خرید بلیط ارزان پرواز تهران استانبول و پرواز تبریز استانبول در اسنپ تریپ

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۲۷۱۳
خرید بلیط ارزان پرواز تهران استانبول و پرواز تبریز استانبول در اسنپ تریپ
استانبول پنجمین شهر پرجمعیت جهان است. شهری که میان دو قاره آسیا و اروپا واقع شده؛ طبیعت بکر، فرهنگ خاص، بنا‌های تاریخی و برنامه‌های گردشگری سبب شده تا امروزه به یکی از شهر‌های مهم توریستی جهان تبدیل شود. در ایران نیز این شهر طرف‌داران زیادی دارد. عدم نیاز به ویزای توریستی، مسافت کوتاه و تطابق فرهنگی از دلایل علاقه ایرانیان به سفر استانبول است.

استانبول پنجمین شهر پرجمعیت جهان است. شهری که میان دو قاره آسیا و اروپا واقع شده؛ طبیعت بکر، فرهنگ خاص، بنا‌های تاریخی و برنامه‌های گردشگری سبب شده تا امروزه به یکی از شهر‌های مهم توریستی جهان تبدیل شود. در ایران نیز این شهر طرف‌داران زیادی دارد. عدم نیاز به ویزای توریستی، مسافت کوتاه و تطابق فرهنگی از دلایل علاقه ایرانیان به سفر استانبول است.

پرواز خارجی استانبول یکی از پرتکرارترین جستجو‌های اینترنتی است. همه‌روزه افراد زیادی به دنبال بلیط‌های چارتری و لحظه آخری می‌گردند تا با کمترین هزینه عازم کشور ترکیه شوند. دو شهر تهران و تبریز مبدا پرواز‌ها به سمت استانبول هستند. بلیط‌های چارتری پرواز تهران استانبول و تبریز استانبول در همه فصول در دسترس شما است. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل تعدد مسافرین در ایام تعطیلات نوروز، فصل تابستان و کریسمس بلیط‌های ارزان به میزان چشمگیری کمیاب می‌شوند. در این صورت لازم است با صرف هزینه بیشتر سراغ بلیط‌های سیستمی بروید. برای پیداکردن بهترین بلیط هواپیمای استانبول نیاز به یک جستجوگر قدرتمند دارید تا با مقایسه قیمت‌ها بهترین پیشنهادها را به شما ارائه دهد.

اسنپ تریپ یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما است که گزینه‌های بی‌شماری را پیش روی شما می‌گذارد. پرواز‌های لحظه آخری و چارتری در این مجموعه با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌شوند.

ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز تبریز استانبول

مسیر تبریز استانبول از شلوغ‌ترین مسیر‌های پروازی کشور است. همه‌روزه دو پرواز در این مسیر صورت می‌گیرد و بلیط‌های لحظه آخری و چارتری با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما خواهد بود. فاصله دو شهر تبریز و استانبول حدود ۱۵۱۹ کیلومتر است و با دو ساعت و ده دقیقه پرواز رسیدن به مقصد ممکن می‌شود.

برای رزرو بلیط پرواز تبریز استانبول، کافی است به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. مبدا و مقصد را انتخاب کرده و تاریخ سفر را مشخص کنید. حالا مرتب‌سازی را بر مبنای ارزان‌ترین پرواز بگذارید. قیمت بلیط به تاریخ سفر شما و نوع پرواز بستگی دارد. اگر در فصول پاییز و زمستان به استانبول می‌روید قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد.

خرید بلیط ارزان پرواز تهران استانبول

22

در میان مسیر‌های هوایی خارج از کشور، پرواز خارجی تهران استانبول بیشترین تعداد را دارد. روزانه بالغ بر ۱۳ هواپیما به سمت استانبول و به‌عکس در ساعت مختلف روز پرواز می‌کنند. همین تعدد پرواز باعث شده تا قیمت بلیط کاهش پیدا کنند و گاهی چارتر‌کنندگان قیمتی با ۶۰ درصد تخفیف به شما پیشنهاد کنند. اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری را داشته باشید، این تخفیف بیشتر نیز خواهد بود.

برای اطلاع از ارزان‌ترین بلیط هواپیمای تهران استانبول، به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. در اینجا مجموعه کاملی از پرواز‌های سیستمی، چارتری و لحظه آخری از تمامی ایرلاین‌های فعال در اختیار شما قرار می‌گیرد. موتور جستجوی قدرتمند با امکان فیلترگذاری، در زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد. دقت داشته باشید که اسنپ تریپ هزینه‌ای بابت کنسلی بلیط از شما دریافت نمی‌کند و در صورت استرداد بلیط تنها موظف به پرداخت حق جریمه ایرلاین مربوطه هستید.

قیمت بلیط استانبول

قیمت بلیط هواپیمای استانبول چه تهران را مبدا قرار دهید و چه تبریز، بسیار متنوع است. نوع پرواز، ایرلاین موردنظر، زمان پرواز و فاصله زمانی رزرو بلیط تا پرواز، قیمت را مشخص می‌کند. اگر در فصول کم تردد سفر می‌کنید هزینه‌ها به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. در بهار و تابستان کمتر بلیط چارتری و لحظه آخری پیدا می‌کنید. در تاریخ ۹ مهرماه پرواز‌های سیستمی استانبول بین ۴۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورده‌اند. این مبلغ بالاترین قیمتی است که باید بابت پرواز در این مسیر پرداخت کنید.

پرواز لحظه آخری

33

از بهترین و به‌صرفه‌ترین بلیط پرواز خارجی استانبول، گزینه لحظه آخری است. چارتر‌کنندگان عموما صندلی هواپیما را سالانه رزرو می‌کنند. وقتی به فصول کم تردد می‌رسیم، برخی پرواز‌ها خالی هستند و به همین خاطر قیمت‌های شگفت‌انگیزی را به شما پیشنهاد می‌دهند. پیش‌آمده که ۳ ساعت قبل از پرواز قیمت بلیط تا ۸۰ درصد کاهش داشته است. اگر اهل هیجان و ماجراجویی هستید و در فصل کم سفر قصد رفتن به استانبول دارید، چمدان خود را ببندید، به اسنپ تریپ سر بزنید و بلیط لحظه آخری خود را رزرو کنید. دقت داشته باشید که افراد زیادی همانند شما منتظر بلیط لحظه آخری هستند. پس سرعت عمل در یافتن بلیط اهمیت زیادی دارد. اسنپ تریپ با موتور جستجوی قدرتمند خود در کمترین زمان، بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهد.

برترین ایرلاین‌های پرواز استانبول

در مسیر پروازی تهران استانبول ایرلاین‌های متعددی فعال هستند. تعدد مسافر سبب شده تا آن‌ها برترین هواپیما‌های خود را در این مسیر به پرواز در بیاورند و همه‌روزه پرواز‌های متعددی بین دو شهر صورت بگیرد. از جمله معتبرترین این ایرلاین‌ها می‌توان به:

ایران‌ایر - ایران‌ایر تور - ماهان - تور کیش - قطر ایرویز - پگاسوس و آسمان اشاره کرد.

سخن پایانی

اگر در فصل کم سفر قصد پرواز به سمت استانبول را دارید، منتظر بلیط‌های لحظه آخری بمانید. با مراجعه به اسنپ تریپ در فضایی جذاب و با صرف کمترین زمان به گزینه‌های شگفت‌انگیزی می‌رسید. اسنپ تریپ معتبرترین وب‌سایت رزرو آنلاین خدمات مسافرتی در ایران، همه‌روزه کد تخفیف ویژه‌ای را در وب‌سایت خود بارگذاری می‌کند که هدیه کوچکی است به‌پاس اعتماد شما.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما