موسسه کنکور آسان است

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۴۹۵۸
کنکور جزء یکی از آزمون هایی به شمار می‌رود که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان خود را برای موفقیت در آن آماده می کنند و به هر نحوی دوست دارند تا به رتبه های بی نظیری دست پیدا کنند اما سوال اینجاست که آیا واقعاً موفقیت در کنکور آسان است یا خیر؟

کنکور جزء یکی از آزمون هایی به شمار می‌رود که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان خود را برای موفقیت در آن آماده می کنند و به هر نحوی دوست دارند تا به رتبه های بی نظیری دست پیدا کنند اما سوال اینجاست که آیا واقعاً موفقیت در کنکور آسان است یا خیر؟

برای اینکه شما بتوانید در کنکور موفق شوید نیاز است که حتماً بدون هیچ ترس و استرسی در جلسه امتحان حضور داشته باشید و با استفاده از روش ها و شیوه های متفاوت دروس مختلف را یاد بگیرید.

2

کنکور آسان است

شاید بارها و بارها داوطلبانی را دیده باشید که طی یک سال برای رسیدن به موفقیت در کنکور خودشان را در اتاق یا کتابخانه حبس می‌کنند و دروس مختلف را مطالعه و از کتاب های تست مختلفی استفاده می نمایند اما در نهایت یا در کنکور موفق نمی شوند یا به نتیجه نهایی و دلخواه شان نمی رسند. اگر می خواهید بدانید که چگونه با استاد حسین احمدی در کنکور به موفقیت خواهید رسید کافیست که تا انتهای این پست ما را همراهی کنید تا متوجه شوید که واقعاً کنکور آسان است و بدون نگرانی میتوانید به رتبه دلخواه تان برسید.

انتشارات گیلنا

یکی از اولین و مهمترین راهکارهایی که به شما کمک می کند تا به راحتی کنکور را پشت سر بگذارید استفاده از موسسه های مجرب و متخصص نظیر موسسه کنکور آسان است و انتشارات گیلنا می باشد. در این موسسه معتبر به شما داوطلبان عزیز روش های مختلفی در حوزه یادگیری و افزایش مهارت آموزش داده می‌شود و همچنین دروس عمومی و تخصصی به شیوه های جدید و تاثیرگذار تدریس می گردد. موسسه کنکور آسان است با نام دیگر انتشارات گیلنا موفق شده تا در کشور طرفداران بسیار زیادی به دست بیاورد و همچنین در این رابطه محصولات بسیار مفیدی را در اختیار داوطلبان عزیز قرار می دهد.

22

انتشارات گیلنا

استاد حسین احمدی

زیر مجموعه موسسه کنکور آسان است (انتشارات گیلنا) رتبه گردون بوده که شما را در رسیدن به هدف تان همراهی می کند و با استفاده از اساتید مجرب نظیر استاد حسین احمدی داوطلبان را به رتبه موردنظرشان خواهد رساند. این نکته را به خاطر داشته باشید که از دی وی دی ها و سی دی های آموزشی کنکور آسان است ، برای تمامی دروس و به تفکیک هر رشته استفاده می شود تا داوطلبان از تدریس اساتید مجرب و روش های تست زنی موثر استفاده کنند.

3

استاد حسین احمدی

 

چند تکنیک برای بخاطر سپردن مطالب

  1. مطالعه قبل از خواب را فراموش نکنید: یکی از شیوه های موثر و مفیدی که می تواند به شما کمک کند تا مطالب را در ذهن تان بهتر به خاطر بسپارید مطالعه قبل از خواب است چرا که طی خواب مغز خاطرات جدید را تقویت خواهد کرد و هرآنچه که قبل از خواب خوانده باشیم برای ما مرور میشود؛ پس نتیجه گیری این است که یک خلاصه از آنچه که در طول روز خوانده اید را قبل از خواب مرور کنید.

  2. برای درس خواندن برنامه ریزی کنید: شما نمی توانید چندین ساعت متوالی را پشت سر هم درس بخوانید و خسته نشوید چرا که قطعاً  ذهن شما توانایی به خاطر سپردن تمام مطالب را ندارد. روشی جدید با عنوان تکرار با فاصله شناخته می شود که در یادگیری بسیار تاثیر گذار است و شما مطالب را به بخش های کوچکی تقسیم بندی می کنید و در یک دوره زمانی آن ها را یاد می گیرید. مثلا امکان حفظ کردن جدول تناوبی در یک ساعت عملی نخواهد شد پس برای حفظ کردن آن روزانه چند ردیف را یاد بگیرید.

  3. به مکانی که در آن مطالعه می کنید دقت نمایید و آن را تغییر بدهید: نیازی نیست که حتما هر روز در اتاق خود به یادگیری کنکور بپردازید بلکه می‌توان در مکان های مختلف یک مطلب را برای خودتان تکرار کنید تا درصد فراموش کردن آن کاهش پیدا کند مثلاً از کتابخانه یا پارک می توان استفاده کنید.

  4. می توانید از خودتان آزمون بگیرید: یکی دیگر از روش هایی که برای آمادگی در کنکور بسیار موثر است خود آزمایی میباشد و هر چقدر که بتوانید آزمون های سخت تری را برای خودتان در نظر بگیرید در آینده راحت تر خواهید بود. البته اگر از موسسه های معتبر نظیر کنکور آسان است و انتشارات گیلنا استفاده کنید در دوره های مختلف از شما آزمون گرفته خواهد شد تا میزان آمادگی و موفقیت شما را مورد سنجش و ارزیابی قرار بگیرد.

    اگر از دی وی دی ها و سی دی هایی که توسط اساتید برجسته نظیر استاد حسین احمدی آموزش داده شده اند استفاده کنید با خیال راحت می توانید مباحثی را در اختیار داشته باشید که نیاز به تقویت دارند و همچنین با موسسه کنکور آسان است از نکات خاص و مشاوره های بی نظیر هم بهره مند می گردید.

  5. با صدای بلند درس بخوانید: یکی از مواردی که معمولاً نادیده گرفته میشود خواندن مطالب با صدای بلند است که به شما کمک می کنند تا علاوه بر دیدن مطلب بلکه از شنیدن آن هم بهره مند شوید ولی این مورد را تنها در مکان های خلوت مثل پارک و زمانی که موجب آزار بقیه نشوید می توانید استفاده کنید.

تماس با کنکور آسان است

دانش آموزان و داوطلبان گرامی جهت ارتباط با دفتر مرکزی انتشارات گیلنا میتوانند با شماره 02166552600 و یا 09121003198 تماس گرفته و از طرح‌های مشاوره ای موسسه کنکور آسان است و همچنین شرایط و هزینه های ثبت نام ، مطلع شوند .

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز