چرا باید فلزیاب، طلایاب و گنج یاب بخریم؟

۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۶۹۳۶
چرا باید فلزیاب، طلایاب و گنج یاب بخریم؟
شرکت فلزیاب برتر بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب و گنج یاب در ایران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه واردات و صادرات انواع فلزیاب و دارای نمایندگی رسمی بیش از ۱۸ کمپانی تولید فلزیاب در ایران و امارات.

شرکت فلزیاب برتر بزرگترین مرجع فلزیاب و طلایاب و گنج یاب در ایران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه واردات و صادرات انواع فلزیاب و دارای نمایندگی رسمی بیش از ۱۸ کمپانی تولید فلزیاب در ایران و امارات.

بهترین قیمت ها و محصول ۱۰۰% اورجینال به همراه ۲سال گارانتی تعویض و ۵ سال خدمات پس از فروش و آموزش تخصصی رایگان را با فلزیاب برتر تجربه کنید.

1

فلزیاب تصویری چیست؟ قیمت فلزیاب تصویری چند است؟

فلزیاب های تصویری امروزه به یکی از پرفروش ترین دستگاه های بازار تبدیل شده است. یک فلزیاب تصویری دستگاهی است که قابلیت اسکن زمین و ارائه تصاویر از فلز درون زمین را دارد.

البته منظور از تصویر فلز، ارائه تصاویر سه بعدی از اندازه و شکل تقریبی فلز زیر زمین است. فلزیاب های تصویری در مدل های مختلفی وجود دارند و برای اهداف طراحی و تولید شدند.

از دستگاه های تصویری برای کاوش گنج و دفینه، شناسایی حفره ها، اتاق های زیرزمینی، مقبره ها و تونل ها استفاده می شود.

فرق فلزیاب و طلایاب و گنج یاب چیست؟

فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که فقط قادر است فلز مورد نظر را شناسایی کند و نمی تواند با ارزش یا بی ارزش بودن فلز را تشخیص دهد درحالیکه گنج یاب و طلایاب این ویژگی را دارند.

یک فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد.

نشانگر متراژ داشته باشد.

سبک و کم حجم باشد.

فلزیاب حرفه ای باید تغییر فرکانس داشته باشد.

تفکیک حداقل 50% داشته باشد.

حذف ذرات ذاشته باشد.

از دستگاه هایی که قیمت بالای 20 میلیون دارند دوری کنید .

دستگاهی خریداری کنید که امتحان خود را پس داده مانند PI - VLF و ...

تصویری بودن دستگاه عملکرد و عمق زنی دستگاه را زیاد میکند.

برای آموزش دستگاه حداقل 1 ماه وقت بگذارید.

متراژ های بالای 4 متر برای جنس تازه کذب است.

اموزش کامل نحوه تست فلزیاب و روش صحیح تست موقع خرید فلزیاب

2

به طور خلاصه در ایران شرکت های انگشت شماری دستگاه فلزیاب و دستگاه گنج یاب را با تست تحویل مشتری می دهند.

در بین شرکت ها و اشخاص فروشنده، عده ای دست به تحریک خریداران زده و با حرف هایی از جمله تست در خاک و صخره و سنگ مشتری را قانع می کنند و دستگاهی را که در زمین هیچ کارایی ندارد، با تست تحویل مشتری می دهند و خریدار هم غافل از اینکه دستگاه فلزیاب خریداری شده در زمین هیچ کارایی ندارد و فقط دلخوش به تستی که فروشنده انجام داده، برای یافتن گنج و دفینه به کوه و بیابان می رود!

مصداق تست فلزیاب

دستگاهی که به قیمت 3 میلیون تومان با عمق 3 متر فروخته می شود و دستگاهی که به قیمت 20 میلیون تومان با عمق 3 متر فروخته می شود را با هم مقایسه و در شرایط مختلف تست می کنیم.

اولین تست ما در صخره است که هر دو دستگاه فلزیاب 3 و 20 میلیون تومانی نفوذ می کنند.

دومین تست نیز در خاک و سنگ می باشد که باز هم هر دو دستگاه فلزیاب نفوذ می کنند.

سوالی که پیش می آید این است که چرا با وجود هزینه اضافی و چند برابری دستگاه فلزیاب گرانتر همانند دستگاه فلزیاب ارزانتر کارایی ارائه می دهد در حالی که می توانستیم همان دستگاه 3 میلیون تومانی را بخریم؟ آیا این دو با هم تفاوتی ندارند؟

در جواب این سوال باید بگوییم اینگونه نیست. نکته مهم در این است که فرق دستگاه های فلزیاب مختلف با حذف ذرات بالا و حذف ذرات پایین در تست مشخص می شود.

به جدول زیر  که عمق نفوذ دستگاه فلزیاب 3 میلیونی با حذف ذرات خیلی پایین را نشان می دهد دقت کنید:

3

همانطور که مشاهده می کنید دستگاهی که دارای عمق 3 متر در صخره و خاک است در جایی که چندین لایه مختلف وجود دارد فقط 40 سانتی متر کارایی دارد ولی دستگاهی که دارای حذف ذرات و کیفیت بالایی است به راحتی نفوذ می کند و دقیقا همان 3 متر را بدون در نظر گرفتن چندین لایه مختلف نفوذ می کند .

دلیل کارایی متفاوت این دو فلزیاب در چیست؟

دلیل این امر این است که دستگاه فلزیاب ارزان قیمت در صخره که کلا یک لایه است به راحتی نفوذ می کند، ولی هر چه تعداد لایه ها در زیر زمین بیشتر می شود قدرت نفوذ پالس لایه اول به علت تغییر شرایط کمتر و کمتر شده و از یک حدی به بعد دیگر نمی تواند نفوذ کند. اینگونه می شود که قدرت نفوذ دستگاهی که 30 متر بود به 40 سانتی متر کاهش می یابد.

نکته مهم: توجه داشته باشید که هر دستگاه فلزیاب زیر 10 میلیون تومان به راحتی می تواند از صخره و خاک و سنگ که فقط از یک یا دو لایه تشکیل شده اند، نفوذ کند ولی در مناطق باستانی یا به عبارتی 90 درصد محل هایی که گنجی در هزاران سال پیش زیر خاک مدفون شده است و چندین لایه از مواد مختلف روی آن قرار گرفته است، هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

پس بهترین و معتبرترین نوع تست برای دستگاه فلزیاب و گنج یاب؛ تست در 10 لایه مختلف است و فریب عده ای از فروشنده ها برای تست در صخره یا خاک یکدست را نخورید.

نحوه تست دستگاه فلزیاب

در این روش که یکی از بهترین و کارآمد ترین روش های تست دستگاه فلزیاب می باشد می توان یک تست را 10 – 100 بار انجام داد طوری که می توان فلز یا لوپ را جا به جا کرده و تست کرد.

خرید انواع دستگاه فلزیاب از شرکت فلزیاب برتر

ما در مجموعه فلزیاب برتر همواره در تلاشیم تا با ارائه خدمات سریع و باکیفیت وجه تمایز خود را با همکاران دیگر متمایزتر از همیشه کنیم. خدمات مناسب وپشتیبانی و مشاوره رایگان بعد از فروش محصول امری حیاتی ست که این افتخار را داشته ایم که در شرکت فلزیاب برتر در این گزینه در میان رقبا همواره برتری داشته باشیم.

علاوه بر این تمامی دستگاه های فلزیاب و طلایاب شرکت فلزیاب برتر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است که این نیز خود گویای اصالت و اعتبار مجموعه خواهد بود.

چرا فلزیاب برتر..؟ چرا باید از محصولات فلزیاب برتر خریداری کنیم؟

مجموعه فلزیاب برتر جزو با اعتبارترین تامین کننده های دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب در این حوزه می باشد، این شرکت با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه مشاوره های تخصصی و فروش دستگاه فلزیاب خدمات چشمگیری به مشتریان خود ارائه داده است.

دسترسی به شرکت فلزیاب برتر بسیار آسان است:

4

مشتریان گرامی با مراجعه به تهران، میدان جمهوری، دامپزشکی غربی، سلمان فارسی می توانند از مشاوره و خرید حضوری بهره مند شوند. کارشناسان این مجموعه برای مشاوره حضوری آماده اند.

خرید دستگاه فلزیاب از شرکت گوهرباستان به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب ضمن صرفه جویی در هزینه ، دغدغه های شما برای خرید یک دستگاه فلزیاب مطمئن و با کیفیت را از بین ببرد.

همینطور برای مشاهده دستگاه های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب بیشتر به فروشگاه سایت مراجعه نمایید:

فروشگاه فلزیاب برتر: www.flezyab.com

صفحه رسمی وبسایت ما: www.felezyabartar.com

برای مشاوره رایگان و خرید با کارشناسان ما:

تماس مستقیم با مدیریت: 09120676056

تلفن تماس شرکت: 02166836651

تماس ضروری و واتساپ: 09129724955 / 09355637046

آدرس ایمیل: info@felezyabartar.co

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز