هدایای تبلیغاتی جذاب مورد استفاده در سازمان‌ها و مشاغل

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۳:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۳۲۲۹
هدایای تبلیغاتی جذاب مورد استفاده در سازمان‌ها و مشاغل
به جرات می‌توان گفت که اهدای هدایای تبلیغاتی، یکی از حرفه‌ای ترین روش‌ها برای القای حس اهمیت نسبت به منابع انسانی هر شرکت و مشتریان آن است.

به جرات می‌توان گفت که اهدای هدایای تبلیغاتی، یکی از حرفه‌ای ترین روش‌ها برای القای حس اهمیت نسبت به منابع انسانی هر شرکت و مشتریان آن است. مدیرانی که به پیشرفت و کارایی افراد شرکت خود اهمیت می‌دهند، با اهدای هدیه‌ی مناسب و کاربردی به پیشرفت سازمان خود کمک به سزایی خواهند کرد. شما می‌توانید از هدایای متنوعی همچون هدایای رومیزی، بج سینه و ...کمک بگیرید تا حس احترام را به کارمندان خود القا کنید و یک هماهنگی خاص را در بین آن‌ها ایجاد کنید. اگر شما به دنبال ایده‌ای مناسب برای هدیه‌ی کارمندان یا مخاطبین خود هستید، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کدام مشاغل و سازمان‌ها به هدایای تبلیغاتی نیاز دارند؟

بدون شک برای اثر گذاری تبلیغات باید با طرز صحیح ارتباط با مخاطب آشنا باشید. بنابراین می‌توان گفت امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها و مشاغل به تبلیغات نیاز دارند. همانطور که می‌دانید یکی از بهترین روش‌های تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌باشد که بدون شک تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کار شما دارد. فقط باید هدایایی که انتخاب می کنید کاربردی و ماندگار باشد علاوه بر این سازمان‌هایی همچون آموزش و پرورش، مالی و اقتصادی، بهداشت و درمان، غیر دولتی، و یا حتی رستوران و کافی شاپ‌ها و ... از هدایای تبلیغاتی گروهی برای کارکنان خود استفاده کنند تا هماهنگی خاصی بین کارکنان در هنگام استفاده از آن‌ها ایجاد شود.

روش انتخاب بهترین هدیه برای مشاغل و شرکت ها

عموما هدایای تبلیغاتی ارزش بسیاری برای فرد تبلیغ‌کننده و فرد دریافت‌کننده دارند. دادن هدیه تبلیغاتی سبب می‌شود که نام تبلیغ‌کننده در حافظه‌ی گیرنده ثبت شود و نسبت به او احساس مثبت‌تری نیز داشته باشد. با توجه به اطلاعات ذکرشده باید در نظر بگیرید که محصولات تبلیغاتی پیام شرکت شما را باید به ‌صورت خلاقانه منتقل‌کنند. در واقع باید بدانید که هدایای تبلیغاتی را برای چه کسی با چه جایگاهی تهیه می‌کنید و همچنین برای تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی باید شرایط و مناسبات را در نظر داشت و با توجه به آن‌ها هدیه ای تهیه کرد برای مثال:

  • هدیه برای همکاران و رقبا
  • هدیه برای مراجعین نمایشگاه‌ها، موسسات بازرگانی و تجاری
  • هدیه به تمام مشتریان برای معرفی کسب‌وکار
  • معرفی برند مخصوص و محصولات
  • تشویق کارمندان

دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی برای مشاغل

هدف اصلی هدیه‌های تبلیغاتی این است موجب برتری شما نسبت به رقبا می شود همچنین حس وفاداری شما را نسبت به مجموعه‌ی خود بیان می‌کند. امروزه روش های مختلفی برای استراتژی های تاثیرگذار بر روی احساسات مشتری وجود دارد که باید به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کرد. گفتنی است که استفاده از محصولات تبلیغاتی حس اعتماد و وفاداری کارکنان را نسبت به شما افزایش می‌دهد و همچنین رضایت آن‌ها را به همراه دارد. این هدایا مزیت‌های بسیاری برای هر مجموعه دارند مثل: بازاریابی موثر و کم هزینه، جلب حس اعتماد مشریان، ایجاد حس وفاداری در بین کارمندان و ...

چند مورد از بهترین هدایا برای هر سازمان

همانطور که گفتیم امروزه بیشتر سازمان ها و شرکت ها، در مناسب هایی مانند اعیاد و جشنواره‌های مختلف، برای پرسنل و کارمندان خود، هدایایی تهیه میکنند. این امر علاوه بر احترام به پرسنل و کارمندان شرکت ها، باعث ایجاد روحیه ی مثبت در بین افراد می گردد و از این رو در بازدهی بیشتر و بهتر افراد سازمان، نقش موثری خواهد داشت. اما انتخاب یک هدیه برای کارکنان هر مجموعه می‌تواند موضوعی مهم و چالش برانگیز برای صاحبان هر کسب و کار باشد. بسته به تعداد پرسنل، سمت شغلی، نوع کسب وکار، شرایط مالی شرکت و سازمان و مناسبت انتخاب شده برای هدیه دادن می‌تواند متفاوت و شامل کالاهای مختلفی باشد. از این رو در این متن به معرفی چندین مورد هدیه مناسب برای کارکنان مجموعه‌ها می‌پردازیم.

ست مدیریتی

2

ست‌های مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار برای پرسنل و حتی مشتریان هر شرکت محسوب می‌شوند. این هدایای تبلیغاتی به طور کلی پک‌هایی مشتمل از دو تا شش تکه از لوازم مورد نیاز اداری نظیر:  سررسید، خودکار یا روان‌نویس نفیس، جاسوئیچی، کیف پول، جاکارتی و… می‌باشند که در جعبه‌هایی شیک بسته بندی می‌شوند. اگر ست شما دارای محصولات بی‌کیفیت باشد نتیجه‌ی منفی بر تبلیغات شما می‌گذارد پس باید در انتخاب محصول و تولیدکننده‌ی آن بسیار دقت کنید. ست‌های مدیریتی انواع مختلفی دارند مثل: ست مدیریتی سررسیددار، ست مدیریتی زنانه، ست مدیریتی الکترونیکی و ... که هرکدام با توجه به نوع مخاطب انتخاب شده و بسیار کاربردی هستند.

ساعت تبلیغاتی

ساعت‌های تبلیغاتی  شما را در ثانیه به ثانیه تبلیغ می‌کنند چرا که  دارای انواع و اقسام گوناگونی می‌باشند و همه‌ی افراد در محیط‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید برای  تبلیغات خود تبلیغات مورد نظر خود را در کنار نام برندتان روی آن قرار دهید. هر کدام از انواع  ساعت دیواری، مچی و رومیزی ایده‌ی مناسبی برای تبلیغات هستند چرا که می‌توانید در قیمت مناسب و به تعداد بالا آن‌ها را سفارش دهید. پرسنل می‌توانند آن‌ها را روی میز و یا دیوار محل کار خود نصب کنند تا علاوه بر استفاده‌ی شخصی، موجب تبلیغات موثر می‌شوند.

لیوان تبلیغاتی

 3

بسیاری از مشاغل نظیر ادارات، رستوران‌ها و یا حتی کافی‌شاپ ها می‌توانند از لیوان‌های تبلیغاتی که دارای آرم و لوگوی مجموعه‌ی خود هستند استفاده کنند. این کار باعث یکدست شدن تمام مجموعه و جلب اعتماد مراجعه کنندگان شده و به مرور موجب برندینگ می‌شود. این لیوان ها در سایزها، رنگ ها و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که شما میتوانید بسته به سلیقه‌ و رنگ‌سازمانی خود آن را سفارش دهید و شعار تبلیغاتی و لوگوی خود را بر روی آن چاپ کنید. برای سفارش لیوان تبلیغاتی صبح آگهی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

خودکار تبلیغاتی

از دیگر هدایای تبلیغاتی که توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها به افراد ارائه می‌شود و طرفداران بسیاری دارد، خودکار تبلیغاتی می‌باشد. خودکار تبلیغاتی در کنار هر هدیه تبلیغاتی دیگری که به مخاطبین داده می‌شود برای همه کاربردی بوده و یک نوع مکمل برای دیگر هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود. از خودکارهای فلزی و پلاستیکی که قیمت‌های متفاوتی هم دارند با چاپ نام برند در رنگ‌های متفاوت روی آن‌ها استفاده می‌شود. این خودکارها که اگر برای تمامی افراد یک مجموعه در نظر گرفته شود می‌تواند موجب رضایت پرسنل باشد.

پاوربانک تبلیغاتی

4

پاور بانک شارژر الکتریکی قابل‌حمل یا به عبارتی شارژر همراه است. پاوربانک تبلیغاتی به ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ دارای ظرفیت‌های شارژ و اندازه‌های متنوعی است. هدایای تبلیغاتی پاوربانک به دلیل فضای مناسبی که برای تبلیغات دارند برای بازاریابی هر برندی یک ترفند مناسب می‌باشند. چاپ پاوربانک تبلیغاتی به دلیل پر استفاده بودن آن‌ها برای مصرف کننده، به خوبی تبلیغات شما را انجام میدهد

صبح آگهی همراه شما در تبلیغات

اگر مردد هستید که متناسب با شغل خود چه هدیه تبلیغاتی خلاقانه را انتخاب کنید می توانید از مشاوران صبح آگهی کمک بگیرید. هدایای تبلیغاتی صبح آگهی علاوه بر زیبایی باید از کیفیت عالی نیز برخوردار باشد. صبح آگهی با تجربه بسیار بالایی که در ارائه و تولید هدایای تبلیغاتی دارد می‌تواند رضایت مشتریان را جلب . برای دیدن انواع هدایای تبلیغاتی به سایت صبح آگهی مراجعه کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز