تهیه ساندویچ پانل ماموت؛ بهترین سازه پیش ساخته

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۳۸۰۹
تهیه ساندویچ پانل ماموت؛ بهترین سازه پیش ساخته
ساندویچ پانل یکی از تجهیزات و مصالح ساختمان‌سازی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با مواد مصرفی بسیار با کیفیت سازه‌هایی را طراحی و تولید نمایید.

ساندویچ پانل یکی از تجهیزات و مصالح ساختمان‌سازی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با مواد مصرفی بسیار با کیفیت سازه‌هایی را طراحی و تولید نمایید. در واقع ساندویچ پانل‌های دنیای ماموت یک گزینه بسیار‌ایده‌آل برای دیوار و سقف کشی محیط‌های کوچک و بزرگ با اسکان دائم و موقت می‌باشند. به بیان دیگر افرادی که قصد دارند بخش‌های مختلف یک محیط را تقسیم‌بندی نمایند و به واسطه سازه‌های سبک دیوار کشی و سقف کشی کنند می‌توانند از انواع ساندویچ پانل استفاده کنند.

این سازه‌ها نقش عمده‌ای در کاهش هزینه‌ها دارند و به دلیلی داشتن تنوع رنگ و طرح زیاد، قابل استفاده در مکان‌های مختلف می‌باشد از این رو می‌توان در بخش‌های متفاوت از آن استفاده نمود. وجود این سازه در دنیای ساخت و ساز راهی برای دیوار کشی‌های ایمن در مکان‌های مختلف مانند شهرک‌های صنعتی، کارخانجات، رستوران و حتی خانه‌ها نیز فراهم نموده و دلیل این امنیت نیز چگونگی تهیه ساندویچ پانل است که در ادامه با مراحل آن آشنا خواهیم شد.

مراحل تهیه ساندویچ پانل

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در کیفیت تولیدات تأثیرات مثبتی داشته باشد، داشتن پلن و مراحل تولید برنامه‌ریزی شده است. در واقع بخش عمده شهرت مجموعه دنیای ماموت به دلیل نقشه‌ها و پلن‌های برنامه‌ریزی شده در تهیه ساندویچ پانل است که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • هدایت ورقه‌ها برای ورود به بخش تولید
  • عبور سطح پرایمر از دستگاه کرونا
  • شیار‌سازی روی سطوح برای افزایش سطح استحکامات
  • استفاده از بهبود دهنده چسبندگی
  • آماده‌سازی سطح چسبنده برای اتصال فوم و ورقه‌های فلزی
  • تنظیم میزان حرارت ورقه‌ها برای تزریق فوم
  • انجام عملیات تزریق فوم میانی
  • برش دادن صفحات سازه به اندازه‌های استاندارد
  • انتقال به بخش خنک‌سازی
  • بسته‌بندی کردن سازه‌های آماده شده

 

بررسی نحوه تهیه ساندویچ پانل ماموت

یکی از اصلی‌ترین نکات در اجرای ساندویچ پانل دنیای ماموت مبحث متریال آن است که از بهترین و مرغوب‌ترین نوع آن استفاده می‌شود. در واقع این مجموعه با به کار‌گیری ورقه‌های فلزی با کیفیت و استفاده از فوم میانی که معمولاً از جنس پشم سنگ، پلی یورتان و پشم شیشه تهیه می‌شود، سعی در افزایش و کیفیت و اولین شدن در کشور را دارد.

1

البته با وجود اینکه کلیه مواد اولیه از جنس درجه یک و با کیفیت هستند باز هم شما می‌توانید ازن سازه‌ها را با قیمت بسیار مناسب از مجموعه ماموت خریداری نمایید. در بررسی نحوه تهیه ساندویج پانل ماموت مهم‌ترین نکته بررس متریال توسط آزمایشگاه‌های مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها است که تمامی مراحل تولید را به صورت کاملاً جداگانه آنالیز می‌کنند.

در برخی تولیدات این مجموعه از ورق آلوزینک برای پوشش دو طرف فوم میانی استفاده می‌شود که به دلیل وارداتی بودن این فلز قیمت سازه تا حدی افزایش پیدا می‌کند و به تبع کیفیت آن نیز بهبود می‌یابد. گفتنی است در زمان ساخت تمامی مراحل ایجاد چسبندگی بین فوم و ورقه‌های فلزی به واسطه دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد که با ایجاد میزان حرارت مناسب و انتقال آن به صورت یک نواخت باعث ایجاد استحکامات نقاط اتصال می‌شود.

خاطر نشان می‌شود که تمامی مراحل و اقدامات مربوطه براساس استاندارد‌های بین‌المللی صورت می‌گیرد و در حین تهیه ساندویچ پانل ماموت ناظران کیفی کلیه مراحل را موررد نظارت و بررسی قرار می‌دهند همین امر سبب شده که تمامی تولیدات مجموعه پانل نشان بین‌المللی کیفیت را دریافت نمایند.

 

1

چرا تهیه ساندویچ پانل ماموت؟

بدون شک پس از بررسی مراحل فوق دریافتید که این مجموعه در زمان طراحی و ساخت انواع ساندویچ پانل مراحل ویژه و منحصر به فرد خود را دارد و همین امر سبب ایجاد تفاوت سازه‌های ماموت با دیگر تولیدات مشابه شده است. در واقع این مجموعه با به کار‌گیری مواد اولیه درجه یک که شامل ورقه‌های فلزی با کیفیت و فوم میانی مرغوب می‌شود، تحولی عظیم در ساخت و تهیه انواع ساندویچ پانل ایجاد نموده است.

داشتن متریال درجه یک سبب برتری ویژگی‌های این سازه شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از متریال با وزن کم
  • بهرمندی از دوام و عمر زیاد
  • قابلیت حمل و نقل ساده و نصب سریع
  • داشتن مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار
  • ایمن‌سازی و عایق در برابر رطوبت، صوت و حرارت
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به نسبت متریال ساختمانی

این ویژگی‌های به تنهایی یکی از دلایل خرید از مجموعه ماموت است در واقع این سازه علاوه بر ویژگی‌های فوق که به عنوان مزایا نیز می‌توان از آن‌ها نام برد، از مزیت پیش‌گیری از هدر رفته انرژی نیز برخوردار است و امکان گرم کردن فضای داخلی و سرد نگه داشتن آن در فصول مختلف سال را فراهم می‌نماید.

نتیجه‌گیری

تهیه ساندویچ پانل ماموت به روش‌های زیادی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به هر روش که دسترسی ساده‌تری دارید اقدام به خرید این سازه کنید. در گام اول می‌توانید وارد وب سایت این مجموعه شده و پیش از خرید با ویژگی‌های بهترین سازه پیش ساخته مورد نیاز خود آشنا شوید. همچنین می‌توانید با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید و از سؤالات خود در رابطه با این سازه را بپرسید، علاوه بر این در مجموعه ماموت تمامی مطالب و عناوین مهم در باره انواع ساندویچ پانل به صورت اختصاصی عنوان شده است و شما می‌توانید پیش از اقدام به خرید، تمامی اطلاعات مورد نیاز در باره سازه انتخابی خود کسب نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز