آکادمی آنلاین زبان‌های خارجی فلارایز

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۴۱۵۸
آکادمی آنلاین زبان‌های خارجی فلارایز
هرچقدر هم که روش یادگیری خودخوان (سلف استادی) موردتوجه باشد و این روزها، زیاد راجع به آن بشنویم، هیچ‌چیزی نمی‌تواند جای خالی آموزشگاه زبان را برای یک زبان‌آموز پرکند؛ البته نه هر آموزشگاهی! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که آموزشگاه زبان چه تاثیری در روند یادگیری یک زبان خارجی دارد و فلارایز چگونه می‌تواند تمام توقعات شما را از یک موسسه آموزش زبان برآورده کند.

هرچقدر هم که روش یادگیری خودخوان (سلف استادی) موردتوجه باشد و این روزها، زیاد راجع به آن بشنویم، هیچ‌چیزی نمی‌تواند جای خالی آموزشگاه زبان را برای یک زبان‌آموز پرکند؛ البته نه هر آموزشگاهی! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که آموزشگاه زبان چه تاثیری در روند یادگیری یک زبان خارجی دارد و فلارایز چگونه می‌تواند تمام توقعات شما را از یک موسسه آموزش زبان برآورده کند.

2
آموزشگاه زبان، جاده‌ سرراست موفقیت

گفتن این جمله که «موسسه آموزش زبان، بهترین روش برای یادگیری زبان‌های خارجی است.» بیشتر شبیه یک جمله تبلیغاتی است و قطعا نمی‌تواند شما را قانع کند؛ اما در ادامه، با چند دلیل قانع‌کننده، به شما ثابت خواهیم کرد که این روش واقعا کارساز است و جمله‌ای که گفتیم، تبلیغات نیست:

  • حرکت در مسیر درست

استادانی که در آموزشگاه‌های معتبر زبان حضور دارند، با داشتن شناخت کامل از شما و توانایی‌هایی که دارید، بهترین مسیر یادگیری را برایتان طراحی می‌کنند. شما در این مسیر، بدون اتلاف وقت خود با انجام آزمون و خطاهای مکرر، بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهید کرد.

  • سرعت بالای یادگیری

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا موسسه آموزش زبان، بهتر و موثرتر از روش خودخوان عمل کند، سرعت یادگیری است. در روش سلف استادی، شما برای یادگیری و برطرف‌کردن ابهاماتی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت؛ اما وقتی در کلاس آموزشی شرکت می‌کنید، یک استاد مجرب در کنارتان خواهد بود و ابهامات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد کرد.

  • یادگیری گروهی

حضور در یک گروه، فرآیند یادگیری زبان را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد و سبب خواهد شد تا با انگیزه بیشتری به مسیر خود ادامه دهید. بحث‌ها و تبادل‌نظرهایی که در کلاس انجام می‌دهید، تاثیر قابل‌توجهی در پیشرفت شما خواهند داشت. این موضوع، یکی از مهم‌ترین مزایایی است که در روش خودخوان، از آن بی‌نصیب می‌مانید.

  • ارزیابی عملکرد

استمرار در مطالعه، یکی از ضروری‌ترین فاکتورهای پیشرفت در یادگیری زبان است؛ اما تا زمانی که ارزیابی دقیقی از عملکرد خود نداشته باشید، نتیجه دلخواه را از تلاش‌هایتان نخواهید گرفت. این موضوع، مزیت بسیار مهمی است که تنها درصورت شرکت در کلاس‌های آموزشی از آن بهره‌مند خواهید شد.

3
در آکادمی آنلاین زبان فلارایز چه می‌گذرد؟

آموزش آنلاین، یکی از محبوب‌ترین و مفیدترین روش‌های آموزشی چند سال اخیر بوده است و وقتی این فواید را در کنار مزایای ثبت‌نام در یک آموزشگاه زبان قرار دهیم، به ترکیب منحصربه‌فردی خواهیم رسید؛ این ترکیب، دقیقا همان چیزی است که حامد فیروزبخش، در آکادمی فلارایز، در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد.

آموزش‌های آنلاین این آکادمی، در یک پلتفرم اختصاصی ارائه می‌شوند و این موضوع، یکی از مهم‌ترین مزایای این مجموعه به‌شمار می‌رود. برگزاری کلاس‌های آنلاین، این امکان را برای زبان‌آموزان فراهم می‌آورد تا از سراسر دنیا، در کلاس‌ها شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای شرکت در دوره‌های آموزش زبان، نداشته باشند.

این آکادمی، تمرکز خود را روی کاربردی‌ترین زبان‌های زنده دنیا قرار داده است و با ارائه آموزش‌های آنلاین، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به زبان موردنظر خود مسلط شوند. انگلیسی، آلمانی، چینی، هلندی و دانمارکی، تنها چند نمونه از ۲۰ زبانی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در فلارایز، آموزش ببینید.

فرآیند یادگیری در این موسسه، با مشاوره و تعیین سطح زبان‌آموزان آغاز می‌شود. این مشاوره آنلاین که به‌صورت رایگان نیز ارائه می‌شود، به متقاضیان کمک می‌کند تا با توجه به هدف و البته نیاز خود، مناسب‌ترین دوره را برای شروع آموزش خود انتخاب کنند. برخی از دوره‌های ارائه‌شده در آکادمی زبان فلارایز عبارت هستند از:

  • دوره آمادگی برای آزمون تافل
  • دوره آمادگی برای آزمون آیلتس
  • دوره آمادگی برای آزمون GRE
  • دوره آمادگی برای شرکت در آزمون تولیمو (TOLIMO)
  • آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی

در کنار دوره‌های مختلف و کاربردی، مقالات متنوعی نیز در وب‌سایت آکادمی قرار داده می‌شوند که اطلاعات بسیار مفیدی را به‌صورت رایگان، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

برگ برنده فلارایز چیست؟

خدمات تخصصی آکادمی فلارایز، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به زبان موردعلاقه خود مسلط شوید؛ اما این حرف، فقط یک ادعا نیست و در عمل نیز چنین موفقیتی را تجربه خواهید کرد. حتما می‌پرسید چگونه؟ در ادامه، مهم‌ترین مزایای این فلارایز را معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چرا این مجموعه، شما را به اهداف‌تان خواهد رساند:

 

  • استفاده از استادان مجرب

دانش و تخصص یک استاد مجرب، شاه‌کلید موفقیت هر زبان‌آموزی به‌شمار می‌رود. وقتی در مسیر یادگیری یک زبان خارجی، از کمک‌های تخصصی یک فرد بادانش استفاده کنید، نتیجه دلخواه را از تلاش‌های خود خواهید گرفت. استادان این آکادمی، همگی دارای مدارک بین‌المللی هستند و با داشتن حداقل ۱۰ سال تجربه تدریس، آنچه را که برای موفقیت لازم دارید، در اختیارتان قرار خواهند داد.

  • پشتیبانی قوی

داشتن نقاط ضعف در مسیر یادگیری زبان، اتفاقی کاملا طبیعی محسوب می‌شود؛ تنها موضوعی که در این رابطه اهمیت دارد، شناخت این نقاط و برطرف‌کردن آن‌ها است. تیم پشتیبانی فلارایز، شما را در مسیر یادگیری تنها نمی‌گذارد و علاوه بر ارائه مشاوره‌های تخصصی برای شناخت نقاط ضعف، به شما کمک می‌کند تا این نقاط ضعف را در طول زمان، به نقاط قوت خود تبدیل کنید.

  • ارزیابی‌های دقیق و مستمر

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در مسیر یادگیری هر زبانی باید انجام شود، ارزیابی‌های مستمر است. با کمک این ارزیابی‌ها، زبان‌آموزان می‌توانند سریع‌تر شد کنند و پیشرفت بهتری داشته باشند.

  • تمرکز روی مکالمه

برای یادگیری هر زبان جدیدی، نیاز به فراگیری چند مهارت مهم دارید؛ اما بدون شک، مهم‌ترین مهارتی که باید آموزش ببینید، مکالمه است. فلارایز، با تمرکز روی این مهارت و ارائه دوره‌های مکالمه‌محور، به شما کمک می‌کند تا این مهارت بسیار مهم را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

جمع‌بندی

تاثیر آموزشگاه زبان در یادگیری سریع و موثر یک زبان خارجی، یک حقیقت اثبات‌شده است و دلایل بسیار محکمی برای اثبات آن وجود دارند. اگر قصد یادگیری یک زبان خارجی را دارید و به‌دنبال موسسه‌ای مطمئن می‌گردید، آکادمی آنلاین فلارایز، همان انتخابی است که مسیر شما را هموارتر خواهد کرد. این موسسه، به‌عنوان بزرگ‌ترین برند آموزش زبان در ایران، با ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت، شما را در مسیر یادگیری زبان همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز