رزرو هتل های ۴ ستاره شیراز با بهترین قیمت

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۲:۴۹
کد خبر: ۱۳۶۵۱۶۶
رزرو هتل های ۴ ستاره شیراز با بهترین قیمت
شیراز، شهر ادب و باغ گل و بلبل، شهر شعر و شاعری است. در طول تاریخ، شاعران بسیاری در این شهر زیسته‌اند. همه روزهای سال به خصوص در بهار این شهر مسافران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است، تا آنجایی که به این شهر بهشت گردشگران لقب داده‌اند.

شیراز، شهر ادب و باغ گل و بلبل، شهر شعر و شاعری است. در طول تاریخ، شاعران بسیاری در این شهر زیسته‌اند. همه روزهای سال به خصوص در بهار این شهر مسافران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است، تا آنجایی که به این شهر بهشت گردشگران لقب داده‌اند.

این شهر برای همه افراد با همه نوع سلیقه‌ای گزینه مناسبی است، چه افرادی که به قصد تماشای جاذبه‌های گردشگری تاریخی راهی سفر می‌شوند چه آنهایی که برای دیدن مناظر طبیعی به سفر می‌روند. حتی آنهایی که برای خرید راهی شیراز می‌شوند می‌توانند سری به بازارهای سنتی و یا مراکز تجاری مدرن این شهر بروند و خرید بسیاری خوبی را تجربه کنند. از طرف دیگر برای گروه دوم که به قصد زیارت و سفر مذهبی راهی شیراز می‌شوند نیز مناسب است.

رهی نو سایت رزرو هتل‌ها با بهترین قیمت در تمام نقاط این سرزمین در تلاش است تا خاطرات خوب و لذت‌بخشی برایتان رقم بخورد. در صورت سفر به شیراز از خرید سوغاتی‌های بی‌نظیر این شهر مانند بهار نارنج، کلوچه مسقطی، لیموی شیرازی، یوخه و... غافل نشوید.

هتل پارسیان شیراز

این هتل در حقیقت زیر مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان در سراسر کشور است که در سال 71 در خیابان رودکی شیراز نمایندگی هتل پارسیان شیراز افتتاح شد. دسترسی آسان به فرودگاه و مراکز گردشگری از جمله نکات مثبت اقامت در این هتل است. هتل در خیابان زند، خیابان رودکی ساخته شده است. اقامت در این هتل دسترسی به جاذبه‌های مهم گردشگری را برایتان آسان خواهد کرد.

هتل آریو برزن شیراز

خبر خوب برای علاقه‌مندان به تخفیفات هیجان‌انگیز! هتل آریو برزن با اعلام تخفیف 29 درصدی توانسته نظر گردشگران را به سمت خود جلب کند. هتل در سال 79 در 5 طبقه افتتاح شده است. از جمله ویژگی‌های مثبت اقامت در این هتل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظافت در تمام اتاق‌ها و فضای هتل است. هتل به سالن‌های جلسات، منفرانس، اجتماعات، همایش مجهز است. برای علاقه‌مندان به ورزش نیز یک میز بیلیارد در هتل ویژه علاقه مندان به این رشته وجود دارد.

هتل شیرازیس شیراز

وارد شهر شیراز که می‌شوید باید به سمت خیابان رودکی، فرعی مکتبی برانید تا ساختمان هتل نمایان شود. هتل در 6 طبقه با تعداد 50 اتاق در سال 98 بنا شده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی این هتل دسترسی به مراکز مهم گردشگری مانند بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی و شاهچراغ، مسافران بسیاری این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. از طرف دیگر این هتل امتیاز 9.5 از 10 را از نگاه مسافران کسب کرده است چرا که هتل با وجود 4 ستاره بودن امکانات یک هتل 5 ستاره را برایتان فراهم کرده است.

از دیگر ویژگی مثبت این هتل که بسیار حائز اهیمت است دسترسی به خدمات ویژه، مخصوص معلولین است.

هتل رویال شیراز

هتل در سال 93 بنا شده است و در 8 طبقه در خدمت مسافران و گردشگران است. موقعیت جغرافیایی هتل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دسترسی به سیستم سرمایشی و گرمایشی، برخود عالی پرسنل و کارکنان و ده‌ها عامل دیگر این هتل را به یکی از هتل‌های برگزیده در شهر شیراز تبدیل کرده است.

هتل دارای استخر رایگان است و خدماتی از قبیل سونا، جکوزی و سالن بدنسازی نیز دارد. برای برگزاری همایش و جلسات مهم کاری در این هتل می‌توانید سالن کنفرانس و حتی سالن ویدئو کنفرانس داشته باشید، از همین رو رزرو در اتاق‌های این هتل را به افرادی که به قصد کار به این شهر سفر می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

هتل پارک سعدی شیراز

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 4 ستاره شیراز در نزدیکی دروازه قرآن، هتل پارک سعدی شیراز است. از آنجایی که جزو هتل‌های قدیمی است در سال 75 ساخته شده است و جهت رفاه حال مسافران در سال 86 بازسازی شد. از مزایای اقامت در این هتل یک گشت نیم روزی داخل شهر و یک گشت نیم روزی خارج از شهر است به همراهی یک تور لیدر و رفت و برگشت میهمان هتل خواهید بود.

دیگر مزیت اقامت در این هتل رایگان بودن اتاق‌ها برای کودکان زیر 6 سال است.

هتل پارسه شیراز

یکی از مراکز دیدنی هتل، ارگ کریم خان زند است که موقعیت جغرافیایی هتل دسترسی به این جاذبه دیدنی معروف را بسیار آسان کرده است. هتل در سال 48 بنا شد که در دسته هتل‌های قدیمی شیراز قرار دارد. جهت رفاه حال گردشگران در سال 95 بازسازی شد که امروزه به وسایل مدرن و درجه یک مجهز شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان است و هزینه کودکان 3 الی 8 ساله اگر نیاز به تخت اضافه نداشته باشند به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

از جمله مزایای هتل دارا بودن سالن تشریفات، سالن کنفرانس، سالن جلسات، سالن اجتماعات، سالن همایش است و برای افرادی که به قصد سفر کاری وارد شیراز می‌شوند می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

خبر خوب برای توریست‌های خارجی این است که این هتل امکان تبدیل ارز را دارد و برای تبدیل آن نیازی به خارج شدن از هتل نیست.

هتل کریم خان شیراز

از هتل‌های بسیار خوب شیراز که امروزه تخفیفات شگفتانه‌ای ویژه مشتریان و همراهان رهی نو در نظر دارد، هتل کریمخان شیراز است. آنچه که در نگاه اول بیشتر از همه مورد توجه است معماری ساختمان هتل است که به صورت معماری سنتی ایرانی شاخته شده است.

کته حائز اهمیت ورودی هتل است که چند پله دارد، اما مدیریت به مهمانانی که به رمپ نیاز دارند نیز توجه خاصی داشته و برایشان رمپ تعبیه کرده‌اند. پس اگر دارای ویلچر هستید و یا نیاز به رمپ دارید این هتل می‌تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

ویژگی مثبت هتل که تا کنون برای مسافران و گردشگران اهمیت زیادی داشته است برخورد مودبانه و خوب پرسنل و کارمندان هتل است. تا آنجایی که خاطره خوبی از این هتل در ذهنتان حک خواهد شد. هتل ستارگان شیراز در شهر شیراز، خیابان آزادی درتقاطع آزادی و خیابان ارم دقیقا مقابل بوستان آزادی ساختمان هتل نمایان است.

هتل در 14 طبقه با دارا بودن 42 اتاق میزبان گردشگران بسیاری بوده است. همانطور که از آدرس هتل مشخص است، هتل در منطقه بالای شهر شیراز قرار دارد و دسترسی به باغ ارم از این هتل برایتان بسیار آسان خواهد بود.

ازدیگر ویژگی مثبت هتل توجه به انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌هاست به طوری که مجهز به سه رستوران ایرانی، سنتی، فرنگی است.

هتل الیزه شیراز

یکی از هتل‌های مدرن شهر شیراز در یکی از بهترین مناطق شیراز هتل الیزه شیراز است. ساختمان و بنای اتاق کاملا مدرن و جدید است. از طرف دیگر به دلیل مناسب بودن قیمت‌ها، با رزرو اتاق در این هتل با یک تیر دو نشان زده‌اید. از طرفی در یک منطقه شیک در یک هتل لوکس اقامت گرفته‌اید و دیگر اینکه با توجه به امکاناتی که هتل ارائه می‌کند قیمت مناسبی نیز در تعرفه و اساسنامه خود گنجانده‌اند.

رهی نو مرجع رزرو اتاق با بهترین تخفیفات و قیمت‌های عالی درتمام طول مدت سال (24 ساعته) در حال ارائه خدمت به عزیزان مسافر و گردشگر است. جهت رزرو آنلاین هتل های ۴ ستاره شیراز همین حالا اقدام کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز