کسب درآمد از دستگاهی پولساز به نام دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۵۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۷۹۱۵۵
کسب درآمد از دستگاهی پولساز به نام دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب
رویاهای کودکانه همیشه جرقه ای برای پیشرفت بوده است. ماشین پولسازی یا چاپ پول یکی از رویاهایی بود که در کودکی در سر خیلی از ماها می گذشت.

رویاهای کودکانه همیشه جرقه ای برای پیشرفت بوده است. ماشین پولسازی یا چاپ پول یکی از رویاهایی بود که در کودکی در سر خیلی از ماها می گذشت. 

من در نوجوانی همیشه دوست داشتم در اتاق خود یک دستگاه چاپ پول داشته باشم که هر روز مقدار زیادی پول چاپ کنم و با آن پولها هر آنچه که میخواستم بخرم. 

بزرگ که شدم فهمیدم ایده ماشین چاپ پول چه ایده ی احمقانه ای بود که در ذهن پرورش میدادم. همچین چیزی که امکان ندارد، مگر میشود یک آدم معمولی در خانه بدون هیچ پشتوانه ای پول چاپ کند و آن پول چاپ شده را بتواند خرج کند؟ ساعت ها میتوانم به ایده ی کودکی خود بخندم. 

اما واقعیت همین است؟ داشتن ماشین پولسازی یا دستگاه چاپ پول فقط یک رویاست؟

آیا نمیشود یک دستگاه داشت و از آن پول ساخت؟ اینجاست که به جمله اول این مقاله میرسیم که رویاهای کودکانه همیشه جرقه ای برای پیشرفت بوده است اما چگونه؟

آیا هیچ دستگاهی وجود ندارد که خدماتی به بشر ارائه دهد و انسان بتواند آن خدمات را بفروشد و از فروش آن خدمات به پول برسد؟

قطعا وجود دارد. اگر کمی فکر کنید متوجه میشوید با پیشرفت تکنولوژی اکنون خیلی از خدمات را به جای نیروی انسانی، دستگاه های مختلف ارائه میدهند. برای مثال دستگاه های بسته بندی، دستگاه های چاپ، دستگاه های برش لیزری و...

در واقع این دستگاه ها همان ماشین های پولسازی هستند که جای اینکه پول چاپ کنند خدماتی ارائه میدهند که گاهی این خدمات میلیارد ها تومان ارزش دارند.

اکنون دیگر به رویای کودکی خود نمیخندم و رویای کودکی خود را زندگی میکنم اما چگونه؟ اینگونه که من با توجه به رویاهای کودکی خود توانستم ماشین های پولساز زیادی پیدا کنم و از آنها به درآمدزایی برسم و رویای ماشین پولسازی کودکی خود را محقق کنم.

حال که دست به قلم شده ام و این مقاله را مینویسم ابتدا از شرکت کارمانیا طب تشکر میکنم که رویای ماشین پولسازی مرا محقق کرد.

آیا ماشین پولسازی وجود دارد؟ 

 

اکنون بر این باور هستم که نباید از رویاهای کودکی و حتی ایده های مسخره ی خودتان بگذرید فقط کافی است آنها را پرورش داده و بروز کنید آنجاست که معجزه را میبینید.

پدربزرگ من میگفت: پنیر مفت همیشه داخل تله موشه. انگار راست میگفت، ما انسانیم و انسان به تلاش و کوشش زنده است، هیچ کار و درآمدی بدون تلاش و کوشش میسر نیست حتی ماشین پولسازی که من در ادامه قصد معرفی آن را دارم نیاز به علاقه و پیگیری شما برای کسب درآمد از آن را دارد.

ماشین پولسازی قطعا وجود دارد اما این ماشین برای همه کار نمیکند و شرایط خاص خود را برای ساختن پول دارد. 

پس این رویا که یک ماشین چاپ پول داشته باشم و آن را گوشه اتاق بگذارم و دست روی دست بگذارم و آن دستگاه برای من پول بسازد، بدون اینکه من کاری انجام دهم را دور بریزید. 

ما در ادامه قصد داریم دستگاهایی معرفی کنیم که ماشین ارائه خدمات هستند که میتوان خدمات آن را فروخت و به پول رسید. 

این حالت نزدیک ترین حالت واقعی به دستگاه پولسازی میباشد هر چیزی جز این میتواند کلاهبرداری باشد.

آدم زرنگ امروزه هیچگاه ماشین پولسازی خود را در اختیار دیگران قرار نمیدهد یا حتی آن را نمیفروشد اما در زندگی من ماشین پولسازی زیاد است و در ادامه قصد دارم فقط یک عدد از این دستگاه ها و ماشین های پولسازی خودم را معرفی کنم پس با من همراه باشید.

Screenshot_20220920_000310

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

من به این باور رسیده بودم که دستگاه پولساز وجود دارد که میتوان از آن به پول رسید اما نمیدانستم آن دستگاه چه دستگاهی است و من چگونه و با چه دستگاهی را میتوانم به درآمد برسم. 

روزانه ساعت های زیادی در سایت های مختلف و فروشگاه های اینترنتی در جستجوی دستگاه رویایی پولساز بودم که در لابلای سرچ های خودم در دیجیکالا، ترب و ایمالز اینبار به سایت کارمانیا طب رسیدم.

در سایت کارمانیا طب با دستگاهی به نام دستگاه لیزر تیتانیوم آشنا شدم، این دستگاه چیزی نبود جز یک دستگاه لیزر موهای زائد. اما من چگونه میتوانستم از این دستگاه به درآمد برسم؟ با مشاورین شرکت کارمانیا طب ساعت ها صحبت کردم روزهای زیادی فکر کردم برای تصمیم نهایی خودم و در انتها با کمک شرکت کارمانیا طب با یک پزشک عمومی در شهر خودم قرارداد شراکت بستیم و با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت کارمانیا طب، مرکز لیزر موهای زائد خودم را تاسیس کردم. 

اکنون بعد از دوسال من صاحب 5 عدد دستگاه لیزر تیتانیوم دیگر در مرکز خودم هستم و دستگاه لیزر تیتانیوم اولین ماشین پولسازی زندگی من بود. 

حال شاید بپرسید دستگاه لیزر تیتانیوم چیست که در ادامه برای شما شرح میدهم.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ 

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد بدن است.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که به وسیله شرکت کارمانیا طب به ایران وارد شده است که با فناوری بسیار پیشرفته و با استفاده از سه طول موج لیزری (الکساندرایت، دایود، اندیاگ) فولیکول مو را برای همیشه از بین می برد. این دستگاه یکی از محبوب ترین و پولسازترین دستگاه ها برای کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر در ایران و جهان بوده است. 

از مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم میتوان موارد زیر را نام برد. 

  • جوابدهی عالی

  • رفع موهای زائد کاملا بدون درد

  • پشیبانی از تمام تیپ های پوستی

  • پشتیبانی از انواع تیپ های موهای زائد

  • بازگشت سرمایه عالی برای صاحبان کلینیک های لیزر

  • قیمت مناسب خدمات لیزر موهای زائد

حال سوال پیش می آید که یک دستگاه رفع موهای زائد چگونه پولسازی میکند در ادامه قصد داریم بگوییم چگونه میتواند با دستگاه سوپرانو تیتانیوم کسب درآمد کنید. 

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم چگونه پول میسازد؟ 

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و تاسیس مرکز لیزر موهای زائد میتوانید خدمات رفع موهای زائد که اکنون طرفدارهای زیادی در ایران دارد را ارائه دهید. 

این باور را دور بریزید که ارائه خدمات به مشتریان فقط یکبار است، زیرا مشتریان شما برای ابتدا 8 تا 15 جلسه برای دریافت خدمات لیزر به فاصله یک هفته به شما مراجعه میکنند و پس از حذف کامل موهای خود میبایست برای تمدید لیزر حداقل دو ماهی یک بار مجدد به شما مراجعه کنند و این خدمات دائمی است و شاید تا آخر عمر بسته به ژنتیک مشتری شما ادامه خواهد داشت.

این باور را دور بریزید که مراکز لیزر در کشور زیاد شده اند و این کار درآمد ندارد، زیرا اکثر کلینیک های لیزر خدمات بی کیفیتی ارائه میدهند زیرا از دستگاه های قدیمی یا بی کیفیتی استفاده میکنند ولی شما با شرکت کارمانیا طب میتوانید همیشه با بهترین قیمت بروز باشید.

کافی است کمی زرنگ باشید و از سیگنال هایی که در این مقاله به شما دادم استفاده کنید.

در آن صورت کلینیک لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم یک درآمد دائمی و میلیاردها پول برای شما خواهد ساخت. 

Screenshot_20220920_000321

میزان سودآوری و بازگشت سرمایه راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم چقدر است؟ 

میزان سود هر بیزنس و کسب و کاری میتواند متغیر و وابسته به عوامل بسیار زیادی باشد که چند مورد از آنها را نام میبرم:

  • هزینه خرید تجهیزات

  • هزینه اجاره بها محل کلینیک لیزر مو های زائد

  • هزینه تبلیغات

  • هزینه پرسنل کلینیک لیزر

تمام هزینه های نام برده شده در بالا میتواند میزان سود آوری شما را تعیین کند. شما با خرید دستگاه لیزر کندلا یا دستگاه تیتانیوم از شرکت کارمانیا طب که معتبرترین شرکت تجهیزات زیبایی در ایران و تامین کننده کالا برای دیجیکالا، ایمالز و ترب میباشد میتوانید سود آوری خود را تضمین کنید. 

طبق آماری که سایت کارمانیا طب از میزان سود آوری کلینیک های لیزر موهای زائد منتشر کرده است متوجه میشویم که برخی از کلینیک های لیزر موهای زائد ماهیانه درآمد میلیاردی دارند.

بازگشت سرمایه برای کلینیک های لیزر موهای زائد در بدترین حالت 6 تا 8 ماه میباشد و این موضوع در گرو این است که شما از مشاوره و راهکار ها و دستگاه های شرکت بازرگانی کارمانیا طب استفاده کنید.

کلینیک های زیادی در ایران وجود دارند که با یک دستگاه کارکرده شروع به کار کرده اند و اکنون چند شعبه در شهر های مختلف و تعداد زیادی دستگاه دارند و انواع خدمات زیبایی را در مرکز خود ارائه میدهند. 

اگر من توانستم و تعداد زیادی از افراد توانستند، پس شما هم میتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید. 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شده تجربه ی یک آدم موفق و پولساز را برای شما شرح دهیم و قصد رویا فروشی نداشته ایم استفاده از ایده های این مقاله میتواند میلیاردها تومان برای شما پولساز باشد، در عین حال میتواند مانند خیلی از کار های دیگر برای شما ضررده باشد پس قبل از شروع هر کسب و کاری در مورد آن تحقیق کنید. 

اگر با خواندن این مقاله به راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد و کلینیک زیبایی ترغیب شده اید میتوانید از مشاورین شرکت کارمانیا طب مشاوره بگیرید تا از تجربه متخصصان این زمینه استفاده کنید. 

سعی کنید هر گذر بی گدار به آب نزنین و آگاه باشید که راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به دانش، مهارت و تجربه دارد.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز