روشویی مدرن چیست و از کجا آن را بخریم؟

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۳:۱۵
کد خبر: ۱۳۷۲۳۷۸
روشویی مدرن چیست و از کجا آن را بخریم؟
روشویی مدرن چیست و از کجا آن را بخریم؟ و پاسخ دادن به آن، پرداخته شده است.

روشویی مدرن چیست و از کجا آن را خریداری کنیم؟

برای یک خانه معاصر، هیچ انتخابی بهتر از یک روشویی مدرن نیست. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی در ساخت مصالح و تجهیزات ساختمانی، روشویی ‌های مدرن با طراحی ‌های شیک و به سبک مد روز، در اندازه‌ ها و ابعاد مختلف در بازار موجود می باشند. تعدد طرح، رنگ و مدل روشویی مدرن به اندازه ای است که می توانند با هر نوع دکوری مطابقت داشته باشند.

انتخاب روشویی مناسب برای فضای حمام یا توالت منزل یک تصمیم مهم است. به این دلیل که آنها پس از نصب، نسبت به سایر اثاثیه و تجهیزات منزل، قطعات دائمی تری به شمار می روند. به این معنی که کمتر مورد تعویض قرار می گیرند! بنابراین انتخاب درست و مناسب اندازه، رنگ و طرح روشویی امر پر اهمیتی است. هنگام خرید روشویی به این موارد توجه کنید:

  • اندازه و ارتفاع صحیح را تعیین کنید.
  • متریالی که اجزای روشویی از آن ساخته شده است را در نظر بگیرید و مناسب ترین نوع را برای فضای خود خریداری کنید.
  • سبک روشویی را انتخاب کنید. مایلید روشویی مدرن شما از نوع ایستاده باشد یا شناور؟
  • نوع سینک یا کاسه را انتخاب کنید. مایلید سینک روشویی مدرن شما تکی، دوتایی، کاسه ای (ظرفی) یا زیر سوار باشد؟
  • رنگ و عمق سینک روشویی از دیگر مواردی است که می بایست در هنگام خرید به آن توجه نمایید.

بورس فروش تجهیزات و لوازم بهداشتیِ ساختمان، در تهران

در تهران دو مرکز یا بورس فروش تجهیزات و لوازم جانبی بهداشتی برای ساختمان وجود دارد. یکی از آنها خیابان شیراز واقع در محله ملاصدرا می باشد و دیگری خیابان بنی هاشم واقع در محله مجیدیه شمالی (شمس آباد) است. با مراجعه به هر یک از این دو بازار می توانید انواع روشویی مدرن، از روشویی های سنگی گرفته تا شیشه ای، آنتیک، تک پایه، شناور و... را بیابید و خریداری نمایید. وجود مغازه های زیاد در این خیابان ها که به عرضه انواع روشویی، وان، توالت فرنگی و ایرانی، کاشی، شیرآلات و... می پردازند، بازاری رقابتی را ایجاد نموده است که در آنها می توانید انواع تجهیزات و اقلام مدرن بهداشتی ساختمان را انتخاب و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.  

روشویی سنگی مدرن

سینک های روشویی سنگی مدرن از سنگ طبیعی ساخته می شوند. این سینک ها اِلمان مناسبی برای مدرن کردن دکوراسیون حمام و توالت به صاحبخانه ها عرضه می کند. انواع مختلفی از سنگ های طبیعی وجود دارد که سینک های روشویی سنگی مدرن از آنها ساخته می شوند. از سینک های سنگی معمولی که از سنگ هایی مانند گرانیت، مرمر و سنگ صابون ساخته می شوند تا انواع کمیاب تر آنها که از  سنگ هایی چون تراورتن، اونیکس و حتی چوب های سنگ شده تولید می شوند.

روشویی سنگی مدرن به دلیل لکه های زیبا، چرخش و رگه های موجود در سنگ خود همواره مورد تحسین قرار می گیرد. موج ها و رگه های منحصر به فرد موجود در سنگ ها سبب می شود که هرگز دو سینک سنگی یکسان پیدا نکنید. از این رو، صاحبخانه هایی که عاشق انحصار و سبک های کلاسیک هستند، به دلیل ظرافت و بی همتایی آنها، جذب سینک های سنگی طبیعی می شوند.

روشویی دو سینکی

سینک روشویی سنگی مدرن

روشویی کابینتی

اگر دکوراسیون منزل، محل کار، ویلا و... شما نه فوق مدرن است و نه به دنیای قدیمی تعلق دارد، روشویی های کمد دار یا کابینتی بهترین انتخاب برای شما هستند. یک روشویی کابینتی با ترکیبی از عناصر طراحی معاصر و کلاسیک، می تواند تقریبا در همه جا کارساز باشد. این سبک روشویی بدون توجه به روند فعلی در صنعت مدِ تجهیزات بهداشتی ساختمان، در طول زمان جذابیت خود را حفظ خواهد کرد.

روشویی مدرن لوکس

بر خلاف روشویی های دیواری و کابینتی، روشویی های ایستاده به صورت محکمی روی یک پایه قرار می گیرند. طراحی آنها به گونه ای است که اغلب شبیه یک میز مستقل یا میز کنسول هستند. روشویی های تک پایه در هر دو سبک مدرن و سنتی تولید می‌شوند و این امر امکان هماهنگ کردن و مطابقت دادن آنها را با سایر مبلمان خانه آسان می کند.

 

روشویی مدرن لوکس از نوع تک پایه

روشویی آنتیک

روشویی‌ های طرح عتیقه یا آنتیک، علیرغم ظاهرشان، تمام ویژگی‌ های معاصری را که در طرح ‌های روشویی امروزی انتظار دارید ببینید، در خود جای داده ‌اند. در عین حال، روشویی های آنتیک این کار را به گونه ای انجام می دهند که چیزی از زیبایی و آراستگی آنها کم نشود. پرداخت های غنی از چوب، شکوفه های تزئینی و ظاهر کلاسیک همه ویژگی های محبوب در این نوع روشویی های مدرن اما آنتیک هستند. این عناصر تضمین می کنند که روشویی آنتیک جدید شما هرگز از مد نمی افتد.

 

روشویی آنتیک

روشویی دو سینکی

آیا صبح ها از انتظار برای دسترسی به سینک روشویی یا فضای پیشخوان خسته می شوید؟ برای رهایی از این وضعیت می توانید روشویی منزل خودتان را به روشویی دو نفره مدرن ارتقا دهید. این نوع از روشویی ها برای برای حمام های اصلی یا حمام های مشترک کودکان مناسب هستند. یکی دیگر از مزیت های روشویی های دو سینکی فضای ذخیره سازی وسیع آنها است. روشویی های دو سینکی فضای کافی برای قرار دادن حوله ها و لوازم آرایشی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این به هم ریختگی روی میز را کاهش داده و به شما این امکان را می دهد که سازماندهی بهتری برای لوازم آرایش و بهداشتی خود داشته باشید.

روشویی مدرن پایه دار

روشویی دو سینکی

روشویی دیواری

سینک روشویی مدرن دیواری با ظاهر شناور منحصر به فرد خود، ظاهری جسورانه و شیک در هر حمام و توالتی ایجاد می کند. روشویی های دیواری که در انواع یک و دو سینک موجود هستند، راه حلی عالی برای بزرگتر و جادارتر نشان دادن حمام و توالت منزل شما می باشند.

روشوی مدرن دیواری

سینک روشویی مدرن از نوع دیواری

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز