مدیرکل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی در زنجان

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۷۵۴۱
ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی در زنجان
محمدرضا یوسفی اظهار کرد: اداره کل تعاون استان زنجان در سال جهش تولید برنامه‌های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی خبر داد و گفت: همچنین امسال 10 تعاونی دیگر نیز در استان تشکیل خواهد شد.

محمدرضا یوسفی  اظهار کرد: اداره کل تعاون استان زنجان در سال جهش تولید برنامه‌های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان پروژه ایجاد و توسعه اشتغال مشاغل خانگی با رویکرد تعاونی، ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی و تقویت برنامه‌های حوزه کارگری را از جمله برنامه‌های این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و گفت: اجرای طرح توسعه فضاهای ورزشی در قالب پروژه جهش تولید، تشکیل 10 شرکت تعاونی و برگزاری کمیته رصد اشتغال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری است.به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، وی همچنین از راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار خبر داد و گفت: استان زنجان در بحث سامانه‌های هوشمند فعالیت خوبی داشته و شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در استان طی سال قبل افزایش یافته است.

یوسفی ادامه داد: تشکیل کمیته‌های هماهنگی بیمه بیکاری به شکل فوق‌العاده برای بررسی بنگاه‌های تعطیل شده ناشی از بیماری کرونا، آموزش کارفرمایان و کارگران و توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و توسعه و ارتقای مباحث شرکای اجتماعی دولت، کارفرما و کارگر از دیگر اقداماتی است که طی سال‌جاری انجام می‌شود.

وی از ادامه اقدامات این اداره کل در سال قبل برای کاهش نرخ بیکاری نیز خبر داد و گفت: استان زنجان در کنار افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، شاهد کاهش نرخ بیکاری در سال 98 بوده است.

 

 

 
 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز