چه لپ‌تاپی برای تریدینگ مناسب است؟

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۰۶۲۲
چه لپ‌تاپی برای تریدینگ مناسب است؟
اگر شما هم جزء افرادی هستید که در بازارهای مالی مختلف مانند بازار بورس، بازار ارزهای دیجیتال، طلای جهانی و مواردی ازاین‌دست فعالیت حرفه‌ای انجام می‌دهید، نیاز به تکمیل ابزارهای لازم دارید. البته مهم‌ترین ابزاری که در این حرفه به آن نیاز پیدا می‌کنید، برخورداری از هوش مالی و شناسایی دقیق تمامی سهم‌های طلایی در زمان مناسب است.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در بازارهای مالی مختلف مانند بازار بورس، بازار ارزهای دیجیتال، طلای جهانی و مواردی ازاین‌دست فعالیت حرفه‌ای انجام می‌دهید، نیاز به تکمیل ابزارهای لازم دارید. البته مهم‌ترین ابزاری که در این حرفه به آن نیاز پیدا می‌کنید، برخورداری از هوش مالی و شناسایی دقیق تمامی سهم‌های طلایی در زمان مناسب است. اما برای انجام این کار علاوه بر آموزش اصولی و دقیق نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند، یک لپ‌تاپ مناسب یا گوشی هوشمند دارید. البته با استفاده از گوشی هوشمند می‌توانید در طول روز فعالیت‌های تریدینگ را پیش ببرید. اما درصورتی‌که می‌خواهید تسلط کاملی روی تمام نمودارها داشته باشید و درست‌ترین تحلیل را انجام دهید، بهترین پیشنهاد استفاده از یک لپ‌تاپ مناسب تریدینگ است.

در حال حاضر لپ‌تاپ‌های متفاوتی با ویژگی‌های مختلف برای افراد شاغل، دانشجویان، دانش آموزان، گیمرها و بقیه افراد در بازار موجود است. در این صفحه قصد دارم ویژگی‌های یک لپ‌تاپ و سیستم مناسب برای ترید کردن را بیان کنم. همچنین در ادامه چند لپ‌تاپ که گزینه خوبی برای این کار هستند، بررسی می‌شود.

خصوصیات لپ‌تاپ مناسب تریدینگ

قبل از هر چیز بهتر است برای خرید لپ‌تاپ عجله نکنید. ابتدا تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای سیستم مناسب را بررسی  و بعد اقدام به خرید کنید. اولین موضوعی که در خرید لپ‌تاپ برای انجام تریدینگ باید به آن دقت کنید، برخورداری سیستم از یک پردازنده قدرتمند است. توجه داشته باشید که شما برای معاملات در بورس یا ترید کردن در سایر بازارهای مالی هرروز حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها را بررسی می‌کنید. همچنین ممکن است در عرض چند ثانیه چندین پنجره مختلف را باز کنید. در این شرایط سیستم باید قدرت نمایش داده‌های مختلف را در یک لحظه داشته باشد؛ در غیر این صورت احتمال خسارت و ضرر در معاملات افزایش می‌یابد.

برای این کار شما نیاز به یک لپ‌تاپ یا کامپیوتری با واحد پردازش مرکزی یا CPU مناسب دارید. پردازنده‌ای که سرعت بالایی در اجرای دستورالعمل‌ها داشته باشد و بعد از چند دقیقه کاهش عملکرد نداشته باشد. بهترین پیشنهاد در این زمینه استفاده از سیستمی چهار هسته‌ای با حداقل سرعت پردازش 8/2 گیگاهرتز است. در این صورت می‌توانید از عملکرد پرسرعت سیستم آسوده‌خاطر باشید.

گزینه مهم بعدی، انتخاب هارددیسکی با ظرفیت بالا است. شما نیاز به ذخیره کردن داده‌ها و اطلاعات ترید و معاملات روزانه در سیستم دارید. بنابراین در گام ابتدایی باید هارددیسک خوبی نیز تهیه کرده باشید. همچنین به حافظه رم موقت دقت داشته باشید. شما برای ترید و معاملات روزانه در بازار سهام نیاز به رم با حداقل 8 گیگابایت ظرفیت دارید. 

درنهایت به دنبال سیستمی باشید که مانیتوری با وضوح نمایش، کیفیت تصاویر و رزولوشن مناسب باشد. پیشنهاد بهتر این است که مانیتور دارای رزولوشن ۱۰۸۰p  باشد. البته موارد دیگری مانند کارت گرافیک، برخورداری از مبدل‌های مناسب و پایه مانیتور هم در درجه بعدی اهمیت قرار دارند. در ادامه نیز چند نمونه لپ‌تاپ مناسب ترید را بررسی می‌کنیم.

 Lenovo AIO IdeaCentre 520S

برای شروع بیایید یکی از گزینه‌های برند لنوو را باهم بررسی کنیم. برندی که با محصولات اقتصادی  و به‌صرفه خود، لپ‌تاپ‌های متنوعی برای تمام افراد تولید و عرضه می‌کند. یکی از این موارد  Lenovo AIO IdeaCentre 520S است که به دلیل برخورداری از صفحه نمایش بزرگ، امکان تسلط کامل روی معاملات، اعداد و ارقام و نمودارها را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر آن پردازنده IdeaCentre 520S در آن به کار رفته که ساخت اینتل  و به‌صورت دو هسته‌ای است. بنابراین با خیال راحت از قدرت نامحدود آن برای پردازش چهارجانبه استفاده کنید.

درنهایت اینکه این مدل لپ‌تاپ به حافظه 8 گیگابایتی مجهز شده و به دلیل برخورداری از پهنای باند مناسب، امکان نمایش برنامه‌ها و تصاویر را بدون کندی و تاخیر فراهم می‌کند. بنابراین به سرعت می‌توانید تمام نمودارها را دانلود کنید و در لحظه، درباره خرید یا فروش یک سهم در بازار تصمیم بگیرید.

Screenshot_20220924_132356

 Apple iMac 21.5-Inch MNDY2LL / 1 

برند اپل همیشه تلاش می‌کند تا بهترین گزینه‌ها را به بازار و کاربران خود عرضه کند. در این مدل کامپیوتر از برند اپل نیز می‌توانید شاهد مجموعه‌ای کامل و قدرتمند باشید که تمام نیازهای یک معامله‌گر حرفه‌ای را برطرف می‌کند. البته نمی‌توان انکار کرد که قیمت محصولات مختلف این برند همیشه گران‌تر است؛ اما درصورتی‌که به دنبال یک گزینه قابل‌اعتماد و مرغوب هستید، این کامپیوتر پیشنهاد خوبی خواهد بود.

در این محصول با طراحی و عملکرد ویژه، شاهد پردازنده‌ای چهار هسته‌ای از نسل 7 اینتل i5 هستیم که قدرت فوق‌العاده سریعی در اجرای چند دستورالعمل به‌طور همزمان دارید. بنابراین درصورتی‌که بخواهید چند پنجره را به‌طور همزمان باز کنید، تصویر متعدد را مشاهده کنید و نمودارهای متعدد پیشروی خود داشته باشید، این کامپیوتر به سرعت تمام آن‌ها را اجرا می‌کند و وقفه‌ای در حین اجرا پیش نمی‌آید.

علاوه بر آن، برخورداری از یک حافظه 8 گیگابایتی، هارددیسک یک ترابایتی و کارت گرافیک Radeon Pro 555 با 2 گیگابایت رم ویدئویی را باید به مزایای دیگر آن اضافه کرد. همچنین صفحه نمایش به کار رفته در طراحی این محصول دارای رزولوشن 4096 در 2304 است تا نمایی کاملا واضح و کیفیت پخش رنگ بسیار خوب را به شما ارائه دهد. این کامپیوتر از برند اپل با نقاط مثبت و مزایای متعدد، انتخاب خوبی برای معامله کران خواهد بود. شما هم می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و از طریق پرداخت قیمت محصول با درگاه پرداخت واسط، یکی از این کامپیوترها را در اختیار داشته باشید.

ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 

برند ایسوس نیز یکی از تولیدکنندگان برتر انواع سیستم‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ با کیفیت مرغوب است. در این محصول از ایسوس نیز شاهد ویژگی‌های خوبی هستیم که لپ‌تاپ را برای معامله و ترید در بازار بورس و سایر بازارهای معاملاتی مناسب می‌کند. ازجمله این موارد می‌توان به پردازنده اینتل Core i5 10300H اشاره کرد. علاوه بر آن برخورداری از ظرفیت حافظه‌ای با حجم 8 گیگابایت و نمایشگر بزرگ فول اچ دی با ابعاد 15.6 اینچ، کمک می‌کند که گزینه ایده آلی برای تریدینگ باشد.

ازجمله مزایا و ویژگی‌های دیگری که این لپ‌تاپ را منحصر به فرد می‌کند، داشتن یک سی پی یو قدرتمند از نسل 10، نورپردازی جذاب در کیبورد برای راحتی در مشاهده نمایشگر، برخورداری از پورت‌های کامل و ارزش خرید بالا و خوب است. اما در کنار این موارد باید به عیب آن هم اشاره کرد. این لپ‌تاپ شارژ دهی باتری قدرتمندی ندارد و ممکن است این مسئله در بلندمدت شما را آزار دهد. در نظر داشته باشید که بهترین لپ‌تاپ برای تریدینگ، محصولی است که حداقل 5 ساعت قابلیت نگهداری شارژ داشته باشد تا بتوانید به‌راحتی و در هر موقعیت مکانی، به معاملات تجاری خود در بازارهای مالی بپردازید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز