فرماندار زنجان در گفتگو با خبر نگاران:

حاشیه شهر زنجان از جمله کوی فاطمیه در بازآفرینی شهری مورد توجه است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸۵
حاشیه شهر زنجان از جمله کوی فاطمیه در بازآفرینی شهری مورد توجه است
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری توجه به این مناطق را در دستور کار خود دارد، گفت: برنامه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمات تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛رضا عسگری اظهار کرد: کوی فاطمیه شرایط مناسبی از لحاظ بهداشتی و زیرساخت‌های شهری ندارد.

وی با بیان اینکه در طرح تحول سلامت، خدمات زیرساختی بهداشتی برای مناطق حاشیه شهر در نظر گرفته است، عنوان کرد: در این زمینه شهرداری نیز وظایفی داشته که تا حدودی انجام داده است.

عسگری با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه مدیران و جدیت در اجرای برنامه‌ها است، بیان کرد: برای انسجام فعالیت‌ها باید اقدامات در قالب حوزه بازآفرینی شهری اتفاق بیفتد.فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه ساختار بازآفرینی تغییر یافته و قبلا به صورت شهرستانی انجام  می‌شد، ادامه داد: اما با تغییر هیأت اجرایی، در ادامه اقدامات ستاد بازآفرینی در حوزه استانی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات کالبدی اقدامات انجام می‌شود و باید خدمات شهری به این مناطق برسد، بیان کرد: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز باید سطح اطلاعات عمومی مردم و فرهنگ شهروندی افزایش یابد.

عسگری با بیان اینکه برای انجام فعالیت‌ها هم‌افزایی خوبی صورت گرفته است، گفت: علاوه بر کوی فاطمیه در سایر مناطق حاشیه شهر حضور داشته و با توجه به محدودیت و مشکلات کالبدی بیش از این تلاش شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ها خوب است ولی کافی نیست، تاکید کرد: برنامه‌ها با بهبود شرایط کمی و کیفی در سال جدید آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از شورا و شهرداری درخواست شده تا بحث‌های خدمات‌رسانی را به صورت جدی اجرا کنند، گفت: اقدامات در حاشیه شهر باید منسجم انجام شود تا به سرانجام برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز