قیمت پلکسی در سال ۱۴۰۱ و خرید مولتی استایل طلایی

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۵:۱۸
کد خبر: ۱۳۸۱۵۸۱
قیمت پلکسی در سال ۱۴۰۱ و خرید مولتی استایل طلایی
به گزارش پلکسی روژان، قیمت پلکسی در سال 1401 و ورق های آکریلیک موجود در این مجموعه بسیار به صرفه بوده و متناسب با هر نیاز و سلیقه ای محصولات خود را به مشتریان عرضه می نماید. به طور حتم بارها محصولاتی که از ورق های پلکسی تولید شده اند را دیده و یا خریداری کرده اید.

قیمت پلکسی در سال 1401

به گزارش پلکسی روژان، قیمت پلکسی در سال 1401 و ورق های آکریلیک موجود در این مجموعه بسیار به صرفه بوده و متناسب با هر نیاز و سلیقه ای محصولات خود را به مشتریان عرضه می نماید. به طور حتم بارها محصولاتی که از ورق های پلکسی تولید شده اند را دیده و یا خریداری کرده اید. طبق گفته های کارشناسان این مجموعه تخصصی، این محصول از انواع پلیمرهای پلاستیکی است که جای خود را در میان تمامی صنایع خصوصاً صنعت دکوراسیون باز نموده است.

ورق های شفاف موجود در بازار که با نام پلکسی شناخته می شوند، دارای تنوع رنگ و ابعاد گونانگون است که هر کدام دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و مصارف بی شماری را شامل می شود.

اما در خصوص خرید این محصول کاربردی با قیمت مناسب، بهتر است به مجموعه پلکسی روژان اطمینان کنید و آن را با بهترین کیفیت از این مجموعه معتبر خریداری نمایید.

قیمت پلکسی در سال 1401

قیمت سایزهای موجود پلکسی در سال 1401

ورق های آکریلیک عرضه شده، در سایزهای متنوع موجود بوده و قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار است. این طلق های شفاف منحصر به فرد و کاربردی در ابعاد زیر به فروش میرسد که هر کدام بسته به ابعاد، از قیمت های گوناگونی دارد.

  • پلکسی ۱۲۲*۱۸۳ یا پلکسی مات: این مدل از پلکسی نور را از خود عبور داده اما از قسمت پشت آن چیزی دیده نخواهد شد.

  • پلکسی ۱۲۲*۲۴۴ یا پلکسی گلاس شفاف: با صخامتی معادل 50 تا 60 میلی متر، از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است. از این محصول در تولید انواع آینه های تزئینی می توان استفاده نمود.

  • پلکسی ۳*۲ در تولید محصولاتی با سایز کوچک کاربرد دارد و به راحتی می توان آنرا با لیزر و یا کاتر برش داد.

آیا می دانید باید پلکسی را از کدام مرکز معتبر خریداری کنید؟

پلکسی روژان مرکزی تخصصی و معتبر زمینه واردات ورق های شفاف است که این محصول را به صورت عمده نیز به فروش می رساند. شما می توانید پلی متیل متاکریلات را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی مثال زدنی از مجموعه پلکسی روژان تهیه نموده و برای مصارف مورد نظر خود استفاده نمایید. ورق پلکسی با رنگ ها و ابعاد و حتی ضخامت متنوع در پلکسی روژان به فروش می رسد.

خرید مولتی استایل طلایی

امروزه در دنیای مد و صنعت خرید مولتی استایل طلایی به وفور به چشم می خورد. به نقل از پلکسی روژان این ورق های پلیمری جذاب، کمک بی اندازه ای به صنعت مد و دکوراسیون های داخلی و خارجی نموده و با جنس مرغوبی که دارند، کاربردهای بیشماری را در خود جای داده است.

این ورق ها از دسته پلکسی هایی هستند که رنگ زیبا و براق آنها، بسیار چشم نواز بوده و نمای شیکی به محیط می بخشد. این محصول با زیبایی و درخشندگی خود، نمای زیبا و دلنشینی را به محیط می بخشد و لوکس بودن و سرزندگی را به دیگران القا می نماید.

خرید مولتی استایل طلایی

خرید ورق مولتی طلایی از این مجموعه معتبر، شما را در بهتر ساختن فضای محیط موردنظرتان همراهی می نماید. این ورق ها به راحتی با هر نوع لافت و سطحی هماهنگ شده و قابل انطباق است و می توان به راحتی آن را در محیطهای مورد نظر نصب و استفاده نمود.

انواع مولتی استایل طلایی

این نوع از پلکسی که به رنگ طلایی تولید شده، به دلیل تنوع در نیاز کاربران و مصرف کنندگان، در انواع جذابی تولید و به فروش می رسد.

  • مولتی استایل طلایی خش دار یکی از انواع این محصول است.

یکی از زیباترین انواع این محصول، مولتی استایل طلایی خش دار است که بر سطح آن خش هایی وجود دارد که مناسب برای دکوراسیون های مدرن است که میزان انعکاس نور در این نوع کمتر از نوع براق است و برای فضاهای که تابش نور خورشید و یا سایر نورها بصورت مستقیم صورت می گیرد.

  • مولتی استایل طلایی براق از دیگر انواع این محصول به شمار می آید.

از محبوب ترین و در عین حال یونیک و شیک ترین انواع ورق مولتی استایل طلایی می توان به مولتی استایل طلایی براق اشاره نمود. انعکاس نور در این مدل بسیار زیاد است و در دکوراسیون هایی که پایه سنتی و سلطنتی دارد بسیار مناسب است. مولتی استایل طلایی براق در دکوراسیون ها و هدایای تبلیغاتی و مانند

بهترین و معتبرترین مرکز خرید مولتی استایل کشور کیست؟

پلکسی روژان بعنوان معتبرترین و بزرگ ترین واردکننده مولتی استایل طلایی در کشور است که این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند. این شرکت مولتی استایل را در مقایسه با کیفیت بالای محصول، به قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند. خرید این ورق طلایی از این مجموعه تخصصی، بهترین خروجی را در طراحی به شما ارائه می نماید.

وارد کننده طلق کریستال در ایران

وارد کننده طلق کریستال در ایران مجموعه معتبر پلکسی روژان است که این محصول را با نام های ورق کریستال شفاف و یا طلق شیشه ای نیز می شناسند که نام تجاری آن ورق پلی استایرن است. از این ورق های شیشه ای در دکوراسیون و کاربردهای داخلی نیز استفاده می کنند. این طلق های کریستال همانطور که از نامشان مشخص است ورق هایی بسیار شفاف بوده و از قیمت مناسب، سختی و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

وارد کننده طلق کریستال در ایران

موارد استفاده طلق کریستال ایرانی

به گزارش کارشناسان پلکسی روژان، کریستال وارداتی شفاف در ایران یکی از محصولات پرکاربرد بوده که علاوه بر جنس مرغوب خود، بر زیبایی نیز می افزاید. این ورق های شفاف و شیشه ای، در بسیاری از مکان ها و موارد مانند پوشش شیشه ها، چراغ ها، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، قاب عکس و مانند اینها کاربرد دارد.

طلق شیشه ای ایرانی، با روش هایی چون قالب گیری تزریقی، قالب گیری ضربه ای، اکستروژن، ترموفرمینگ تولید میشود.

در زمان تولید طلق کریستال، ابتدا رزین خام و گلوله های کریستال را به یک الکترود وارد کرده و مواد را در دمای معینی ذوب می کنند در نهایت مواد ذوب شده در قالبی مخصوص شکل می دهند و آنها را به رنگهای متنوعی طراحی و تولید می کنند.

طلق کریستال وارادتی در ایران چه کاربردهایی دارد؟

ورق کریستال ایرانی مرغوب و موحود در پلکسی روژان، در کوراسیون داخلی منزل، کابین و صفحه‌ های دوش در حمام،

سقف های کاذب سرویس بهداشتی و آشپزخانه، کاور نمودن شیشه های منزل و مکان های مختلف، قاب عکس، انواع فعالیت های هنری مانند نقاشی، پوستر و غیره، تولید اسباب بازی، تبلیغات و مانند اینها استفاده می شود. سقف کاذب، ساختمان و خودروسازی، صناعی بهداشتی و غذایی نیز از دیگر موارد استفاده از این محصول است.

در نهایت برای خرید طلق کریستال ایرانی با کیفیت حتماً سری به پلکسی روژان بزنید تا بهترین محصول را بالاترین جنس خریداری نمایید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز