تبدیل خودرو خارجی کار کرده به خودرو تمیز و نو

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۸۴۹۶
تبدیل خودرو خارجی کار کرده به خودرو تمیز و نو
خرید و فروش ماشین‌های خارجی به ویژه ماشین‌های مدل بالا همیشه دغدغه‌های خاص خود را دارا است. گاهی اوقات می‌توان با استفاده از خدمات مختلفی که در زمینه‌های مختلف خودرو دریافت می‌شود، یک ماشین کارکرده خارجی را به یک خودروی کاملاً نو و تمیز تبدیل کرد.

خرید و فروش ماشین‌های خارجی به ویژه ماشین‌های مدل بالا همیشه دغدغه‌های خاص خود را دارا است. گاهی اوقات می‌توان با استفاده از خدمات مختلفی که در زمینه‌های مختلف خودرو دریافت می‌شود، یک ماشین کارکرده خارجی را به یک خودروی کاملاً نو و تمیز تبدیل کرد. در چنین شرایطی است که فروش خودرو‌های خارجی کارکرده می‌تواند با سود بسیار زیادی همراه باشد. در واقع هزینه‌ای که برای نوسازی چنین خودرو‌هایی صرف می‌شود با سود چند برابری در زمان فروش همراه خواهد بود. با ما همراه باشید تا راه‌های نوسازی خودرو‌های خارجی کارکرده را مرور کنیم.

 

چگونه یک ماشین کارکرده خارجی نو و احیا می‌شود؟

تبدیل خودرو خارجی کار کرده به خودرو تمیز و نو

اگر قصد فروش خودروی خارجی کارکرده داشته باشید و یا متناسب با بودجه خود خودروی کارکرده خارجی خریده‌اید و قصد دارید آن را بهسازی کنید، روش‌هایی وجود دارد که با هزینه‌های متعارف می‌توان یک خودروی خارجی کارکرده را به یک خودروی بسیار تمیز و نو تبدیل کرد. مهمترین کار‌هایی که در این زمینه باید انجام دهید، دریافت خدمات در زمینه‌های صافکاری، لیسه‌گیری و دیتیلینگ خودرو است.

صافکاری PDR

گاهی اوقات مواردی چون تصادفات خفیف و یا فشار به بدنه خودرو باعث آسیب دیدگی‌های جزئی در بدنه می‌شود. حتی در مواردی آسیب دیدگی‌های عمیق در بخشی از بدنه است که می‌توان آن را با صافکاری بدون رنگ به حالت اولیه بازگرداند. صافکاری پی دی آر، در واقع همان صافکاری بدون رنگ به شیوه‌ای نوین است که در آن از ابزار و ادوات خاصی که برای این کار طراحی شده است استفاده می‌کنند.

معمولاً در زمان صافکاری سنتی در بخش‌هایی از بدنه نیاز به ایجاد شکاف و یا سوراخ در بدنه است، اما در صافکاری PDR با کمک ابزاری چون چکش‌های مخصوص، میله‌ها، چسب بدنه، نیش گیر، دستگاه صافکاری و... می‌توان آسیب دیدگی‌های سطح بدنه را بدون کمترین آسیب به رنگ به جای اولیه خود باز گرداند. معمولاً بعد از انجام پی دی آر، با کمک سمباده و پولیش خودرو همانند روز اول می‌شود. مهمترین نکته در دریافت چنین خدماتی استفاده از امکانات و ابزارآلات مدرن و به روز و همچنین دریافت خدمات تخصصی توسط نیروی کار ماهر، متخصص و با تجربه است.

لیسه‌گیری خودرو

 

یکی دیگر از خدماتی که می‌توان به کمک آن یک خودروی خارجی کار کرده را به خودرویی نو و تمیز تبدیل کرد، لیسه‌گیری خودرو است. خدمات لیسه‌گیری نیز از جمله خدمات کاربردی است که با هزینه‌ای مناسب رنگ و پوشش سطح بدنه خودرو را همانند روز اول با کیفیت و براق می‌سازد.

گاهی اوقات در اثر عواملی چون تصادفات، فشار به بدنه خودرو، گرد و خاک و... رنگ سطح بدنه دچار خط و خش، آفتاب سوختگی، ترک یا ریختگی رنگ می‌شود. معمولاً یکی از مهمترین دلایل افت قیمت خودرو‌های کارکرده کاهش کیفیت رنگ یا رنگ شدن بخشی از بدنه است.

در قسمت‌هایی چون رکاب، قاب آینه و سپر‌ها رنگ شدگی خودرو باعث افت قیمت نیست اما در بخش‌های دیگر اگر کیفیت رنگ به هر دلیلی دچار خدشه شده است می‌توان با لیسه ‌گیری خودرو آن را برطرف کرد.

لیسه‌گیری شامل تعمیرات جزئی، بتونه کاری، سمباده و رنگ خودرو می‌شود. در پایان کار نیز می‌توان از پولیش یا واکس برای براق و با کیفیت‌تر شدن رنگ بدنه استفاده کرد. مهمترین نکته در لیسه‌گیری خودرو انتخاب رنگ مناسب و ظرافت کار است که در نتیجه نهایی بیشترین تأثیر را دارد. بنابراین اگر قصد دارید که در این زمینه خدماتی دریافت کنید بهتر است سراغ مجموعه‌ای با نیروی کار متخصص و ماهر، ابزار مناسب و البته رنگ، بتونه و متریال با کیفیت بروید.

دیتیلنگ خودرو

همانطور که از نامش پیداست، در این زمینه از خدمات خودرو به جزئیات پرداخته می‌شود. در واقع برای نوسازی یک خودروی کار کرده نیاز است که به همه جزئیات پرداخته شود. در دیتیلینگ هر نوع مشکل فنی، بدنه، موتوری و داخل کابین که در خودرو وجود داشته باشد برطرف می‌گردد. انتخاب بهترین متریال و همچنین ظرافت در کار مهمترین عامل موفقیت و دستیابی به نتیجه دلخواه در دیتیلینگ خودرو محسوب می شود.

در چنین شرایطی معمولاً بعد از برطرف کردن ایرادات فنی یا بدنه خودرو توسط مکانیک، صافکار Pdr سراغ مواردی چون لیسه‌گیری خودرو، اجرای سرامیک بدنه، بادی فنس یا کاور، رفع آسیب‌های داخل کابین شامل تودوزی، روکش صندلی، فرمان و بخش‌های پلاستیکی و... می‌رویم.

انجام چنین خدماتی با کیفیت و در سطح بالا می‌تواند یک خودروی کار کرده را به خودرویی بسیار تمیز و نو تبدیل کند. همانطور که اشاره شد اگرچه ممکن است دریافت چنین خدماتی در سطوح و کیفیت بالا نیازمند هزینه‌هایی بالاتر از انجام خدمات معمولی باشد اما مطمئناً در زمان فروش خودرو سود مناسبی را برای فروشنده به همراه دارد. ضمن این که در صورتی که خودروی کارکرده خریده باشید، انجام چنین خدماتی لذت در اختیار داشتن یک خودروی کاملاً تمیز، نو و سالم را برای شما به همراه دارد.

دریافت همه خدمات حرفه‌ای در مدوسا

مجموعه مدوسا(https://medusagroup.ir)، یک مجموعه ارائه خدمات مختلف در زمینه خودرو است که با بالاترین کیفیت و قیمت‌های رقابتی در خدمت مشتریان است. در مدوسا انواع خدمات مدرن از جمله کاور بدنه، بادی فنس، سرامیک، صفرشویی، دیتیلینگ خودرو، صافکاری pdr و لیسه‌گیری با متریال با کیفیت، ابزار و ادوات به روز و مدرن و نیروی کار متخصص و با تجربه با قیمت‌های عالی ارائه می‌شود.

آنچه مدوسا را از سایر رقبا در این زمینه متمایز می‌سازد، خدمات با کیفیت، مسئولیت‌پذیری پرسنل و مهارت بالای آن‌ها در ارائه بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن است.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز