قیمت آجر لفتون ارزان تر است یا قیمت آجر سفال؟

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۶۵۱۶۸
قیمت آجر لفتون ارزان تر است یا قیمت آجر سفال؟
با توجه به گرانی های اخیر در مصالح ساختمانی، قیمت آجر لفتون (10 سوراخ - بهمنی) و قیمت آجر سفال نیز دچار این تحولات گرانی شده است. از آن جایی که این دو آجر متریال هایی جدا نشدنی در ساختمان سازی هستند، این امر باعث شده تا برای خرید آجر سفال یا لفتون، آجر قیمت مناسب تر را انتخاب کنیم.

با توجه به گرانی های اخیر در مصالح ساختمانی، قیمت آجر لفتون (10 سوراخ - بهمنی) و قیمت آجر سفال نیز دچار این تحولات گرانی شده است. از آن جایی که این دو آجر متریال هایی جدا نشدنی در ساختمان سازی هستند، این امر باعث شده تا برای خرید آجر سفال یا لفتون، آجر قیمت مناسب تر را انتخاب کنیم.

آجر آنلاین (معتبرترین مرکز فروش انواع آجر و آجر نما در سراسر ایران) عواملی که در قیمت آجر سوراخ دار و قیمت آجر سفالی موثر است و باعث اختلاف قیمت این دو آجر می شود را مورد برررسی قرار داده است. برای اینکه بدانید کدام یک برای ساخت و ساز به صرفه تر است، ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

مقایسه قیمت آجر سفال و آجر لفتون برای ساختمان سازی

قیمت سفال دیوار چینی تحت تاثیر گرانی های اخیر، رشد چشم گیری داشته است. آجر سفالی و آجر بهمنی از اصلی ترین سفال های دیوارچینی و تیغه کشی هستند که این جهش قیمتی بر آن ها بی تاثیر نبوده است.

در این بخش با مقایسه قیمت آجر سفال و قیمت آجر لفتون و همچنین مشخصات این دو مصالح، قصد داریم به شما در انتخاب متریالی که مقرون به صرفه تر است، کمک کنیم.

مقایسه قیمت آجر سفال و قیمت آجر لفتون

به طور کلی مهم ترین عوامل موثر در قیمت آجر بهمنی و سفالی در لیست زیر آمده است:

  • رنگ آجر لفتون و سفال تیغه
  • نحوه بسته بندی آجر بهمنی و سفال
  • نوع خاک آجر سفالی و لفتون

بعد از مطالعه تحلیل قیمت ها، تنها با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (Ajoronline.com) می توانید هر یک از این آجرها را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

قیمت آجر سفال گرگان، تهران و...

ابعاد، نوع خاک، نحوه تولید و... از جمله عواملی هستند که بر قیمت آجر سفالی بسیار تاثیر گذارند؛ علاوه بر این قیمت آجر سفال گرگان و مازندارن با قیمت سفال تهران، اصفهان و... متفاوت است. بنابراین قیمت ثابت و مشخصی نمی توان برای آن تعیین کرد و بهتر است برای اطلاع از قیمت روز آجر سفال با چندین فروشگاه صحبت کنید.

آجر آنلاین به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش انواع آجر و آجر نما، قیمت آجر تیغه را به قیمت درب کارخانه ارائه می دهد. شما می توانید انواع آجر سفال را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه جات آجر سفالی اصفهان، یزد، گرگان و… تهیه نمایید. خرید آجر سفال به صورت اینترنتی با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از سایت آجر آنلاین به راحتی امکان پذیر است.”

قیمت آجر لفتون اصفهان، تهران و...

لیست قیمت آجر ده سوراخ نیز با توجه به رنگ، ابعاد، شهر و متراژ کار متفاوت است و مشابه آجرهای سفالی، قیمت ثابت و معینی نمی توان برای آن تعیین کرد؛ اما در آجر آنلاین قیمت این آجرها را به صورت بازه ای می توانید مشاهده کنید.

برای مشاهده قیمت آجر لفتون تهران، اصفهان و... به تاریخ روز، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

تفاوت قیمت آجر لفتون اصفهان، تهران و... بر اساس رنگ، ابعاد و شهر محل تولید

آجر لفتون (۱۰ سوراخ – بهمنی) یکی از پر کاربرد ترین مصالح در ساخت و ساز و نمای ساختمان است. در فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (Ajoronline.com) قیمت آجر ۱۰ سوراخ یزد، تبریز، اصفهان، تهران و… بر اساس درب کارخانه محاسبه می شود. انواع مختلف این آجرها از جمله: آجر لفتون قرمز، زرد، گلبهی، درجه ۱ یا ۲ و آجرهای سه طرف نما و چهار طرف نما در این فروشگاه موجود بوده و به سراسر نقاط ایران ارسال می گردد. مشتریان گرامی آجر ده سوراخ می توانند جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس گیرند. (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)”

بررسی تفاوت قیمت آجر سفال و لفتون بر اساس رنگ

رایج ترین رنگ های آجر سفال و لفتون، زرد و قرمز است؛ اما از آن جایی که برخی از انواع آجر 10 سوراخ در نما هم استفاده می شوند، بعضا در رنگ های گلبهی و قهوه ای نیز تولید می شوند.

آجر لفتون قرمز چهار طرف نما، کمی گرانتر از آجر سفالی است. اما مدل های سه طرف نما و دو طرف نما عموما قیمت کمتری نسب به انواع آجر سفال دارند.

به طور کلی خاک قرمز گرانتر از سایر خاک هاست و بر قیمت نهایی آجرها نیز تاثیر می گذارد و باعث می شود آجر قرمز کمی گرانتر از سایر آجرها شود.

نحوه بسته بندی و ارسال بار

بسته بندی آجرها مدل های مختلفی دارد که با توجه به نظر مشتری و نوع آجر، انجام می شود. نوع بسته بندی بر قیمت نهایی آجر لفتون و سفال اثر گذار است و برای اینکه متوجه شویم کدام یک به صرفه تر است، هنگام خرید باید این مورد را نیز در نظر داشت.

آجرهای بهمنی اگر به صورت شیرینگی بسته بندی شوند، قیمت تمام شده آن ها بیشتر خواهد شد؛ اما اگر به صورت فله ای ارسال شوند، قیمت آن ها کمتر خواهد شد. (آجرهای سفال فقط به صورت فله ارسال می شوند.)

نوع خاک

نوع خاک یکی از مهم ترین عوامل در قیمت آجر سوراخ دار و قیمت روز آجر سفال است. به طور معمول برای ساخت این دو آجر از خاک رس استفاده می شود؛ اما از خاک نسوز و شیل برای تولید آجر لفتون با کیفیت نیز استفاده می شود.(قیمت آجر 10 سوراخ با خاک نسوز و شیل گران تر است.)

به طور کلی نوع خاک در شهرها نیز متفاوت است و قیمت آجر لفتون اصفهان، تهران و... با قیمت ایتال گرگان، مازندران و... هم متفاوت می شود.

خرید آجر سفال و لفتون قیمت مناسب از آجر آنلاین

گرانی های اخیر و نوسانات ارزی اخیر بر قیمت آجر لفتون و سفال تاثیر زیادی گذاشت؛ اما در آجر آنلاین می توانید هر یک از این آجرها را به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه خریداری کنید.

خرید و دریافت قیمت آجر بهمنی و سفالی

Ajoronline از معتبر ترین مراکز خرید آجر سفال و آجر لفتون (بهمنی) در سراسر کشور است که پس از ثبت سفارش، از نزدیکترین کارخانه آجر مورد نظر، بار را سریعا به محل پروژه ارسال می کند. خرید آجر از این مرکز، با پشتیبانی همه جانبه کارشناسان فروش همراه است که باعث می شود شما لحظه به لحظه از موقعیت سفارش خود آگاه باشید.

جمع بندی

با توجه به بررسی هایی که انجام شد، به طور کلی قیمت آجر سفالی نسبت به آجر لفتون کمی گرانتر است. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که خرید هر یک از این دو آجر باید با توجه به نیاز ساختمان و بودجه انجام شود و نمی توان به طور قطع گفت که کدام یک مناسب تر است.

مقایسه قیمت آجر سفال و آجر 10 سوراخ و عوامل موثر بر آنها تنها راهنمای کوچکی بود برای خریدی بهتر، البته که برای خرید مصالح ساخت و ساز باید عوامل مختلف دیگری را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
نحوه ارسال بار آجرلفتون به شهرستان چطوریه؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
با سلام
برای طراحی نمای خارجی میشه از آجر لفتون یا آجر سفال استفاده کرد؟
سعید ترابی
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
آجر لفتون نيمه قرمز ابعاد۵.۵در۶در۲۱ موجود دارید؟ قیمتش چنده؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز