مل اند موژ تولیدکننده لباس ورزشی ایرانی

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۴۲۸۳
مل اند موژ تولیدکننده لباس ورزشی ایرانی
برند ایرانی مل اند موژ فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش با هدف طراحی و تولید پوشاک مرغوب ایرانی با قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه آغاز کرده است.

برند ایرانی مل اند موژ فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش با هدف طراحی و تولید پوشاک مرغوب ایرانی با قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه آغاز کرده است. برند ایرانی مل اند موژ (Mel & Moj) که در حوزه پوشاک و کفش ورزشی زنانه و مردانه فعالیت می‌کند، اصالتی اتریشی دارد. خالق این برند موژان حجارزاده است، که سال‌ها با توجه به فعالیت خانوادگی در صنعت لباس، توانسته است به زیر و بم این حوزه مسلط شود. وی با تجربه چند ساله و داشتن تحصیلات آکادمیک در رشته طراحی لباس توانست نیاز و سلیقه مخاطبان را به خوبی شناسایی کند. در حال حاضر تمرکز اصلی مل اند موژ تولید پوشاک ورزشی، با کیفیتی در سطح استانداردهای جهانی و مطابق با طراحی روز دنیا است به صورتی که پارچه ها و مواد اولیه استفاده شده در محصولات این برند و برندهای برتر جهانی، مانند آدیداس، از جنس، کیفیت و مشخصات یکسانی برخوردار است.

توجه به سرمایه انسانی

در تمام مدت فعالیت‌ مل اند موژ سرمایه‌ی انسانی به عنوان یکی از منابع ارزشمند شناخته شده است و این برند همواره در تلاش برای ارتقاء سطح دانش، توانمندی‌های فردی و مهارت‌های تخصصی است. حاصل این تفکر، ایجاد برندی خلاق، پویا و نوآور است.

شعب مل اند موژ

در حال حاضر با گسترش شعبه‌های مل اند موژ در  بیش از ۱۰ فروشگاه در سطح تهران (مل اند موژ پالادیوم، مل اند موژ هایپر استار، مل اند موژ سانا و شعبه مل اند موژ اوپال) و شهرهای دیگر مانند کرج، اصفهان، شیراز، قم، ارومیه، بروجرد، کرمان و کرمانشاه فرایند توسعه فروشگاه‌های این برند در سطح کشور به سرعت در حال انجام است. اگرچه شعب فروشگاه مل اند موژ در حال افزایش است اما فروشگاه آنلاین مل اند موژ با هدف تسهیل خرید آنلاین لباس ورزشی راه اندازی شده است تا تجربه خریدی دلپذیر را برای شما داشته باشد.

محصولات مل اند موژ

مجموعه مل اند موژ از ابتدای شروع به فعالیت خود سعی کرده است که طیف گوناگونی از محصولات را با کیفیت عالی ارائه کند و با در نظر گرفتن متدهای روزهای دنیا در بخش طراحی، انتخاب متریال و تولید از رقبایش پیشی بگیرد. همکاری با طراحان لباس نام آشنا و تولیدکنندگان با کیفیت نخ و پارچه همواره بخشی از روند فعالیت مل اند موژ طی سال‌های اخیر بوده است.

از مزایای مل اند موژ که آن را نسبت به سایر رقبای خود متمایز می‌کند، سبد محصولات تولیدی این شرکت است. با تولید انواع کفش ورزشی مردانه و کفش ورزشی زنانه، انواع لگ ورزشی، شلوار و شلوارک ورزشی زنانه و شلوار و شلوارک ورزشی مردانه، سویشرت و هودی ورزشی مردانه، سوئیشرت و هودی زنانه و اکسسوری ورزشی مانند ساک ورزشی، اسکارف، دستمال گردن و سایر محصولات دیگر، همه افراد با هر سلیقه و کاربردی می‌توانند از محصولات باکیفیت این برند کمال استفاده را ببرند.

علاوه بر در نظر گرفتن تمام سلایق مخاطبان، این مجموعه سعی می کند با توجه به نوسانات بازار و نیازهای جامعه ایرانی، در قیمت‌گذاری محصولات خود دقت بسیاری کند تا همه اقشار توان خرید از یک برند با کیفیت داخلی را داشته باشند. مل اند موژ علاوه بر روند ساده خرید، اصالت کالاها و بازگشت کالاها را نیز تضمین می‌کند. در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان در پشتیبانی Mel&Moj پاسخگوی مشتریان هستند تا تجربه خرید هرچه شیرین‌تری را فراهم کنند.

مل اند موژ حامی ورزشکاران المپیکی

مل اند موژ بر آن است تا لباس‌هایی با کیفیت و در عین سادگی، مطابق با مد روز تولید کند. از این رو کیفیت بالا و طراحی جذاب محصولات مل اند موژ سبب شده است که طراحی لباس کاروان ایران در المپیک توکیو نیز بر عهده این برند قرار بگیرد.

مل اند موژ همزمان با اعلام حمایت و تحویل پوشاک و لباس‌های ورزشکاران و سایر اعضای شرکت کننده این کاروان در المپیک توکیو، از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد. در آرم لباس کاروان ایران یکی از دایره‌های نماد المپیک، لوگوی باز طراحی شده مل اند موژ است. این لوگو دقیقا به جای حلقه میانی آرم المپیک قرار گرفته و جلب توجه می‌کند. این برند ایرانی، با شعار«وقت تغییر است؛ ما به جادو اعتقاد داریم» از تغییرات لوگوی خود و همچنین حمایت از کاروان المپیک خبر داد. این تغییر و اقدام به بازطراحی لوگو به منظور گسترده کردن بازار کسب و کار، افزایش محصولات و ارتقا ارزش برند صورت گرفته است.

برند برتر پوشاک ایرانی

مل اند موژ در ششمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر، لوح تقدیر تجارت طلایی را با عنوان برند برتر پوشاک ایرانی در مراکز خرید کشور دریافت کرد. مل اند موژ در کنار احترام به مخاطبان ایرانی توانسته با خوش فکری از ترندهای جدید و مدرن روز دنیا در محصولات خود استفاده کند. این برند نیاز و سلیقه بازار مصرفی ایران را به خوبی شناسایی کرده و به همین دلیل لباس و دیگر محصولات خود را با اصالت جامعه و فرهنگ ایرانی هم‌گام کرده است.

مل اند موژ روی تخصص و کارایی نیروهای خود تاکید بسیار زیادی دارد. پارچه در این برند اولین عنصر مهم در تولید است و برای انواع لباس از پارچه‌های با کیفیت و عالی استفاده می شود. همچنین به طرح و تنوع رنگ در محصولات مل اند موژ، بخصوص در پوشاک ورزشی بانوان مانند شلوارک ورزشی زنانه، نیز بسیار توجه می‌شود و از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل پوشاک مل اند موژ جلوه بسیار خاصی دارند. در لباس‌ها از انواع رنگ‌های گرم و پرشور در کنار رنگ‌های سرد یا خنثی استفاده می‌شود تا هماهنگی هر چه بیشتری را ایجاد کند. دوخت و برش لباس‌های این برند هم در بازار لباس ایران بی رقیب است.

کلام آخر

شما می توانید با مراجعه به سایت مل اند موژ به آدرس https://melandmoj.com/ انواع مختلف محصولات این برند را مشاهده کرده، با هم مقایسه و خریدی متفاوت را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام این برند نیز از آخرین اخبار و محصولات مل اند موژ آگاه شوید و محصولات موردنیاز خود را سفارش دهید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز