ارزانچی، بهترین فروشگاه سرویس خواب با بیشترین تنوع

۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۶۶۸۲
ارزانچی، بهترین فروشگاه سرویس خواب با بیشترین تنوع
سرویس خواب جزء آن دسته از انتخاب هایی است که تأثیر قابل توجهی در آسایش و راحتی همه دارد. سرویس خواب به عنوان مهم ترین عنصر اتاق‌ خواب است، اتاقی که هر فردی در طی شبانه روز، آرام ترین و شخصی ترین لحظاتش را در آن سپری می کند و به دور از هیاهو های روزانه، ساعات آرامی را به خواب می پردازد.

سرویس خواب جزء آن دسته از انتخاب هایی است که تأثیر قابل توجهی در آسایش و راحتی همه دارد. سرویس خواب به عنوان مهم ترین عنصر اتاق‌ خواب است، اتاقی که هر فردی در طی شبانه روز، آرام ترین و شخصی ترین لحظاتش را در آن سپری می کند و به دور از هیاهو های روزانه، ساعات آرامی را به خواب می پردازد. به همین دلیل نیز در وهله اول، راحتی و بعد از آن هم زیبایی سرویس خواب قابل توجه است. برای آنکه بتوانید سرویس خوابی تهیه کنید که علاوه بر استفاده از متریال مرغوب، تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد و می تواند با سبک و ترکیب رنگ اتاق خواب شما هارمونی ایجاد کند، فروشگاه ارزانچی را انتخاب کنید.

خرید روتختی

انواع محصولاتی که در ارزانچی موجود و قابل سفارش هستند

این مجموعه همواره رضایت و آسایش خاطر مشتریان را اولویت خود قرار داده است، به همین دلیل محصولات و کالای خواب را به صورت کامل و در انواع طرح و نقش موجود کرده تا مشتریان با سلایق مختلف بتوانند با یک بار مراجعه به سایت و یا فروشگاه حضوری به مجموعه، تمام کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و تا حد امکان در وقت خود صرفه جویی کنند. انواع محصولاتی که می توانید تهیه کنید شامل موارد زیر می شود:

سرویس روتختی

روتختی بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب را تشکیل می دهد. اتاق خواب همیشه با مفهوم محل آرامش و آسایش گره خورده است، به همین دلیل باید از نظر ظاهر و نما طوری باشد که در بدو ورود، حس خوب را به صاحب آن منتقل کند. سرویس روتختی که انتخاب می کنید باید در تناسب کامل رنگ و طرح با دیوار و سایر کالاهای دیگری که در اتاق خواب شما وجود دارند باشد تا بتواند حس نظم، پاکیزگی و آرامش را ایجاد کند. با توجه به تنوعی که در سلیقه افراد وجود دارد، طرح های متفاوتی برای روتختی ایجاد شده است تا تناسب کامل با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ایجاد کند. انواع طرح های سرویس روتختی که در ارزانچی موجود و قابل سفارش است شامل موارد زیر می شود:

  • سرویس روتختی اسپرت

  • سرویس روتختی نیمه اسپرت

  • سرویس روتختی ساده

  • سرویس روتختی ساده ترکیبی

  • سرویس روتختی هاوایی

  • سرویس روتختی عروس

  • سرویس روتختی بچه گانه

  • سرویس روتختی سنگی

  • سرویس روتختی سلطنتی

  • سرویس روتختی کلاسیک

  • سرویس روتختی هتلی

در نتیجه شما می توانید مناسب با تمام محیط ها، رده سنی و سبک ها روتختی خود را انتخاب کنید.

لحاف

لحاف یکی دیگر از قطعاتی است که می توان به صورت جداگانه خریداری کرد. لحاف به دو صورت کاوری و دوخته شده در ارزانچی موجود است. هردو مدل کاوری و دوخته شده در اندازه های یک نفره و دو نفره و طرح های ساده، هتلی و اسپرت قابل سفارش هستند. هر آنچه که شما بعنوان مشتری هنگام خرید لحاف نیاز دارد به صورت یک جا در ارزانچی موجود و قابل دسترس است.

ملحفه و کاور

روتختی اسپرت

 

ملحفه یکی از اساسی ترین قطعات سرویس روتختی است. ملحفه پارچه ای است که نقش رویه و پوشش را برای تشک ایفا می کند. ملحفه در ارزانچی به صورت کشدار دوخته می شود تا بتواند به خوبی با تشک فیکس شود. با توجه به سایز تخت، سایز این ملحفه نیز در ابعاد استاندارد یک نفره، دو نفره و یک و نیم نفره آماده شده است تا همه امکان استفاده داشته باشند.

روانداز

روانداز یا ملحفه دور دوزی یکی از اساسی ترین کالا خواب به خصوص در فصل بهار و تابستان است. وقتی که وارد فصول گرم سال می شویم استفاده از پتو یا لحاف چندان خوشایند نیست چرا که گرمای زیادی ایجاد می کنند. در این فصول استفاده از روانداز (ملحفه دور دوز) مرسوم است. روانداز ها در طرح ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند. بیشتر تولیدکنندگان سرویس خواب، روانداز را هم جزو تکه هایی که به مشتریان می فروشند قرار می دهند. شما می توانید با استفاده از روانداز هم یک ست جالب بین تخت خواب و ملحفه به وجود بیاورید. این محصول با بهترین کیفیت در ارزرانچی موجود است.

رو بالشتی

روبالشتی پارچه و کاوری است که روی بالش را می پوشاند. این بخش از سرویس روتختی اهمیت زیادی برای تمام افراد دارد، زیرا در تمام مدت خواب در تماس مستقیم با پوست صورت است. افرادی که قصد خرید سرویس روتختی دارند، حساسیت و دقت زیادی برای خرید این محصول به خرج می دهند. به طور عمده روبالشتی را از پارچه های ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می کنند تا در اثر تماس پوست صورت حس خوبی ایجاد کند و آرامش خواب را بهم نزند. بهتر است پارچه های پنبه ای یا حریر ابریشمی استفاده کنید که بیشترین سازگاری را با پوست صورت دارد. بهترین کیفیت روبالشتی را می توانید در ارزانچی بیابید.

روکوسنی

کوسن را می توان تقریبا بخش تزئینی هر سرویس روتختی دانست. وجود کوسن الزامی نیست و بیشتر جنبه تزئینی دارد. همچنین افرادی که عادت دارند هنگام خواب خود را با بالش و کوسن محسور کنند، می توانند از سرویسی استفاده کننده که شامل کوسن شود. روکوسنی پارچه ای است که کوسن را پوشش می دهد. این محصول را می توانید به صورت جداگانه و در ابعاد استاندارد از ارزانچی تهیه کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است پارچه ای را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با سایر قطعات سرویس خواب شما هماهنگ باشد.

ارزانچی بهترین انتخاب برای تهیه کالای خواب است

شما می توانید برای خرید روتختی اسپرت، ساده و ترکیبی، سلطنتی و ... درخواست خود را از طریق فروشگاه آنلاین ارزانچی ثبت کنید تا با نازل ترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کنید.

محصولاتی که ارزانچی در اختیار شما قرار می دهد شامل ست کامل خواب (لحاف، روتختی، روبالشی و روکوسنی) می شود . شما می تواند این محصولات را به صورت پکیج کامل و یا تک تهیه کنید. در بازار پر رقابت کالای خواب، این مجموعه شرایط خاصی را برای خرید ایجاد کرده که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده

  • امکان سفارشی سازی محصولات با طرح و رنگ دلخواه

  • خرید در سایزهای استاندارد و غیر استاندارد

  • کیفیت بالای دوخت و پارچه

  • قیمت منصفانه

  • خرید حضوری در بازار تهران

  • تنوع بالا مدل ها

برای رفاه هرچه بیشتر هموطنان و داشتن خرید بهتر و آگاهانه، می توانید قبل از ثبت هر سفارش از مشاوره رایگان تخصصی برای تهیه روتختی بهره مند شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که علیرغم افزایش قیمت حمل و نقل به تمام نقاط ایران، محصولات ارزانچی به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شوند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز