تخت بادی و وان بادی را بیشتر بشناسید

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۷۹۰۱
تخت بادی و وان بادی را بیشتر بشناسید
علم و تکنولوژی باعث شده است که انواع مختلفی از محصولات بادی تولید و در بازار عرضه شود. یکی از انواع پر استفاده این محصولات، تخت بادی و وان بادی است که برای تفریح و ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دو کالا بخاطر قیمت کم و مزایای بالا باعث محبوبیت بین مردم شده‌اند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از این محصولات بادی می‌پردازیم.

علم و تکنولوژی باعث شده است که انواع مختلفی از محصولات بادی تولید و در بازار عرضه شود. یکی از انواع پر استفاده این محصولات، تخت بادی و وان بادی است که برای تفریح و ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دو کالا بخاطر قیمت کم و مزایای بالا باعث محبوبیت بین مردم شده‌اند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از این محصولات بادی می‌پردازیم.

تخت بادی

تخت بادی یکی از وسایلی است که هم در آب، هم در مسافرت و هم در داخل خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایای این تخت زیاد بوده و قیمت پایینتری نسبت به تخت عادی دارد، به همین علت این کالا در بین بسیاری از مردم محبوب شده است.

خصوصیات ظاهری تخت بادی

تخت بادی ظاهری شبیه تشک و تخت عادی دارد، با این فرق که معمولا از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) است. بسته بندی دارد که باعث جا به جایی راحت آن می‌شود. سبک است و برای استفاده از آن، باید آن را بوسیله تلمبه باد کرد. این تخت هم جنبه راحتی و هم جنبه تفریحی دارد. سایزبندی متنوع و طرح های زیاد باعث شده که افراد با نیازها و سلایق مختلف به این کالا علاقه نشان دهند.

کاربرد های تخت بادی

بخاطر حجم کمی که بدون باد کردن دارد، در جاهای مختلف مانند کمد و کشو جا می‌شود، فضای کمتری اشغال می‌کند، و به همین علت حمل و نقل ساده‌ای دارد، سبک بودن آن نیز در این امر بی تاثیر نیست. این خصوصیات باعث می‌شود که بتوان در مسافرت و کوه‌نوردی از آن برای خوابیدن استفاده کرد، حتی کسانی که به تازگی خانه اجاره می‌کنند، با تهیه تخت بادی، مخارج اضافه‌ را تا وقتی که بتوانند وسیله های مورد نظرشان را به خانه بیاورند، کاهش می‌دهند.

از مزیت های دیگر این تخت، قابل تنظیم بودن آن است، به این معنا که می‌توان درجه سفتی و نرمی تخت را با کاهش و افزایش باد، تنظیم کرد. این ویژگی های افرادی که از مشکلات کمر و شانه و گردن رنج می‌برند، بسیار حائز اهمیت است و به همین علت تهیه این تخت ها برایشان مناسب است.

علاوه بر این ویژگی‌ها، تخت بادی به خاطر سبک بودن می‌تواند در استخر هم مورد استفاده قرار گیرد. البته هر تخت بادی را نمی‌توان در آب استفاده کرد و بهتر است موقع خرید، به فروشنده اطلاع دهید که تخت بادی را برای استخر و تفریح میخواهید تهیه کنید.

وان بادی

وان بادی یکی از آشناترین وسایل در بازار است؛ کودکان معمولا از والدین می‌خواهند که برایشان استخر و یا وان بادی تهیه کنند تا در تابستان، در هوای گرم، در آب بازی کنند و خنک شوند. البته این تنها استفاده وان بادی نیست.

خصوصیات ظاهری وان بادی

وان بادی از جنس پلاستیک فشرده است، وجه ظاهری متنوعی دارد، می‌تواند دایره باشد ولی در اکثر مواقع بیشتر شبیه وان حمام تولید می‌شود. معمولا قسمتی از آن دارای بالشت است که برای استراحت سر و گردن به کار می‌رود.در کف بیشتر این وان ها برآمدگی های کوچکی وجود دارد که علاوه بر جلوگیری از سر خوردن، برای راحتی بیشتر هنگام استفاده قرار داده شده است. وان بادی بسته بندی دارد که باعث جا شدن در مکان های مختلف و جا به جایی راحت آن می‌شود. سبک است و مانند تخت بادی برای استفاده ابتدا باید آن را باد کرد. این وسیله نیز سایزبندی و طرح های متنوعی دارد.

مزیت های وان بادی

وان بادی دو نوع تفریحی و طبی دارد، نوع تفریحی آن را معمولا کودکان استفاده می‌کنند و ظاهری دایروی و ساده دارد. نوع طبی آن امکانات بیشتری دارد. معمولا بالشتی در یک سمت دارد و کف آن برآمدگی هایی دارد. بعضی آن بجز قسمتی خاص، سر بسته هستند که به شما این امکان را می‌دهد که روی آن خوراکی حتی موبایل خود را قرار دهید. البته این سرها دارای زیپ هستند که بتوانید هنگامی که به آن نیاز نداشتید، سر را جدا کنید.

از وان بادی به علت سبک بودن و جا به جایی راحت، برای شست و شوی افراد سالمند و معلول و نوزادان نیز استفاده می‌شود، زیرا مجبور نیستید که افراد را مسافتی طولانی حمل کنید که این خود یک مزیت خیلی خوبی است.

برای افرادی که به سفر زیاد می‌روند، این وان می‌تواند کاربردی باشد؛ بطوریکه علاوه بر شست و شوی خود، می‌توانند لباس های خود را نیز بشورند و لازم نیست به دنبالی محلی برای اینکارها باشند.

آیا لازم است تخت بادی و وان بادی را تهیه کنیم؟ از کجا؟

بعد از دانستن کاربردها و مزیت‌های این دو کالا، ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که آیا لازم است این محصولات را تهیه کنیم یا خیر؟ طبیعاتا جواب این سوال بسته به نیازها و هدف شما از خرید این وسایل بر می‌گردد؛ هردو وسیله جا به جایی راحتی دارند و هم برای مصارف بیرون از خانه، هم برای داخل خانه و همچنین استفاده طبی مناسب هستند. حالا از کجا می‌توان این دو محصول را تهیه کرد؟ یکی از وبسایت های که می‌تواند پاسخگوی این نیاز و نیازهای دیگر باشد، فروشگاه اینترنتی اینتکس سیتی است. این سایت لوازم بادی متنوعی دارد و شما می‌توانید با قیمت مناسب لوازم مورد نظر خود را تهیه کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز