهای بالا اوورلود کرده و کمپرسور دستگاه از مدار خارج می‌شود. این دستگاه به علت استفاده از گاز R410a از توان سرمایشی بالایی برخوردار است.

 فروش انواع کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی پنجره‌ای:

این مورد بیش‌تر در مناطق جنوب کشور استفاده ‌می‌شود که به علت شدت صدای (db) بالا و مصرف برق زیاد استفاده از این کولرها طی 2 -3 سال گذشته منسوخ شده و جایگاه خود را به کولرهای گازی دیواری داده‌اند. ظرفیت این نوع از کولر گازی از 12000 تا 30000 BTU می‌باشد و برق مصرفی این دستگاه تک فاز است.

کولر گازی پرتابل:این نوع از کولر اسپلیت ها با ظرفیت سرمایش بسیار پایین (12000 BTU) بیش‌تر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای قرار دادن کندانسور بیرونی دستگاه در فضای خارجی محدودیت دارند. به همین علت جهت انتقال گرمای محیط به بیرون از لوله‌ای مانند لوله‌ی هود که به پشت دستگاه متصل ‌می‌شود استفاده‌ می‌گردد. این دستگاه‌‌ها برای فضاهای کوچک مسکونی از 12m2 تا 17m2، اداری 12m2 و فروشگاهی 9m2 استفاده‌ می‌شود. برای خرید اسپلیت پرتابل در دسته بندی محصولات پرتابل را انتخاب نمایید تا فقط محصولات پرتابل را برای شما نمایش دهد و بتوانید به راحتی انتخاب و خرید نمایید.

کولر گازی ایستاده:

این نوع از کولر گازی ایستاده دارای قابلیت سرمایش و گرمایش با توان مصرفی بسیار بالا بوده و بیش‌تر در اماکن عمومی، فضاهای بزرگ و لابی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. ظرفیت کولرهای گازی ایستاده از 36000 BTU تا 100000 BTU می‌باشد؛ این دستگاه‌ها دارای قابلیت پرتاب باد بیش‌تری نسبت به کولرهای دیواری بوده و به همین دلیل سرعت خنک کنندگی بیش‌تری دارد. پرتاب باد در جهات مختلف، قابلیت نصب در شرایط متفاوت و طراحی زیبا و منحصر به فرد از خصوصیات دستگاه‌های ایستاده می‌باشد. برای خرید کولر گازی ایستاده در دسته بندی محصولات کولر ایستاده را انتخاب نمایید تا فقط محصولات ایستاده را برای شما نمایش دهد و بتوانید به راحتی انتخاب و خرید نمایید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز