فرماندار زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش:

سلامت دانش‌آموزان هنگام برگزاری آزمون در اولویت نخست قرار دارد

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۴۰۹۷
سلامت دانش‌آموزان هنگام برگزاری آزمون در اولویت نخست قرار دارد
رضا عسگری با اشاره به اینکه آرامش لازم برای برگزاری آزمون توسط دانش‌آموزان تامین خواهد شد، عنوان کرد: حفظ سلامت عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان خط قرمز مسؤولان است.

به گرارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا عسگری در شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کنونی و تاکید بر سلامت آحاد جامعه انتظار می‌رود رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس با جدیت انجام شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه با توجه به ویژگی دانش‌آموزان و امکان رعایت نکات بهداشتی به صورت ضعیف توسط این افراد تاکید کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا این قشر در امنیت بالایی قرار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حساسیت نسبت به قشر دانش‌آموزی نیز بسیار زیاد است، عنوان کرد: باید پیش‌بینی شود تا کودکان در بستری سالم آزمون‌های خود را برگزار کنند.

عسگری با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی باید برای برگزاری امتحانات مشخص و اعلام شود، اضافه کرد: شهرداری‌ها روز آزمون نسبت به ضدعفونی مدارس اقدام کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اطلاعات دانش‌آموزان در طرح غربالگری باید احصا شود تا سلامت کودکان فاقد غربالگری تا پیش از آزمون سلامت تایید شود، گفت: معلمان و ناظران نیز حتما در طرح غربالگری حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی چون ماسک و دستکش برای روزهای آزمون دانش‌آموزان تهیه و در زمان توزیع کارت آزمون در اختیار آنها قرار می‌گیرد، گفت: سعی می‌شود هزینه این تجهیزات حداقل ممکن باشد و در مناطق محروم با استفاده از ظرفیت خیرین به صورت رایگان توزیع شود.

عسگری با اشاره به اینکه آرامش لازم برای برگزاری آزمون توسط دانش‌آموزان تامین خواهد شد، عنوان کرد: حفظ سلامت عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان خط قرمز مسؤولان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز