جانشین سپاه استان زنجان خبرداد:

برنامه‌های روز قدس با رعایت پر وتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۱۸۴۹
برنامه‌های روز قدس با رعایت پر وتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه استان زنجان: باید تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود. باید با پر رنگ کردن برنامه‌های روز قدس دشمنان را نا امید کنیم و نشان بدهیم که مردم ایران تابع رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر چهارشنبه  در جلسه شورای هماهنگی روز قدس در محل استانداری زنجان، با تاکید بر لزوم گرامیداشت هرچه باشکوه تر روز قدس، گفت: جلسات مختلفی به صورت ویدئو کنفرانس برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس برگزار شده است. آحاد مردم و بسیجیان برای راهپیمایی خودرویی و موتوری اعلام آمادگی کرده‌اند.

جانشین سپاه استان زنجان، با بیان اینکه در فضای مجازی هشتگ قدس راه شهدا برنامه‌های مختلف توسط سپاه استان اجرا می‌شود، گفت: باید تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود. باید با پر رنگ کردن برنامه‌های روز قدس دشمنان را نا امید کنیم و نشان بدهیم که مردم ایران تابع رهبری هستند.

وی تاکید کرد: تمام برنامه‌هایی که در روز قدس برگزار می‌شود با رعایت پر وتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند خواهد بود.

در ادامه این جلسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان افزود: راهپیمایی خودرویی برای روز قدس از سوی وزارت بهداشت مورد تایید بوده و راه‌اندازی غرفه فرهنگی در حین اجرای این مراسم نباید منجر به تجمع مردم شود که از نظر بهداشتی درست نیست. اجرای سرود به مناسبت روز قدس نباید منجر به تجمع مردم در مسیر راهپیمایی شود.مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در این روز در آماده باش خواهند بود.

 

نظر شما