راهنمای خرید کوله پشتی برای دانشجویان و دانش آموزان

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۳۴۱۲
آیا در خرید کوله پشتی دانشجویی به مشکل خورده‌اید؟ ما را در این متن همراهی کنید که با راهنمای خرید کوله پشتی دانشجویی و دانش‌آموزی آشنا شوید.

خرید هرساله کوله‌پشتی، عمر کوتاه آن و عدم رفع نیازها از جمله مشکلاتی است که بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با آن مواجه می‌شوند. شاید تصور کنید که تنها راه‌حل این مشکل خرید کوله‌ پشتی گران‌قیمت است، ولی همیشه گران بودن کوله‌پشتی به معنای باکیفیت و ایده‌ال بودن آن نیست. تنها با خرید کوله ‌پشتی چرم می‌توان به‌ تمامی این نیازها پاسخ داد. چرا که چرم طبیعی علاوه بر اصالت و ظاهر شیک، استحکام و ماندگاری بالایی دارد. باتوجه‌به شباهت بالای چرم مصنوعی به چرم طبیعی پیشنهاد می‌دهیم که تنها از مراکز معتبر محصولات چرم خود را تهیه کنید. چرم کروکو از تولیدکننده‌های معتبری است که محصولاتی درجه یک را با طراحی فوق‌العاده به فروش می‌رساند. طراحان مجموعه کروکو با درنظرگرفتن تمامی نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان کوله‌پشتی‌هایی را از جنس چرم طبیعی طراحی کرده‌اند. کوله‌پشتی‌هایی که عمر و استحکام بالایی دارند و به‌خوبی به‌تمامی نیازهای شما پاسخ می‌دهند. بااین‌حال مجموعه کروکو از شما دعوت می‌کند که برای آشنایی با نکات خرید کوله پشتی این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

خرید کوله پشتی مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان

محصلان در تمامی سنین و پایه‌ها انتظاراتی متفاوت از کوله‌پشتی‌شان دارند. به‌خاطر وجود همین تفاوت در این متن قصد داریم به طور جداگانه به راهنمای خرید کوله پشتی دانشجویی و کوله‌پشتی دانش‌آموزی بپردازیم.

Screenshot 2022-10-04 115704

کوله‌پشتی دانشجویی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

شاید در دوران دانشجویی نقش کتاب و دفتر کم‌رنگ‌تر از دوران مدرسه باشد ولی لپ‌تاپ‌ها باقدرت این فقدان را جبران می‌کنند! هر لپ‌تاپ در حدود 2 تا 3 کیلوگرم وزن دارد. با احتساب تبلت، جامدادی و جزوه کوله‌پشتی هر دانشجو حدود 3 تا 4 کیلوگرم وزن خواهد داشت. ازاین‌رو در حین خرید کوله‌پشتی باید به جنس و طراحی آن دقت کرد، علاوه بر این دو مورد نکات دیگری نیز وجود دارد که منجر به انتخابی استاندارد و صحیح خواهند شد. این نکات به شرح زیر هستند:

انواع کوله‌پشتی دانشجویی بر حسب جنس آن

کوله‌پشتی‌های دانشجویی از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند. پلی‌استر، کتان، کوردورا، چرم مصنوعی و چرم طبیعی از جمله پارچه‌هایی به شمار می‌آیند که در تهیه کوله‌پشتی استفاده می‌شوند. در بین تمامی این پارچه‌ها چرم طبیعی کیفیت، استحکام و ماندگاری بالاتری دارد.

شباهت بالای چرم مصنوعی به چرم طبیعی موجب فروش محصولات چرم صنعتی در قالب چرم طبیعی شده است. برخی مواقع تشخیص چرم طبیعی و صنعتی برای کارشناسان و متخصصان نیز سخت یا حتی غیرممکن می‌شود. در واقع تنها راهکار مطمئن برای تشخیص طبیعی یا صنعتی بودن محصولات چرم مراجعه به فروشگاهی معتبر است.

فروشگاه‌ها و برندهای معدودی در کشور اقدام به تولید و فروش محصولات چرم طبیعی می‌کنند. این نکته را به‌خاطر داشته باشید که چنین برندهایی با فروش محصولات چرم صنعتی به‌جای چرم طبیعی اعتبار چندین‌ساله خود را خدشه‌دار نخواهند کرد. پس با خیال راحت محصولاتتان را تهیه کنید.

درصورتی‌که قصد خرید کوله پشتی شیک دخترانه و پسرانه با طراحی منحصربه‌فرد دارید، مجموعه چرم کروکو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مجموعه کروکو مرکز خرید کوله پشتی در تهران است که علاوه بر ضمانت اصالت کالا، محصولاتی درخور جوانان ایرانی طراحی می‌کند.

مناسب‌ترین رنگ و استایل برای کوله‌پشتی دانشجویی

استایل و رنگ کوله‌پشتی دانشجویی علاوه بر سلیقه شما به موارد دیگر نیز بستگی دارند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • رشته تحصیلی

  • جنسیت

با وجود این که سلیقه مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور تعیین استایل و رنگ کوله‌پشتی است، ولی استفاده از برخی از کوله‌پشتی‌ها در برخی از دانشکده‌ها نامتعارف خواهد بود. به‌عنوان‌مثال خرید کوله پشتی دانشجویی با هر طرح و نقشی برای دانشجوهای هنر آزاد است، ولی استفاده از چنین کوله‌ای در دانشکده‌های مهندسی، پزشکی و ... متعارف نیست؛ بنابراین توصیه می‌کنیم رشته تحصیلی خود را در هنگام انتخاب استایل و رنگ کوله‌پشتی در نظر بگیرید.

برخی از کوله‌پشتی‌ها فارغ از جنسیت طراحی می‌شوند و قابل‌استفاده برای دخترها و پسرها هستند، ولی برخی دیگر از کوله‌پشتی‌های موجود در بازار تنها برای دخترها یا تنها برای پسرها طراحی شده‌اند. درصورتی‌که قصد خرید کوله پشتی شیک دخترانه دارید، کوله‌های چرم با رنگ‌های روشن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کوله‌پشتی‌های چرم در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، خردلی و عسلی نیز هم برای دخترها و هم برای پسرها مناسب هستند. این نکته را نیز به‌خاطر داشته باشید که کوله‌های چرم تنها گزینه‌ای هستند که فارغ از رشته تحصیلی قابل‌استفاده خواهند بود.

امکانات کوله‌پشتی را بسنجید

در هنگام خرید کیف و کوله ‌پشتی انتظاراتتان را در نظر بگیرید و بر اساس آن امکانات کوله را بسنجید. به‌عنوان‌مثال اگر با خود لپ‌تاپ حمل می‌کنید، کوله‌پشتی بخرید که برای لپ‌تاپ محفظه‌ای جداگانه دارد. وجود جیب کناری برای حمل بطری آب، امکان اتصال هدفون به کیف، وجود جیب‌هایی برای تبلت، جزوه، مداد، خودکار و ... از جمله امکاناتی است که حین خرید کیف دانشجویی باید بررسی شود.

بهترین کوله پشتی برای مدرسه چه ویژگی هایی دارد؟

با شروع ماه شهریور بیشتر والدین درصدد تهیه محصولات موردنیاز دانش‌آموزانشان هستند که خرید کوله پشتی برای مدرسه غول مرحله آخر آن به شمار می‌آید. چرا که آن‌ها هرساله مجبور به خرید کیف و کوله ‌پشتی مدرسه هستند. با دیدن افزایش قیمت هرساله کوله‌پشتی‌ها نیز داغ دلشان بیشتر تازه می‌شود. خرید کوله پشتی ارزان و بی‌کیفیت موجب بروز چنین مشکلی است.

البته همان‌طور که گفتیم قیمت بالا همیشه ضامن کیفیت بالا نیست! ولی در حین خرید کوله پشتی نیز نباید تنها به قیمت پایین آن توجه داشت. جنس کوله‌پشتی و نوع دوخت مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که ماندگاری و استحکام را برای شما به ارمغان می‌آورند. فاکتورهای مهمی که با خرید کوله پشتی ارزان نمی‌توان به آن‌ها دست‌یافت.

حین خرید کوله پشتی برای مدرسه علاوه بر جنس، کیفیت، جنسیت و امکانات جانبی به مدل، طرح و سایز آن دقت کنید. کودکان و نوجوانان از سن 6 تا 18 سالگی دانش‌آموز محسوب می‌شوند. به طبع سایز کوله‌پشتی دانش‌آموزان ۶ساله با دانش‌آموز ۱۸ساله یکسان نخواهد بود. علاوه بر این مدل و طرح مناسب دانش‌آموز کودک با دانش‌آموز نوجوان متفاوت است.

والدین تهرانی همواره به دنبال  مرکز خرید کوله پشتی مدرسه در تهران هستند. چرم کروکو یکی از مراکز معتبر فروش محصولات چرمی است که به والدین این اطمینان را می‌دهد که کیفیت در کنار زیبایی را به مخاطبان خود ارائه دهند؛ بنابراین کروکو همیشه به شما توصیه می‌کند که دو فاکتور مهم ذکر شده را حین خرید در نظر داشته باشید و با توجه‌به سن و مقطع تحصیلی اقدام به خرید کوله پشتی برای مدرسه کنید.

کلام آخر

زمانی که خرید کوله پشتی چرم را برای مدرسه و دانشگاه پیشنهاد می‌دهیم، بسیاری کیف‌ و کوله‌های قدیمی با رنگ‌های تیره را به یاد می‌آورند، ولی در سال‌های اخیر مجموعه کروکو با طراحی متفاوت و منحصربه‌فرد بازار کوله‌پشتی‌های چرم را متحول کرده است. این مجموعه محصولاتی متنوع با رنگ‌های شاد و جذاب را برای دانشجویان و دانش‌آموزان سخت‌پسند تولید می‌کند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز