پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان به مناسبت روز جهانی پرستار:

پرستاران موثرترین و مهم‌ترین عضو تیم فرهیخته نظام سلامت هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۱۷۵۰
پرستاران موثرترین و مهم‌ترین عضو تیم فرهیخته نظام سلامت هستند
دکتر پرویز قزلباش: از خداوند سبحان مسئلت دارم تا ستاره بلند زندگی و آفتاب مهرتان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای خیر بندگان خدا بدرقه راه و مایه عزت و حسن عاقبت امورتان باشد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر پرویز قزلباش به مناسبت روز جهانی پرستار (۱۲ می) با صدور پیامی از زحمت‌کشان این حوزه تشکر و قدرانی کرد.

102

دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان به مناسبت روز جهانی پرستار (۱۲ می مقارن با ۲۲ اردیبهشت ماه) با صدور پیامی از زحمت‌کشان این حوزه تشکر و قدرانی کرد. در متن تقدیرنامه آمده است:

پرستاران گرامی شاغل در مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی استان زنجان

با سلام و درود بر شما که در این ایام تلخ سخت، استوار و مصمم و با شجاعت ناجی بیماران، و الگوی مقاومت و نماد فداکاری و ایثار خانواده بزرگ نظام سلامت شدید.

پرستاران موثرترین و مهم‌ترین عضو تیم فرهیخته نظام سلامت هستند که در فرآیند تشخیصی، درمانی، بازپروری، بهبود و حضور کارآمد اجتماعی بیماران، نقشی ممتاز و برجسته دارند.

پرستاران با دلی زلال و آکنده از عشق، و مهربانی و تحمل ناملایمات و شکیبایی بی‌مثل و مانند، شوق شورانگیز شفای بیماران را در سر می‌پرورانند.

روز پرستار، روز یاس سپید، روز امید، باور و نوید است.

اینجانب ضمن تکریم عظمت و جایگاه شایسته و تقدیر و تشکر از همت بلند خدمت صادقانه، از صمیم قلب روز جهانی پرستار " ۱۲ می مقارن با ۲۲ اردیبهشت " را خدمت شما سپیدپوشان سخت‌کوش، عاشق و شیفته خدمت به بیماران دردمند و نیازمند و خانواده بزرگوارتان، تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند سبحان مسئلت دارم تا ستاره بلند زندگی و آفتاب مهرتان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای خیر بندگان خدا بدرقه راه و مایه عزت و حسن عاقبت امورتان باشد.

دکتر پرویز قزلباش - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز